درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 13:36   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52469صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 16 خرداد 1402 - 12:11
شرکت متا از هدست واقعیت ترکیبی «کوئست ۳» رونمایی کرد
مارک زاکربرگ روز پنجشنبه و پیش از کنفرانس سالانه بازی‌های ویدئویی متا، در یک پست اینستاگرامی گفت که هدست جدید ۴۹۹ دلار است و ۴۰ درصد نازکتر از هدست قبلی این شرکت خواهد بود. کوئست ۳، با ترکیب عناصر واقعیت افزوده و مجازی، واقعیت ترکیبی رنگی ارائه می‌دهد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت «متا»، از نسل بعدی هِدسِت «واقعیت ترکیبی» این شرکت با نام «کوئست ۳» رونمایی کرد.

به گزارش رویترز، این بازار نوپا پیش از این فقط در اختیار متا بود ولی حال این شرکت خود را برای رقابت با شرکت «اپل»، که برنامه‌های مفصلی در این حوزه دارد، آماده می‌کند.

مارک زاکربرگ روز پنجشنبه و پیش از کنفرانس سالانه بازی‌های ویدئویی متا، در یک پست اینستاگرامی گفت که هدست جدید ۴۹۹ دلار است و ۴۰ درصد نازکتر از هدست قبلی این شرکت خواهد بود. کوئست ۳، با ترکیب عناصر واقعیت افزوده و مجازی، واقعیت ترکیبی رنگی ارائه می‌دهد.

متا همچنین گفت که قیمت هدست‌های کوئست ۲ موجود خود را کاهش می‌دهد، و در عین حال با به‌روزرسانی سیستم، کیفیت آنها را افزایش می‌دهد.

به گفته زاکربرگ، کوئست ۳ تراشه جدیدی دارد که کیفیت گرافیکی آن دو برابر نسل قبلی است. هدست جدید در پاییز آینده ارائه خواهد شد و مارک زاکربرگ قول داد که در کنفرانس سالانه «واقعیت افزوده و مجازی» متا در ۲۷ سپتامبر جزئیات بیشتری ارائه دهد.

به گزارش بلومبرگ، محصول جدید متا در شرایطی ارائه می‌شود که رقیب آن در این بازار یعنی شرکت اپل، چند روز دیگر نخستین دستگاه ترکیبی خود را معرفی می‌کند.

براساس اطلاعات موجود، از حدود هشت میلیون هدست‌ واقعیت مجازی فروخته شده در سال ۲۰۲۲، تقریبا ۸۰ درصد متعلق به شرکت متا بوده است. دستگاه «پیکو» متعلق به رقیب چینی «بایت‌دنس» که صاحب شبکه اجتماعی «تیک‌تاک» نیز هست، فقط ۱۰ درصد این بازار را در اختیار دارد.

علی‌رغم پیشتازی متا در این عرصه، این شرکت برای عرضه دیدگاهش از یک «متاورس» همه‌جانبه از جهان‌های مجازی با هم پیوسته و فروش دستگاه‌های خود به مشتریان با چالش‌هایی مواجه شده است.

این شرکت، هشت برنامه از ۱۰ برنامه محبوب در فروشگاه کوئست را در رده «بازی» طبقه‌بندی کرده است.

علاقه به هدست‌های واقعیت افزوده و مجازی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا بصورت قابل توجهی افزایش یافت ولی حالا فروش این دستگاه‌ها نسبت به سال گذشته حدود ۵۴ درصد کاهش یافته است.

درآمد بخش‌های این محصولات که شامل فروش هدست نیز می‌شود، در سه ماهه اخیر نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته است.

این آمار متا را از پیمودن مسیری که برای این واحد در نظر داشت، عقب می‌اندازد. یکی از مدیران متا در سال ۲۰۱۸ پیش‌بینی کرده بود که متاورس این شرکت در یک دهه به یکصد میلیون واحد سخت‌افزاری خواهد رسید که نیمی از دستگاه‌های آن متعلق به متا خواهد بود.

متا در عرصه بازی‌های ویدئویی نیز با رقیب جدی مانند سونی طرف است که با «پی‌اس۵» خود بر بازار کنسول‌ها مسلط است. سونی، هدست نسل دوم خود را که مختص بازی‌های ویدئویی است،در ماه فوریه عرضه کرد که با استقبال زیادی مواجه شد.

با توجه به چالش‌های موجود به نظر می‌رسد که متا با پیوند زدن برنامه رونمایی از هدست کوئست ۳ با نمایشگاه سالانه بازی‌های ویدئویی خود به این سمت متمایل شده است؛ جایی که این شرکت روش‌های جدید و هیجان‌انگیزتری را برای کشتن خون‌آشام‌ها و ربات‌های شیطانی ارائه می‌دهد.

این مطلب با استفاده از گزارش رویترز تنظیم شده است./ صدای
 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد