درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 آذر 1402 - 10:55   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

  همه 299 ربات در مرکز توزیع رادیال حرکت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد

  روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برندسازی کارفرما در رسانه های اجتماعی: 6 استراتژی مطمئن
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  خودکار سازی و تسریع فرآیندهای کاری
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|14|: برنامه مدیریت ارتباط با مشتری
  تاریک شدن آسمان برای روزنامه‌نگاری ورزشی
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت تحقیقات دانشگاهی
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|13|: کلمات خود را با دقت در ارتباطات مراقبت های بهداشتی انتخاب کنید
  معاون ارتباطات رسانه‌ای جهانی و سرگرمی آمازون انتخاب شد
  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53334صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 30 شهریور 1402 - 10:19
شرکت‌های بزرگ فناوری می گویند مقررات هوش مصنوعی لازم است
در هفته گذشته، شرکت‌های بزرگ فناوری از جمله گوگل، مایکروسافت و فیسبوک از مقررات هوش مصنوعی حمایت کردند. این شرکت‌ها گفتند که مقررات می‌تواند به اطمینان از استفاده ایمن و مسئولانه از هوش مصنوعی کمک کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در هفته گذشته، شرکت‌های بزرگ فناوری از جمله گوگل، مایکروسافت و فیسبوک از مقررات هوش مصنوعی حمایت کردند. این شرکت‌ها گفتند که مقررات می‌تواند به اطمینان از استفاده ایمن و مسئولانه از هوش مصنوعی کمک کند.


گوگل در یک پست وبلاگی گفت که مقررات هوش مصنوعی باید بر اساس پنج اصل باشد:
شفافیت: کاربران باید بدانند که چگونه هوش مصنوعی در مورد آنها تصمیم می‌گیرد.
مسئولیت پذیری: شرکت ها باید پاسخگو باشند اگر هوش مصنوعی آنها به اشتباه عمل کند.
عدالت: هوش مصنوعی باید به طور عادلانه و غیر تبعیض آمیز عمل کند.
امنیت: هوش مصنوعی باید ایمن و قابل اعتماد باشد.
کارایی: هوش مصنوعی باید به گونه ای طراحی شود که به طور مؤثری به اهداف خود دست یابد.


مایکروسافت نیز در یک پست وبلاگی از مقررات هوش مصنوعی حمایت کرد. این شرکت گفت که مقررات باید به اطمینان از استفاده ایمن و مسئولانه از هوش مصنوعی کمک کند و همچنین باید به نوآوری و رشد این فناوری کمک کند.


فیسبوک نیز در یک پست وبلاگی گفت که از مقررات هوش مصنوعی حمایت می کند. این شرکت گفت که مقررات باید به اطمینان از استفاده ایمن و مسئولانه از هوش مصنوعی کمک کند و همچنین باید به محافظت از حریم خصوصی و امنیت کاربران کمک کند.


مایکروسافت هفته گذشته اعلام کرد که از یک مدل زبانی بزرگ به نام LaMDA رونمایی خواهد کرد. LaMDA می تواند متن، کد و سایر فرمت های داده را تولید کند و همچنین می تواند به سوالات پاسخ دهد.


با این حال، مایکروسافت همچنین هشدار داد که LaMDA ممکن است محتوای نقض حق نسخه برداری تولید کند. این شرکت گفت که LaMDA به طور خودکار از متن موجود در اینترنت یاد می‌گیرد و ممکن است این متن شامل محتوای دارای حق نسخه برداری باشد.


مایکروسافت گفت که برای کاهش خطر نقض حق نسخه برداری، LaMDA را برای شناسایی و حذف محتوای دارای حق نسخه برداری آموزش داده است. این شرکت همچنین گفت که یک سیستم گزارش نقض حق نسخه برداری را ایجاد کرده است که کاربران می توانند برای گزارش محتوای دارای حق نسخه برداری استفاده کنند.


سایر پیشرفت ها
در هفته گذشته، پیشرفت های دیگری نیز در زمینه هوش مصنوعی حاصل شد. از جمله:
- گوگل یک مدل زبانی جدید به نام PaLM معرفی کرد که می تواند متن، کد و سایر فرمت های داده را تولید کند و همچنین می تواند به سوالات پاسخ دهد.
- IBM یک مدل زبانی جدید به نام Megatron-Turing NLG معرفی کرد که می تواند متن طبیعی تولید کند.
- OpenAI یک مدل زبانی جدید به نام GPT-4 معرفی کرد که می تواند متن، کد و سایر فرمت های داده را تولید کند و همچنین می تواند به سوالات پاسخ دهد.
 

هوش مصنوعی به سرعت در حال تکامل است و انتظار می رود که در سال های آینده شاهد پیشرفت های بیشتری در این زمینه باشیم.


 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  10 نفر از مشکوک‌ترین افراد فهرست زیر 30 سال فوربس


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  ایجاد تصویر برند قوی


  ادلمن چگونه به مشروعیت بخشیدن به دولت‌های مستبد کمک می‌کند؟


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  روابط‌عمومی برای مراقبت‌های بهداشتی: 5 استراتژی روابط‌عمومی که کار می‌کنند


  بنیان‌گذار «ویکی‌پدیا»: هوش مصنوعی ۵۰ سال دیگر می‌تواند به ابرانسان تبدیل شود


  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند


  خط‌قرمزها چی هستند و چی نیستند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی