درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 2 مهر 1402 - 08:36   

فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون

  احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد

  نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی
  خدمات هوش مصنوعی OCI Generative
  تلگرام به نسخه 10.1 آپدیت شد
  بازداشت یک+ روزنامه‌نگار+در +کنگو
  احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون
  نظرات وال استریت در مورد لاچلان مرداک
  تراژدی جستجوی گوگل
  چرا عربستان روی افرادی مانند رونالدو سرمایه‌گذاری می‌کند و چه پیامی برای روابط‌عمومی‌ها دارد؟
  نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد
  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52481صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 20 خرداد 1402 - 10:37
هوش مصنوعی و تحول استراتژی‌های بازاریابی محتوا
علی شاکر - چند روش کلیدی هست که می‌توان از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای شخصی‌تر و جذاب‌تر و همچنین بهینه‌سازی توزیع و اندازه‌گیری استفاده کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || چند روش کلیدی هست که می‌توان از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای شخصی‌تر و جذاب‌تر و همچنین بهینه‌سازی توزیع و اندازه‌گیری استفاده کرد.

تجزیه و تحلیل داده‌ها و روندها:

یکی از مزایای اصلی استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا، توانایی آن در تجزیه و تحلیل داده‌ها و شناسایی روندها است.

با حجم وسیعی از داده‌های موجود امروزه، کسب‌وکارها می‌توانند از هوش مصنوعی برای به دست آوردن بینشی در مورد رفتار و ترجیحات مشتری، تعاملات رسانه‌های اجتماعی و سایر نقاط داده‌ای که می‌توانند به تولید محتوا کمک کنند، استفاده کنند.

با تجزیه و تحلیل این داده‌ها، بازاریابان می‌توانند کارزارهای محتوای هدفمندی را ایجاد کنند که با خواست مخاطبان هماهنگ است و می‌توان به کمک این ابزار پیام‌های مرتبط و به موقع ارائه داد.

شخصی‌سازی:

راه دیگری که کسب و کارها می‌توانند از هوش مصنوعی استفاده کنند، شخصی‌سازی است. الگوریتم‌های یادگیری ماشینی را می‌توان برای تطبیق و متناسب‌سازی محتوا برای تک‌تک کاربران استفاده کرد و البته ما این کار را به کمک مرور عملکرد کاربر و عبارت‌هایی که جست‌وجو کرده می‌توانیم به دست بیاوریم

با ارائه محتوایی که برای هر کاربر ارزشمندتر و مرتبط‌تر است، می‌توانیم تعامل با مشتریان و مخاطبان سازمان را افزایش دهیم.

بهینه‌سازی توزیع محتوا

می‌توان از هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی توزیع محتوا استفاده کرد. با تجزیه و تحلیل داده‌ها در مورد رفتار و تعامل کاربر، کسب‌وکارها می‌توانند مؤثرترین کانال‌ها را برای دستیابی به مخاطبان هدف خود شناسایی کرده و استراتژی توزیع خود را بر این اساس تنظیم کنند.

به این ترتیب می‌توانیم مطمئن باشیم که محتوا در زمان مناسب به افراد درستی می‌رسد و تاثیر و دسترسی آن را به حداکثر می‌رساند.

به عنوان مثال، هوش مصنوعی می‌تواند برای تعیین زمان بهینه برای ارسال محتوا در رسانه‌های اجتماعی یا ارسال خبرنامه ایمیل استفاده شود.

کاربردهای نوظهور هوش مصنوعی در تولید محتوا

هوش مصنوعی چندین کاربرد نوظهور دیگری هم در بازاریابی محتوا دارد. یکی از این برنامه‌ها، تولید زبان طبیعی ( NLG) است که از یادگیری ماشینی برای تولید متنی شبیه انسان استفاده می کند.

از NLG می‌توان برای ایجاد خودکار انواع خاصی از محتوا، مانند توضیحات محصول، مطالب خبری و حتی پست‌های وبلاگ استفاده کرد.

با خودکار کردن این وظایف، کسب و کارها می‌توانند در زمان و منابع صرفه‌جویی و در عین حال محتوای با کیفیتی تولید کنند.

یکی دیگر از کاربردهای نوظهور هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا، واقعیت افزوده (AR) است. به کمک واقعیت افزوده کسب‌وکارها می‌توانند تجربیات همه‌جانبه‌ای بیافرینند که دنیای دیجیتال را با دنیای فیزیکی ترکیب می‌کند.

برای مثال، یک مبل‌فروش می‌تواند از AR استفاده کند تا به مشتریان اجازه دهد قبل از خرید، پیش‌نمایش ظاهر یک قطعه مبلمان در خانه خود را تماشا کنند.

با افزایش تجربه مشتری از این طریق، کسب و کارها می‌توانند روابط قوی‌تری با مخاطبان خود داشته باشند و وفاداری نسبت به خود را افزایش دهند.

هوش مصنوعی می‌تواند برای اندازه گیری اثربخشی تلاش‌های بازاریابی محتوا استفاده شود. با تجزیه و تحلیل داده‌ها در مورد تعامل کاربر، تبدیل‌ها و سایر معیارها، کسب‌وکارها می‌توانند بینشی در مورد آنچه کار می‌کند و آنچه باید بهبود یابد به دست آورند.

این می‌تواند به آنها کمک کند تا استراتژی محتوای خود را در طول زمان اصلاح کنند و مطمئن شوند که تلاش‌های آنان باعث می‌شود تا به بهترین شکل بازگشت سرمایه را شاهد باشند.

همان‌طور که هوش مصنوعی به تکامل و پیچیده‌تر شدن خود ادامه می‌دهد، احتمالاً در سال‌های آینده شاهد ظهور موارد استفاده نوآورانه‌تر نیز خواهیم بود.
 

منبع: https://virgool.io/
 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  از تأثیر منفی رسانه‌ها بر خود جلوگیری کنید


  نظرات وال استریت در مورد لاچلان مرداک


  نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد


  چرا عربستان روی افرادی مانند رونالدو سرمایه‌گذاری می‌کند و چه پیامی برای روابط‌عمومی‌ها دارد؟


  تراژدی جستجوی گوگل


  تلگرام به نسخه 10.1 آپدیت شد


  خدمات هوش مصنوعی OCI Generative


  روابط‌عمومی


  احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون


  بازداشت یک+ روزنامه‌نگار+در +کنگو


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات