درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 08:59   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52491صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 19 خرداد 1402 - 19:07
نقش روابط‌عمومی در ترویج فرهنگ مهارت آموزی بسیار تاثیر گذار است
جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان در همایش روابط‌عمومی با رویکرد جدید رسانه که با حضور سیدمازیارعلوی، مدیرکل دفتر ریاست، حقوقی،روابط‌عمومی واموربین الملل و غلامرضا نجفی معاون روابط‌عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سالن کنفرانس اداره کل فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستان برگزارشد، به اهمیت ترویج فرهنگ مهارت آموزی اشاره کرد و گفت:استان سیستان و بلوچستان دارای جوانترین بافت جمعیت است که از این ظرفیت با مهارت آموزی می توان در راستای جهش تولید استفاده کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان شغل های کاذب در استان و مدرک گرایی در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی را از موانع اشتغال مبتنی بر مهارت در استان برشمرد و افزود: نقش روابط‌عمومی در ترویج فرهنگ مهارت آموزی بسیار تاثیر گذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان؛ جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان در همایش روابط‌عمومی با رویکرد جدید رسانه که با حضور سیدمازیارعلوی، مدیرکل دفتر ریاست، حقوقی،روابط‌عمومی واموربین الملل و غلامرضا نجفی معاون روابط‌عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سالن کنفرانس اداره کل فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستان برگزارشد، به اهمیت ترویج فرهنگ مهارت آموزی اشاره کرد و گفت:استان سیستان و بلوچستان دارای جوانترین بافت جمعیت است که از این ظرفیت با مهارت آموزی می توان در راستای جهش تولید استفاده کرد.

وی شغل های کاذب در استان و مدرک گرایی در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی را از موانع اشتغال مبتنی بر مهارت در استان برشمرد و افزود : نقش روابط‌عمومی در ترویج فرهنگ مهارت آموزی بسیار تاثیر گذار است و در مجموعه آموزش فنی و حرفه ا ی استان تمامی کارکنان اعم از رئیس مرکز ،مربی و سایر کارکنان به گونه ای در اشاعه فرهنگ مهارت آموزی سهیم هستند.

نجفی معاون روابط‌عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای تولید محتوای هدف دار را با اهمیت عنوان کرد و افزاد:جهاد تبیین با خدمت به مردم و رفع نیاز شان میسر است و این خدمات با اطلاع رسانی روابط‌عمومی در ابعاد مختلف کارآمدی آموزش فنی و حرفه ای را نشان می دهد.

در پایان همایش از کارشناسان روابط‌عمومی اموزش فنی و حرفه ای استان با اهدای لوح تقدیر ،تجلیل شد.

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید


  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد