درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 آذر 1402 - 11:29   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

  همه 299 ربات در مرکز توزیع رادیال حرکت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد

  روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  "بیماری مدیر عامل" و خطرات آن
  برندسازی کارفرما در رسانه های اجتماعی: 6 استراتژی مطمئن
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  خودکار سازی و تسریع فرآیندهای کاری
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|14|: برنامه مدیریت ارتباط با مشتری
  تاریک شدن آسمان برای روزنامه‌نگاری ورزشی
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت تحقیقات دانشگاهی
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|13|: کلمات خود را با دقت در ارتباطات مراقبت های بهداشتی انتخاب کنید
  معاون ارتباطات رسانه‌ای جهانی و سرگرمی آمازون انتخاب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53648صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 29 آبان 1402 - 10:00
8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی
پیام‌رسانی مناسب می‌تواند بر رای‌دهندگان تأثیر بگذارد، الهام بخش کمک‌های مالی باشد، متقاضیان یا داوطلبان بالقوه را مورد توجه قرار دهد و به حفظ امنیت جامعه کمک کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || پیام‌رسانی مناسب می‌تواند بر رای‌دهندگان تأثیر بگذارد، الهام بخش کمک‌های مالی باشد، متقاضیان یا داوطلبان بالقوه را مورد توجه قرار دهد و به حفظ امنیت جامعه شما کمک کند.


در اینجا هشت نکته از مارک تنیا، مدیر روابط‌عمومی/ رسانه برای اداره آمبولانس ریچموند (ویرجینیا) (RAA)، آورده شده است که می تواند به شما کمک کند تا روابط خود را با جامعه بهبود بخشید:


1- مخاطبان خود را در نظر بگیرید


اولین قدم این است که مشخص کنید که می خواهید با چه کسی ارتباط برقرار کنید. آیا در تلاش برای رسیدن به عموم مردم، مقامات منتخب، شرکای جامعه یا گروه های خاص هستید؟


هنگامی که مخاطبان خود را می شناسید، می توانید محتوایی ایجاد کنید که برای آنها جذاب باشد.


2- هدف نهایی خود را مشخص کنید


آیا می خواهید آگاهی ایجاد کنید، بهزیستی را افزایش دهید یا حمایت مالی جمع آوری کنید؟


دانستن هدف نهایی شما به شما کمک می کند تا پیام های خود را هدفمند کنید.


3- موارد خوب را برجسته کنید


داستان های موفقیت، برتری خارج از وظیفه و پاسخ های چشمگیر همه می توانند به تقویت اعتماد جامعه به سازمان شما کمک کنند.


4- پیام های ایمنی عمومی خود را تقویم کنید


برای اطمینان از اینکه پیام های شما در زمان مناسب به گوش می رسند، یک تقویم سالانه ایجاد کنید.


5- به تجزیه و تحلیل متمایل شوید


برای دیدن اینکه چه چیزی برای مخاطبان شما کار می کند، به داده های خود نگاه کنید.


6- با شرکای خود همکاری کنید


با شرکای خود همکاری کنید تا پیام های خود را به طور گسترده تری منتشر کنید.


7- پرسنل خود را درگیر کنید


پرسنل شما می توانند به شما کمک کنند تا داستان های جذاب و مرتبط تولیدکنید.


8- روی مردم تمرکز کنید


داستان های شخصی می توانند مخاطبان شما را تحت تأثیر قرار دهند و به آنها کمک کنند تا ارتباط برقرار کنند.

 

منبع: EMS1

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 نفر از مشکوک‌ترین افراد فهرست زیر 30 سال فوربس


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  ایجاد تصویر برند قوی


  ادلمن چگونه به مشروعیت بخشیدن به دولت‌های مستبد کمک می‌کند؟


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  روابط‌عمومی برای مراقبت‌های بهداشتی: 5 استراتژی روابط‌عمومی که کار می‌کنند


  بنیان‌گذار «ویکی‌پدیا»: هوش مصنوعی ۵۰ سال دیگر می‌تواند به ابرانسان تبدیل شود


  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند


  خط‌قرمزها چی هستند و چی نیستند؟


  حقایق کلیدی در مورد هنری کیسینجر، دیپلمات آمریکایی و مشاور رئیس جمهور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی