درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 11:50   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52490صفحه نخست » ادامه مطلب دوجمعه، 19 خرداد 1402 - 19:04
همکاری با روابط‌عمومی از معیارهای ارزیابی مدیران شهری است
در جلسه با کارکنان مدیریت ارتباطات شهرداری با اشاره به جایگاه و اهمیت روابط‌عمومی اظهار کرد: روابط‌عمومی به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مجموعه مدیریت شهری در حال فعالیت بوده و از اهمیت زیادی برخوردار است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || شهردار شهرکرد یکی از معیارهای ارزیابی مدیران شهری را همکاری با روابط‌عمومی دانست و گفت: در مجموعه مدیریت شهری اقدامات زیادی انجام شده یا در حال انجام است که شهروندان از آن‌ اطلاع ندارند؛ بنابراین نیاز است مدیران زمینه را برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _پنجشنبه هجدهم خردادماه‌_ در جلسه با کارکنان مدیریت ارتباطات شهرداری با اشاره به جایگاه و اهمیت روابط‌عمومی اظهار کرد: روابط‌عمومی به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مجموعه مدیریت شهری در حال فعالیت بوده و از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه جایگاه این حوزه برای مدیران تبیین شده است، افزود: مجموعه مدیریت شهری باید برای همکاری با این حوزه اهتمام ورزند و به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی از فعالیت‌ها و اقدامات همکاری لازم را با روابط‌عمومی داشته باشند.

شهردار شهرکرد با اشاره به ضرورت تبادل اطلاعات مدیران با سایر شهرهای کشور، خاطرنشان کرد: تبادل اطلاعات و الگوگیری از سایر شهرها در اجرای برنامه‌ها موجب می‌شود تا مدیرپروری و جانشین‌پروری داشته باشیم و برای انتخاب مدیر در آینده با مشکل مواجه نشویم.

واحدیان یکی از معیارهای ارزیابی مدیران شهری را همکاری با روابط‌عمومی دانست و ادامه داد: باید برای مدیران دغدغه ایجاد شود تا نسبت به اطلاع‌رسانی و انتشار عملکرد خود اقدام کنند، در مجموعه مدیریت شهری اقدامات زیادی انجام شده یا در حال انجام است که شهروندان از آن‌ها اطلاع ندارند؛ بنابراین نیاز است مدیران زمینه را برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی فراهم کنند.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد