درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 آذر 1402 - 11:06   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

  همه 299 ربات در مرکز توزیع رادیال حرکت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد

  روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برندسازی کارفرما در رسانه های اجتماعی: 6 استراتژی مطمئن
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  خودکار سازی و تسریع فرآیندهای کاری
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|14|: برنامه مدیریت ارتباط با مشتری
  تاریک شدن آسمان برای روزنامه‌نگاری ورزشی
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت تحقیقات دانشگاهی
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|13|: کلمات خود را با دقت در ارتباطات مراقبت های بهداشتی انتخاب کنید
  معاون ارتباطات رسانه‌ای جهانی و سرگرمی آمازون انتخاب شد
  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53366صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 5 مهر 1402 - 09:46
۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
نویسنده: لاچلان براون - این یک مقاله عالی است که نکات مفیدی در مورد چگونگی ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه ارائه می دهد. من به ویژه نکات زیر را دوست داشتم:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || این یک مقاله عالی است که نکات مفیدی در مورد چگونگی ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه ارائه می دهد. من به ویژه نکات زیر را دوست داشتم:

بلند بایستید. این یک علامت بصری قدرت و اعتماد به نفس است.

خوب لباس بپوشید. لباسی بپوشید که احساس خوبی داشته باشید و به شما اعتماد به نفس دهد.

گوش کن. وقتی کسی صحبت می کند، به حرف هایش گوش دهید و نشان دهید که به او اهمیت می دهید.

به موقع باشید. وقت شناس بودن نشان دهنده احترام به وقت دیگران است.

مثبت بمانید. انرژی مثبت شما به دیگران منتقل می شود.

قابل اعتماد باشید. قابل اعتماد بودن یکی از مهمترین ویژگی های یک فرد احترام برانگیز است.

خونسردی خود را حفظ کنید. استرس می‌تواند باعث شود که شما کنترل خود را از دست بدهید و این می‌تواند شما را نامناسب نشان دهد.

احترام نشان دهید. با همه با احترام رفتار کنید، صرف نظر از موقعیت یا موقعیت اجتماعی آنها.

مستقل باشید. به خودتان تکیه کنید و به دیگران وابسته نباشید.

من فکر می کنم این نکات می‌تواند به هر کسی کمک کند تا احترام بیشتری از دیگران کسب کند.

در اینجا چند نکته اضافی وجود دارد که ممکن است مفید باشد:

خود را بشناسید و به آنچه هستید افتخار کنید. وقتی به خودتان اعتماد دارید، این حس اعتماد به نفس به دیگران منتقل می شود.

به دیگران کمک کنید. کمک کردن به دیگران یک راه عالی برای نشان دادن اینکه شما یک فرد مهربان و دلسوز هستید.

به یاد داشته باشید که همه اشتباه می کنند. اگر اشتباه کردید، عذرخواهی کنید و از آن درس بگیرید.

با پیروی از این نکات، می توانید احترام بیشتری از دیگران کسب کنید و روابط قوی تری ایجاد کنید.

 

20 سپتامبر 202۳

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 نفر از مشکوک‌ترین افراد فهرست زیر 30 سال فوربس


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  ایجاد تصویر برند قوی


  ادلمن چگونه به مشروعیت بخشیدن به دولت‌های مستبد کمک می‌کند؟


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  روابط‌عمومی برای مراقبت‌های بهداشتی: 5 استراتژی روابط‌عمومی که کار می‌کنند


  بنیان‌گذار «ویکی‌پدیا»: هوش مصنوعی ۵۰ سال دیگر می‌تواند به ابرانسان تبدیل شود


  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند


  خط‌قرمزها چی هستند و چی نیستند؟


  حقایق کلیدی در مورد هنری کیسینجر، دیپلمات آمریکایی و مشاور رئیس جمهور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی