درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 آذر 1402 - 11:17   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

  همه 299 ربات در مرکز توزیع رادیال حرکت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد

  روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  "بیماری مدیر عامل" و خطرات آن
  برندسازی کارفرما در رسانه های اجتماعی: 6 استراتژی مطمئن
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  خودکار سازی و تسریع فرآیندهای کاری
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|14|: برنامه مدیریت ارتباط با مشتری
  تاریک شدن آسمان برای روزنامه‌نگاری ورزشی
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت تحقیقات دانشگاهی
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|13|: کلمات خود را با دقت در ارتباطات مراقبت های بهداشتی انتخاب کنید
  معاون ارتباطات رسانه‌ای جهانی و سرگرمی آمازون انتخاب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53346صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 1 مهر 1402 - 16:43
خدمات هوش مصنوعی OCI Generative
Oracle Cloud با اعلام سرویس هوش مصنوعی OCI Generative، فشار هوش مصنوعی مولد بزرگی را برای مشتریان سازمانی نشان می‌دهد. این سرویس پتانسیل زیادی برای خودکارسازی فرآیندهای کسب و کار، بهبود تصمیم گیری و افزایش تجربیات مشتری دارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، کریگ هیل اعلامیه Oracle Cloud در مورد در دسترس بودن محدود سرویس هوش مصنوعی OCI Generative را پوشش می‌دهد. این سرویس به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از API، مدل های زبان بزرگ (LLM) را در برنامه های خود ادغام کنند.


Oracle گفت که امیدوار است این سرویس به سازمان ها کمک کند تا فرآیندهای کسب و کار خودشان را خودکار کنند، تصمیم گیری را بهبود بخشند و تجربیات مشتری را افزایش دهند. این محصول همچنین وعده می‌دهد که بر امنیت و حفظ حریم خصوصی تأکید کند و در عین حال کارایی هزینه و عملکرد را متعادل کند.


خدمات هوش مصنوعی OCI Generative بر سه حوزه کلیدی تمرکز خواهند کرد:

- تولید متن از دستورات کاربر،

- خلاصه کردن حجم زیادی از متن،

- پشتیبانی از ترجمه متن به بردارهای عددی قابل درک مدل‌ها.

 

همچنین می‌تواند نسل افزوده بازیابی (RAG) را ارایه دهد، یک تکنیک جدید هوش مصنوعی که برای ترکیب LLM و داده‌های تجاری اختصاصی برای ارایه پاسخ‌های دقیق‌تر طراحی شده است.


مشتریان خدمات هوش مصنوعی OCI بارهای کاری خود را بر روی معماری Supercluster هوش مصنوعی این شرکت اجرا خواهند کرد که به گفته شرکت برای کنترل هزینه و نیازهای توان عملیاتی مناسب است.


در اینجا خلاصه‌ای از مزایای سرویس هوش مصنوعی OCI Generative آورده شده است:
- امکان ادغام LLM در برنامه ها را با استفاده از API فراهم می‌کند.
- بر امنیت و حفظ حریم خصوصی تأکید دارد.
- کارایی هزینه و عملکرد را متعادل می‌کند.
- بر سه حوزه کلیدی تمرکز می‌کند: تولید متن، خلاصه سازی و ترجمه.
- از نسل افزوده بازیابی (RAG) پشتیبانی می‌کند.


Oracle Cloud با اعلام سرویس هوش مصنوعی OCI Generative، فشار هوش مصنوعی مولد بزرگی را برای مشتریان سازمانی نشان می‌دهد. این سرویس پتانسیل زیادی برای خودکارسازی فرآیندهای کسب و کار، بهبود تصمیم گیری و افزایش تجربیات مشتری دارد.

کریگ هیل
پنجشنبه، 21 سپتامبر 2023
منبع: www.oracle.com

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 نفر از مشکوک‌ترین افراد فهرست زیر 30 سال فوربس


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  ایجاد تصویر برند قوی


  ادلمن چگونه به مشروعیت بخشیدن به دولت‌های مستبد کمک می‌کند؟


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  روابط‌عمومی برای مراقبت‌های بهداشتی: 5 استراتژی روابط‌عمومی که کار می‌کنند


  بنیان‌گذار «ویکی‌پدیا»: هوش مصنوعی ۵۰ سال دیگر می‌تواند به ابرانسان تبدیل شود


  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند


  خط‌قرمزها چی هستند و چی نیستند؟


  حقایق کلیدی در مورد هنری کیسینجر، دیپلمات آمریکایی و مشاور رئیس جمهور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی