درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 03:16   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5259صفحه نخست » شنبه، 30 شهریور 1392 - 07:18
صفحه فرود (landing page) چیست؟
در این مطلب با مفهوم صفحه فرود در بازاریابی اینترنتی بیشتر آشنا می شوید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در صورتی که در مورد بازاریابی اینترنتی تحقیق می کنید قطعا تابحال به واژه صفحه فرود در اینترنت در مطالب فارسی و یا landing page در مطالب انگلیسی برخورد کرده اید و شاید با این موضوع آشنایی کافی نداشته باشید. صفحه فرود در وب سایت صفحه ای است که در آن اطلاعات بازدید کنندگان مانند نام و نام خانوادگی ، ایمیل ، شماره موبایل و … گرفته می شود و در ازای آن خدماتی که عموما رایگان هستند به آن ها ارائه می شود تا بتوان با آن ها در آینده نیز در ارتباط بود.

مبحث طراحی و محتویات یک صفحه فرود خود موارد مهمی است که بررسی های زیادی در مورد آن صورت گرفته است. به عنوان مثال در مورد نوع محتوا و چیدمان المان ها در صفحات فرود تحقیقات بسیاری صورت گرفته است. از این موارد می توان به قرار دادن یا ندادن تصاویر ، کوچک یا بزرگ بودن تصاویر ، میزان ، رنگ و محتوای متن و … اشاره کرد تا کاربر بعد از ورود به صفحه به بهترین نحو ممکن به مشتری بالقوه (lead) تبدیل شود. حتی بحث هایی در مورد تعداد فیلدهای فرم ها هم مطرح می شوند. بعضی بازاریابان اینترنتی معتقدند بهتر است در ابتدا اطلاعات محدودتری از بازدید کنندگان را گرفت و در ادامه آن ها را تکمیل کرد چون فرم طولانی که اطلاعات شخصی زیادی از بازدید کننده بخواهد باعث می شود وی از پر کردن آن منصرف شود اما بعضی نوع دیگری فکر می کنند.

صفحات فرود با صفحات عادی وب سایت ها متفاوت هستند چون هدف اصلی از ایجاد این صفحات جمع آوری اطلاعات کاربران است اما در صفحات دیگر ممکن است چندین هدف دنبال شود بنابراین صفحه فرود محسوب نمی شوند. بازدید کنندگانی که به صفحات فرود وارد می شوند حتما لازم نیست که از خارج وب سایت به آن وارد شوند و با قرار دادن درخواست های انجام فعالیت یا Call-to-Action در صفحات وب سایت می توان کاربران را به صفحات فرود راهنمایی کرد. این مورد را با یک مثال توضیح می دهم. وبلاگی از یک وب سایت را تصور کنید که کاربر پس از جستجوی یک مطلب در گوگل به صفحه ای از آن وارد می شود که در مورد آموزش آشپزی است و در پایان مطلب ، بنری به صفحه ای برای دانلود رایگان یک کتاب آشپزی قرار دارد بنابراین بازدید کننده در صورتی که بر روی آن بنر کلیک کند و به صفحه فرود برود ، ایمیل خود را وارد کند و کتاب را دانلود کند ، شما در تبدیل بازدید کننده به مشتری بالقوه موفق شده اید.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد