درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 آذر 1402 - 10:35   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

  همه 299 ربات در مرکز توزیع رادیال حرکت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد

  روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برندسازی کارفرما در رسانه های اجتماعی: 6 استراتژی مطمئن
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  خودکار سازی و تسریع فرآیندهای کاری
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|14|: برنامه مدیریت ارتباط با مشتری
  تاریک شدن آسمان برای روزنامه‌نگاری ورزشی
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت تحقیقات دانشگاهی
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|13|: کلمات خود را با دقت در ارتباطات مراقبت های بهداشتی انتخاب کنید
  معاون ارتباطات رسانه‌ای جهانی و سرگرمی آمازون انتخاب شد
  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53184صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 13 شهریور 1402 - 08:04
هوش مصنوعی مولد بخشی از یک مشکل گسترده‌تر روابط‌عمومی است
متخصصان روابط‌عمومی باید بر ایجاد روایت های متمایز و ارتباط با مخاطبان هدف خود تمرکز کنند. با تمرکز بر این سوالات و فرآیندها، متخصصان روابط‌عمومی می توانند تأثیر بیشتری بر شرکت های خود و تأثیر بیشتری در سطح اجرایی داشته باشند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در مقاله "وسواس با هوش مصنوعی مولد بخشی از یک مشکل گسترده‌تر روابط‌عمومی است"، جو زاپا، مدیر عامل و بنیانگذار شارپ پن مدیا، استدلال می کند که وسواس بازاریابان با هوش مصنوعی مولد باعث شده است که آنها از استراتژی های روابط‌عمومی اساسی غافل شوند.


زاپا می گوید که هوش مصنوعی مولد ابزاری ارزشمند برای بازاریابان است، اما نباید جایگزین استراتژی شود. او استدلال می کند که متخصصان روابط‌عمومی باید بر سه سوال کلیدی تمرکز کنند:


- آیا ما روایت های متفاوتی را منتشر می کنیم که ما را از رقبای خود متمایز می کند و در عین حال بر مزیت رقابتی ما تأکید می کند؟
- آیا ما آن روایت ها را در محتوای خود تقویت می کنیم و آن محتوا را توزیع می کنیم تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنیم؟
- آیا تلاش‌های خود را به‌طور دقیق و به‌گونه‌ای اندازه‌گیری می‌کنیم که تأثیر آن‌ها بر درآمد را نشان دهد؟


زاپا سپس یک فرآیند سه مرحله ای برای ایجاد محتوای استراتژیک و گسترش روابط‌عمومی ارائه می دهد:


روایت های متمایز بسازید: تحقیقات مشتری انجام دهید، با رهبران شرکت و بقیه تیم بازاریابی مصاحبه کنید، و یک داستان اصلی برند و پیام های حمایتی را طراحی کنید که در بازار برتری ایجاد کند.


برنامه ریزی خروجی سرمقاله و گسترش روابط‌عمومی: اطمینان حاصل کنید که استراتژی تحریریه دسترسی به مخاطب ایده آل را به حداکثر می رساند و روایت های متفاوت را تقویت می کند.


محتوا ایجاد کنید: اطمینان حاصل کنید که محتوا روایت‌های متفاوت را منعکس می‌کند و ارزشی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد و به آن‌ها کمک می‌کند به جای فروش آن‌ها یا وسواس دادن به جزئیات جزئی محصول، وظایف خود را بهتر انجام دهند.


زاپا می گوید که با تمرکز بر این سوالات و فرآیندها، متخصصان روابط‌عمومی می توانند تأثیر بیشتری بر شرکت های خود و تأثیر بیشتری در سطح اجرایی داشته باشند.


من با استدلال زاپا موافقم که هوش مصنوعی مولد ابزاری ارزشمند برای بازاریابان است، اما نباید جایگزین استراتژی شود. متخصصان روابط‌عمومی باید بر ایجاد روایت های متمایز و ارتباط با مخاطبان هدف خود تمرکز کنند. با تمرکز بر این سوالات و فرآیندها، متخصصان روابط‌عمومی می توانند تأثیر بیشتری بر شرکت های خود و تأثیر بیشتری در سطح اجرایی داشته باشند.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  10 نفر از مشکوک‌ترین افراد فهرست زیر 30 سال فوربس


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  ایجاد تصویر برند قوی


  ادلمن چگونه به مشروعیت بخشیدن به دولت‌های مستبد کمک می‌کند؟


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  روابط‌عمومی برای مراقبت‌های بهداشتی: 5 استراتژی روابط‌عمومی که کار می‌کنند


  بنیان‌گذار «ویکی‌پدیا»: هوش مصنوعی ۵۰ سال دیگر می‌تواند به ابرانسان تبدیل شود


  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند


  خط‌قرمزها چی هستند و چی نیستند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی