درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 آذر 1402 - 10:37   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

  همه 299 ربات در مرکز توزیع رادیال حرکت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد

  روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برندسازی کارفرما در رسانه های اجتماعی: 6 استراتژی مطمئن
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  خودکار سازی و تسریع فرآیندهای کاری
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|14|: برنامه مدیریت ارتباط با مشتری
  تاریک شدن آسمان برای روزنامه‌نگاری ورزشی
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت تحقیقات دانشگاهی
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|13|: کلمات خود را با دقت در ارتباطات مراقبت های بهداشتی انتخاب کنید
  معاون ارتباطات رسانه‌ای جهانی و سرگرمی آمازون انتخاب شد
  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53538صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریدوشنبه، 29 آبان 1402 - 08:00
صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول
داستان‌سرایی یک ابزار قدرتمند است که می‌تواند به متخصصان روابط‌عمومی در حوزه مراقبت‌های بهداشتی کمک کند تا پیام‌های خود را به طور موثرتری به مخاطبان هدف خود منتقل کنند. با تمرکز بر داستان‌ها، می‌توانید عمق عاطفی بیشتری به پیام‌های خود اضافه کنید، بر نحوه خدمت‌رسانی فناوری‌ها و خدمات جدید به مردم تمرکز کنید و اعتماد و اعتبار ایجاد کنید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در صنعت مراقبت‌های بهداشتی، مردم با داستان‌های مربوط به محصولات ارتباط برقرار می‌کنند. این بدان دلیل است که مراقبت‌های بهداشتی در مورد افراد است و افراد با داستان‌ها ارتباط برقرار می‌کنند.

خوشبختانه، فضای مراقبت‌های بهداشتی مملو از روایت‌های الهام بخش است. این داستان‌ها می‌توانند در مورد بیماران، ارایه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی، یا حتی فناوری‌های جدیدی باشند که به بهبود سلامت مردم کمک می‌کنند.

چرا داستان‌سرایی در مراقبت‌های بهداشتی مهم است؟

داستان‌سرایی در مراقبت‌های بهداشتی مهم است زیرا:

- می‌تواند عمق عاطفی بیشتری به پیام‌های مراقبت‌های بهداشتی اضافه کند. داستان‌ها می‌توانند مخاطبان را با همدلی بیشتری درگیر کنند و باعث شوند پیام‌ها بیشتر درک شوند.
- می‌تواند بر نحوه خدمت‌رسانی فناوری‌ها و خدمات جدید به مردم تمرکز کند. این امر به ایجاد ارتباط قوی تر بین محصول یا خدمات و نیازهای انسان کمک می‌کند.
- می‌تواند به ایجاد اعتماد و اعتبار کمک کند. وقتی مردم یک داستان را در مورد محصول یا خدماتی می‌شنوند که به طور مثبت بر زندگی کسی تأثیر گذاشته است، بیشتر احتمال دارد که به آن محصول یا خدمات اعتماد کنند.

چگونه داستان‌سرایی را در مراقبت‌های بهداشتی اعمال کنیم؟

برای اینکه داستان‌سرایی در مراقبت‌های بهداشتی موثر باشد، باید:

دقیق و واقعی باشد. مردم می‌توانند داستان‌های ساختگی را تشخیص دهند، بنابراین مهم است که داستان‌های خود را بر اساس واقعیت بنا کنید.
مرتبط باشد. داستان‌ها باید برای مخاطبان هدف شما مرتبط باشند تا بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند.
منحصر به فرد و خلاقانه باشد. راه‌های جدید و خلاقانه‌ای برای به اشتراک گذاشتن داستان‌های خود پیدا کنید تا توجه مخاطبان را جلب کنید.

چند نمونه از داستان‌سرایی در مراقبت‌های بهداشتی

در اینجا چند نمونه از داستان‌سرایی در مراقبت‌های بهداشتی آورده شده است:

- یک شرکت داروسازی می‌تواند داستانی را در مورد یک بیمار مبتلا به بیماری نادر تعریف کند که چگونه داروی جدید آنها زندگی او را تغییر داده است.
- یک بیمارستان می‌تواند داستانی را در مورد یک تیم پزشکی که جان یک کودک را نجات داده است، تعریف کند.
- یک سازمان دولتی می‌تواند داستانی را در مورد یک کمپین واکسیناسیون موفق که از شیوع یک بیماری جلوگیری کرده است، تعریف کند.

نتیجه

داستان‌سرایی یک ابزار قدرتمند است که می‌تواند به متخصصان
روابط‌عمومیدر حوزه مراقبت‌های بهداشتی کمک کند تا پیام‌های خود را به طور موثرتری به مخاطبان هدف خود منتقل کنند. با تمرکز بر داستان‌ها، می‌توانید عمق عاطفی بیشتری به پیام‌های خود اضافه کنید، بر نحوه خدمت‌رسانی فناوری‌ها و خدمات جدید به مردم تمرکز کنید و اعتماد و اعتبار ایجاد کنید.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  10 نفر از مشکوک‌ترین افراد فهرست زیر 30 سال فوربس


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  ایجاد تصویر برند قوی


  ادلمن چگونه به مشروعیت بخشیدن به دولت‌های مستبد کمک می‌کند؟


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  روابط‌عمومی برای مراقبت‌های بهداشتی: 5 استراتژی روابط‌عمومی که کار می‌کنند


  بنیان‌گذار «ویکی‌پدیا»: هوش مصنوعی ۵۰ سال دیگر می‌تواند به ابرانسان تبدیل شود


  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند


  خط‌قرمزها چی هستند و چی نیستند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی