درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 آذر 1402 - 10:17   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

  همه 299 ربات در مرکز توزیع رادیال حرکت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد

  روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  خودکار سازی و تسریع فرآیندهای کاری
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|14|: برنامه مدیریت ارتباط با مشتری
  تاریک شدن آسمان برای روزنامه‌نگاری ورزشی
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت تحقیقات دانشگاهی
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|13|: کلمات خود را با دقت در ارتباطات مراقبت های بهداشتی انتخاب کنید
  معاون ارتباطات رسانه‌ای جهانی و سرگرمی آمازون انتخاب شد
  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند
  حقایق کلیدی در مورد هنری کیسینجر، دیپلمات آمریکایی و مشاور رئیس جمهور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53316صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 29 شهریور 1402 - 08:33
در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
چاپلوسی و رفتارهای منافقانه می‌توانند عواقب منفی زیادی داشته باشند. چاپلوسی می‌تواند باعث اعتماد به نفس کاذب در فرد مورد چاپلوسی شود و او را از واقعیت دور کند. همچنین، چاپلوسی می‌تواند باعث ایجاد روابطی مبتنی بر فریب و نیرنگ شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || چاپلوسی و رفتارهای منافقانه از جمله رفتارهای ناپسندی هستند که در جوامع مختلف مورد نکوهش قرار می‌گیرند. چاپلوسی عبارت است از تمجید بی‌جا و اغراق‌آمیز از کسی که در واقع شایسته این تمجید نیست. رفتارهای منافقانه نیز عبارتند از رفتارهایی که با ظاهر و باطن فرد در تضاد هستند.


چاپلوسی و رفتارهای منافقانه می‌توانند عواقب منفی زیادی داشته باشند. چاپلوسی می‌تواند باعث اعتماد به نفس کاذب در فرد مورد چاپلوسی شود و او را از واقعیت دور کند. همچنین، چاپلوسی می‌تواند باعث ایجاد روابطی مبتنی بر فریب و نیرنگ شود.


رفتارهای منافقانه نیز می‌توانند باعث از بین رفتن اعتماد و احترام دیگران شوند. همچنین، رفتارهای منافقانه می‌توانند باعث ایجاد روابطی توخالی و بی‌معنا شوند.


در اینجا به برخی از دلایل نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه اشاره می‌کنیم:


- چاپلوسی و رفتارهای منافقانه نشانه‌ای از بی‌صداقتی و ریاکاری هستند.
- چاپلوسی و رفتارهای منافقانه می‌توانند باعث ایجاد روابطی مبتنی بر فریب و نیرنگ شوند.
- چاپلوسی و رفتارهای منافقانه می‌توانند باعث از بین رفتن اعتماد و احترام دیگران شوند.


بنابراین، لازم است که از چاپلوسی و رفتارهای منافقانه اجتناب کنیم و در عوض، صداقت و درستکاری را در روابط خود با دیگران سرلوحه قرار دهیم.


در اینجا چند راه برای اجتناب از چاپلوسی و رفتارهای منافقانه آورده شده است:


صادق باشید. از بیان نظرات واقعی خود در مورد دیگران ابایی نداشته باشید.
از تمجید اغراق‌آمیز خودداری کنید. اگر کسی را تحسین می‌کنید، این کار را با احترام و صداقت انجام دهید.
به دنبال منافع شخصی خود نباشید. در روابط خود با دیگران، منافع شخصی خود را در نظر نگیرید.


با رعایت این نکات، می‌توانیم از چاپلوسی و رفتارهای منافقانه اجتناب کنیم و روابطی سالم و مبتنی بر اعتماد و احترام با دیگران داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  10 نفر از مشکوک‌ترین افراد فهرست زیر 30 سال فوربس


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  ایجاد تصویر برند قوی


  ادلمن چگونه به مشروعیت بخشیدن به دولت‌های مستبد کمک می‌کند؟


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  روابط‌عمومی برای مراقبت‌های بهداشتی: 5 استراتژی روابط‌عمومی که کار می‌کنند


  بنیان‌گذار «ویکی‌پدیا»: هوش مصنوعی ۵۰ سال دیگر می‌تواند به ابرانسان تبدیل شود


  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند


  خط‌قرمزها چی هستند و چی نیستند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی