درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 30 تیر 1403 - 07:34   

ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد

  ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود

  چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قطعی گسترده اینترنت در 19 جولای 2024: اختلال در پروازها، مشاغل و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات
  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود
  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی
  عدم ارائه مدل‌های هوش مصنوعی چندوجهی متا در اتحادیه اروپا: چالش‌های نظارتی و پیامدها
  واتس‌اپ بالاخره با فیلتر جدید «مورد علاقه‌ها» چت‌های شما را مرتب می‌کند
  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد
  مادرخوانده هوش مصنوعی، استارتاپ ورلد لب را به ارزش 1 میلیارد دلار تأسیس کرد
  کاش قبل از شروع کسب و کار خودم این چهار چیز را می دانستم
  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟
  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53527صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 08:24
هفت اشتباه زبان بدن
در اینجا خلاصه‌ای از هفت اشتباه زبان بدن که می‌تواند شما را فورا دوست داشتنی‌تر کند:
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در اینجا خلاصه ای از هفت اشتباه زبان بدن که می‌تواند شما را فورا دوست داشتنی تر کند:
هنگام صحبت با کسی اتاق را اسکن نکنید.

این نشان می‌دهد که شما علاقه مند به گفتگو نیستید یا حواس شما پرت است. به جای آن، تمام توجه خود را به شخص مقابل معطوف کنید.


اجازه ندهید زمانی که با شخص دیگری در حال گفتگو هستید، صحبت شما را قطع کند.

 این نشان می‌دهد که شما احترامی برای آنها قائل نیستید. به جای آن، صبر کنید تا صحبت آنها تمام شود و سپس صحبت کنید.


به دیوار، صندلی، میله و غیره تکیه دهید.

این نشان می‌دهد که شما راحت و ریلکس هستید. به جای آن، بایستید یا بنشینید و بدن خود را صاف نگه دارید.


دست های خود را از جیب خود دور نگه دارید.

این نشان می‌دهد که شما احساس ناراحتی می کنید یا چیزی را پنهان می کنید. به جای آن، دست های خود را در کنار خود یا در مقابل خود نگه دارید.


از حرکات دقیق و گسترده در زمان های مناسب استفاده کنید.

 این نشان می‌دهد که شما قاطع و مطمئن هستید. به جای آن، از حرکات کوچک و آرام استفاده کنید.


سر خود را بالا نگه دارید.

 این نشان می‌دهد که شما اعتماد به نفس دارید و به خود احترام می گذارید. به جای آن، سر خود را پایین نگه دارید.


بالا بردن مختصر ابرو به مردم این امکان را می‌دهد که بدانند از دیدن آنها خوشحال هستید.

این نشان می‌دهد که شما از ملاقات با آنها خوشحال هستید.


این نکات ساده می‌تواند به شما کمک کند تا یک تاثیر اولیه مثبت بر مردم بگذارید و دوست داشتنی تر به نظر برسید.


در اینجا چند نکته اضافی برای بهبود زبان بدن شما آورده شده است:
- با لبخند شروع کنید. لبخند زدن یک راه عالی برای نشان دادن اینکه شما خوشحال و خوش آمدید هستید.
- ارتباط چشمی برقرار کنید. ارتباط چشمی یک راه عالی برای نشان دادن علاقه به آنچه که شخص دیگری می‌گوید است.
- از زبان بدن استقبال کننده استفاده کنید. این بدان معناست که بازوهای خود را باز نگه دارید و پاهای خود را صاف نگه دارید.
- به آرامی صحبت کنید و واضح و رسا صحبت کنید.
- به حرف های طرف مقابل گوش دهید و به آنها پاسخ دهید.
- با تمرین، می توانید زبان بدن خود را بهبود بخشید و ارتباطات خود را موثرتر کنید.

 

نویسنده: آنی رنو

منبع: Upworthy

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصطلاح «راجر» در ارتباطات بی‌سیم و رادیویی از کجا می‌‌آید؟


  بهترین نکات برجسته اجلاس سنجش و ارزیابی ارتباطات AMEC 2024


  رسانه‌های نوین: فرصت‌ها و چالش‌های اخلاقی


  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا


  اعتماد مشتری: برندها برای دستیابی به آن چه چیزی باید ارائه دهند؟ در اینجا 4 روش برتر آورده شده است


  روایت عشق در میان آشوب: نگاهی به کار ورونیک دو ویگریه، عکاس خبری


  تعلیق ابزارهای هوش مصنوعی مولد متا در برزیل: نکات کلیدی


  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی


  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود


  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد