درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 09:00   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5349صفحه نخست » گزارشسه شنبه، 2 مهر 1392 - 01:01
انسانی کردن سئو مساوی سئو پی آر
نویسنده: جوئل چادلی- عادل میرشاهی - با توسعه الگوریتم محتوا و همچنین دسترسی یافتن به محتوای شبکه های اجتماعی گوگل با نزدیک شدن به متن و نیت افراد از جستجوی خود، نتایج بهتر و بهتری را برای کاربران نشان می دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مترجم: عادل میرشاهی- کارشناس روابط عمومی وسئو پی آر- در چند سال پیش به راحتی امکان موفقیت در سئو از طریق بهینه سازی وبسایت با رویکردهای روبوتیک و تکنیکی وجود داشت و برای ساخت لینک های دسته جمعی راه هایی چون«لینک های خودکار» یا «خارج از کدنویسی»با کمترین فرآیند قالب نویسیبه کار می رفت.
 

انسانی کردن سئو مساوی سئو پی آر


 در این فرآیند غالبا افراد به دلیل انجام کارهای تکراری و خسته کننده شوقی ندارند و بیشتر علاقه دارند تاکتیک جدیدی پیدا کرده و آن را اجرا کنند.آنچه می خوانید نمایی دور از فرآیند ساخت برند برای کسب و کاری موفقاست.
 بسیاری از متخصصان سئو طی سالیان گذشته بر روی ساخت محتوای عالی متمرکز شده اند اما آن هرگز به تنهایی موفقیت را تضمین نمی کند.
 
 در بسیاری از نمونه ها، کاربرد سبک قدیمی تمرکز بر محتوای سئو شده، باعث جدایی میان متخصصان سئو، بازاریابان برند و روابط عمومی شد. متخصصان سئو اغلب ترجیح می دادند لزوما خبیث به نظر آمده و نوعی حقه بازی و قدری بی اخلاقی را با تیم داشته باشند تا بتوانند نتیجه بگیرند.این کارشان آنها را جایی رساند که نمی توانستند با مشتریان و شرکا یا سهامداران کلیدی تعامل کنند.
 
 مشخصات شغل یک متخصص سئو در سال 2013 با آنچه در 4 یا 5 سال پیش بوده بسیار متفاوت است. بسیاری از متخصصان سئو با تغییرات جدید بسیار راحت کنار می آیند و در روند تغییر نقش عمومی بیشتری دارند اما بسیاری از آنها نیز که با این شرایط در حال گذار مقابله می کنند، محتاج برخی مهارت های ضروری هستند.
 
 در این یادداشت نمی خواهم درمورد تغییراتی که در چند سال گذشته رخ داده سخن بگویم. چرا که در مقالات دیگری به این موارد پرداخته شده است. در آن مقالات به طور کامل و عالی ابعاد مختلف پنگوئن و پاندا و نحوه ساخت لینک مناسب از نگاه این دو بررسی شده است. بحث من در این نوشته متمرکز بر چیزی است که من آن را قلب و روح موفقیت در سئوی امروز می خوانم.
 ·        کلید موفقیت سئو درک منافع بی نظیر کسب و کار شماست
 پیش از بوجود آمدن مجموعه مهارت های خاص سئو از قبیل معماری وبسایت یا توانایی برای ساخت خلاقانه و با شتاب لینک، چیزهای دیگری نیز وجود دارد که بایستی ابتدا مد نظر قرار گیرند.
 
 روح کسب و کار شما: اگر شما بدون توجه به اینکه زمینه کاری تان چیست، صرفا از هر سایتی که توانستید لینک دریافت کنید و یا با بی توجهی به سایر رسانه ها، از سرعت ساخت این لینک ها که به طور فعال ساخته می شدند بکاهید، شما در مسیری قرار گرفته اید که به شدت به سئوی سایت لطمه می زنید و معمولا زمانی این اتفاق می افتد که شما انگیزه کافی برای انجام کاری در حوزه کسب و کارتان  ندارید و تا زمانی که به این علاقه ناشی از نیاز (یا احترام) نرسیده اید، همچنان احتمال شکست وجود دارد. چراکه دلایل احساسی پشت این لینک ها قرار دارند و انگیزه ها و نحوه عمل شما سبب می شود برخی افراد به واسطه همین دلایل که باعث شده بالاتر از سایر رقبا باشید با ارائه لینک از شما قدردانی می کنند.
 
 بله – من اعتراف می کنم که برندهای زیادی هستند که تنها برای اینکه شناخته شوند بدون توجه به نوع سایت از آنها لینک هایی را دریافت می کنند. برای مثال مردمی که به دنبال وبسایت های هتل می گردند ممکن است به صفحه ای از منابع برسند که لینک هایی به شرکت های اتومبیل های کرایه ای دارد که امیدوارند که از میهمانان خود بهره مند شوند و آنها ممکن است به صورت اتفاقی چند تا از شرکت های معروف اتومبیل ها کرایه را انتخاب کنند بدون اینکه توجه کنند که آیا واقعا به آن نیاز دارند. این قدرت یک برند قوی است و زمان می برد تا آن جایگاه را پیدا کنید و اکثر کسب و کارها هرگز به آن جایگاه نمی رسند. برای دریافت لینک به کسب و کارهای کوچک کارهای زیادی وجود دارد که باید در زمینه نفوذ در احساسات مخاطبان انجام دهید. نخستین گام بهره گیری ازتجارب و روابط کمکی است.
 
 کلید محبوب شدن به عنوان یک شخص یا یک کسب و کار این است که با خودتان راحت باشید، نقاط قوت خودتان را بشناسید و  برای دستیابی به منافع تان باید راهی پیدا کنید که بر احساسات بیننده تان اثر بگذارید. سئو اکنون با این ایده همگام شده است و باید ضمن اینکه تکنیک های فنی و محتوایی سئو را به کار می برید، بتوانید بر احساسات مخاطبان اثر بگذارید– بدون اینکه منافع خالصی از این کار در یک کسب و کار دریافت کنید باید به آن فکر کنید در غیر اینصورت سئو به شدت ناکارا بوده و شما را به عقب باز می گرداند.
 
 با اینکه اثرگذاری بر احساسات مردم کاری مشکل است، سعی کنید با انجام آن بر ساخت لینک و روابطی که متخصصان سئو جویای آن هستند، تاثیر مثبت بگذارید.
 
 برای شرح این نکته من می خواهم یک مثال از کتاب «Made to Stick» اثر چیپ و دن هیث بیاورم. در این کتاب آنها درباره «سه چرا» صحبت می کنند– نظر این است که چه زمانی نیاز دارید که هسته احساسی یک ایده (یا کسب و کار) را کشف کنید.آنها به شما پیشنهاد می دهند که شما با نوشتن شروع کنید و آنچه فکر می کنید مردم انجام می دهند را بنویسید. آنگاه از خودتان سه بار بپرسید که «اهمیت این کار چیست؟» هر بار که آن را می پرسید، پاسختان را بر روی ورقه بنویسید و وقتی این کار را می کنید توجه کنید که در هر پاسخ، شما به جزئیات بیشتری اشاره کرده و به مواردی اساسی از ایده می پردازید که تا کنون به آن اشاره نکرده بودید و در پشت آن مواردی احساسی قرار دارند.
 
 اگر این سوال را بپرسیم « چرا گوگل موتور جستجوی محبوبی است؟»، ممکن است پاسخ دهیم که به مردم کمک می کند که اطلاعات مورد نیازشان را به سرعت پیدا کنند. آنگاه ممکن است بپرسیم «چرا مردم می خواهند آن کار را انجام دهند؟» برای اینکه آنها می توانند پاسخ های آنچه دنبال آن می گردند را پیدا کنند. سپس در پایان ممکن است بپرسید «چرا مردم به این جواب ها نیاز دارند؟» برای اینکه آنها می توانند با مردم ارتباط برقرار کنند، به اهدافشان برسند و به برآورده شدند رویاهایشان نزدیکتر شوند. همانطور که می بینید پاسخ پایانی بسیار نزدیک و نزدیک تر به هسته و اصل منافع ویژه گوگل می شود.
 
 ·        چگونه درک روح کسب و کارتان منجر به دریافت لینک می شود
 هنگامی که شما بخواهید موارد زاید را کم کنید و برایتان روشن شد که چه چیزی بی همتا و ویژه در کسب و کارتان وجود دارد؛ آنگاه موارد یکی پس از دیگری ظاهر می شوند:
 1.      کسب و کار شما برای چه کسانی بیشتر مفید است ßشما باید با چه کسی ارتباط برقرار کنید؟
 2.      شما چگونه می توانید برای این افراد مفید باشید ß آنها به چه نوع محتوایی نیاز دارند؟ چگونه خدمات شما می تواند برای آنها مفید باشد؟
 3.      بهترین راه برای دستیابی به این افراد چیست؟ ß چگونه با این افراد ارتباط برقرار می کنید؟
 شخصیت کسب و کار شما باید به طور ایده آل در طراحی و لحن نگارشتان در وبسایت قابل مشاهده باشد. میلشیمپ این کار را بسیار خوب انجام می دهد- شخصا آنها مرا با کرک های میمون عاقل بر باد دادند اما من هنوز به آنها برای داشتن شخصیتی وجودی شان و تلاشی که با لحن گفتارشان برای ارتباط با مشتریانشانبرقرار می کنند احترام می گذارم:
  
 گوگل نیز همواره چنین ماموریتی داشته است:
 « ماموریت گوگل سازماندهی اطلاعات جهانی و در دسترس قرار دادن آن برای منفعت عامه است.»
 با توسعه الگوریتم محتوا و همچنین دسترسی یافتن به محتوای شبکه های اجتماعی گوگل با نزدیک شدن به متن و نیت افراد از جستجوی خود، نتایج بهتر و بهتری را برای کاربران نشان می دهد. این روزها شما به منظور افزایش «پدیداری» سایت نیاز به آگاهی از نیازهای موثق مردم و حل مشکلاتشان با محصولات و خدماتتان دارید. سئو اکنون تبدیل به علمی شده که موضوع آن بیشتر از اینکه دستکاری در نتایج جستجو باشد درباره حل مشکلات بشری است.
 بازاریابان بزرگ همیشه قادرند تا از مزایای رقابتی در سئو بهره مند شوند اما اکنون بیشتر از هر زمان دیگری آنها نیازمند پشتیبانی بازاریابی شان با یک کسب و کار جامد به منظور بالا رفتن هستند.
 
 منبع: http://www.business2community.com/seo/the-humanisation-of-seo-0531590

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد