درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 2 مهر 1402 - 08:39   

فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون

  احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد

  نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی
  خدمات هوش مصنوعی OCI Generative
  تلگرام به نسخه 10.1 آپدیت شد
  بازداشت یک+ روزنامه‌نگار+در +کنگو
  احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون
  نظرات وال استریت در مورد لاچلان مرداک
  تراژدی جستجوی گوگل
  چرا عربستان روی افرادی مانند رونالدو سرمایه‌گذاری می‌کند و چه پیامی برای روابط‌عمومی‌ها دارد؟
  نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد
  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52470صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 16 خرداد 1402 - 12:15
درآمد تبلیغات یوتیوب قرار است به 30.4 میلیارد دلار افزایش یابد - بیش از دو برابر نرخ رشد سال ۲۰۲۲
امسال درآمد تبلیغات یوتیوب با 4.0 درصد افزایش به 30.4 میلیارد دلار در مجموع خواهد رسید. این بیش از دو برابر نرخ رشد ثبت شده در سال 2022 است و انتظار می رود درآمدهای تبلیغاتی در نیمه دوم سال جاری بهبود یابد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || یوتیوب به نیمی از کل کاربران اینترنت در سراسر جهان می رسد (2.07 میلیارد)، و علیرغم اینکه رکود بازار تبلیغات دیجیتال به شدت آسیب دیده است، روزانه بیش از یک میلیارد ساعت ویدیو در یوتیوب تماشا می‌شود.

این یافته‌ها نشان داد که این پلتفرم همچنان در بین کاربران اینترنت محبوب است و جایگاه قدرتمندی در بازار تبلیغات ویدیویی آنلاین دارد.

کاهش سرعت سرمایه گذاری در تبلیغات دیجیتال در سراسر جهان تأثیر زیادی بر این صنعت داشته است. با این حال، یوتیوب بیش از همه ضربه خورده است.

درآمد تبلیغات سه ماهه چهارم 2022 نسبت به سال قبل 8.8 درصد کاهش یافت، زیرا بازاریابان سرمایه‌گذاری را به سمت رسانه‌های خرده‌فروشی و جستجو سوق دادند و با TikTok، Instagram Reels و ATT اپل مبارزه کردند.

با این حال، امسال درآمد تبلیغات یوتیوب با 4.0 درصد افزایش به 30.4 میلیارد دلار در مجموع خواهد رسید. این بیش از دو برابر نرخ رشد ثبت شده در سال 2022 است و انتظار می رود درآمدهای تبلیغاتی در نیمه دوم سال جاری بهبود یابد.

طبق گفته Kepios، میزان دسترسی به تبلیغات بزرگسالان یوتیوب 2.07 میلیارد تخمین زده می شود که تقریباً دو برابر بیشتر از TikTok و Instagram است.

با مساعدتر شدن شرایط تجارت، Warc Media پیش‌بینی می‌کند که رشد درآمد یوتیوب در سال 2024 به 10.3 درصد افزایش یابد و تا پایان سال به 33.5 میلیارد دلار برسد.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  از تأثیر منفی رسانه‌ها بر خود جلوگیری کنید


  نظرات وال استریت در مورد لاچلان مرداک


  نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد


  چرا عربستان روی افرادی مانند رونالدو سرمایه‌گذاری می‌کند و چه پیامی برای روابط‌عمومی‌ها دارد؟


  تراژدی جستجوی گوگل


  تلگرام به نسخه 10.1 آپدیت شد


  خدمات هوش مصنوعی OCI Generative


  روابط‌عمومی


  احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون


  بازداشت یک+ روزنامه‌نگار+در +کنگو


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات