درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:11   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52407صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 10 خرداد 1402 - 19:22
در قالب تفاهم‌نامه همکاری مشترک بانک رفاه کارگران و قوه قضائیه
شوراهای تخصصی حل اختلاف در حوزه پولی و بانکی راه‌اندازی می‌شوند
تفاهم‌نامه راه‌اندازی این مراکز (شعب) روز دوشنبه 8 خرداد ماه به امضای دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و حجت‌الاسلام دکتر هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف این قوه رسید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || از طریق همکاری مشترک بانک رفاه کارگران و مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه، اولین مراکز و شوراهای تخصصی (شعب صلحی) حل اختلاف در حوزه پولی و بانکی کشور راه‌اندازی می‌شوند.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی‌ بانک رفاه کارگران، تفاهم‌نامه راه‌اندازی این مراکز (شعب) روز دوشنبه 8 خرداد ماه به امضای دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و حجت‌الاسلام دکتر هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف این قوه رسید.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در این مراسم که در محل مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه برگزار شد، با بیان اینکه بیش از 60 درصد پرونده‌های تشکیل شده فی‌مابین بانک‌ها و مشتریان در مراجع قضایی، قابلیت حل‌وفصل در مراحل ابتدایی تشکیل را دارند، خاطرنشان ساخت: بسیار از این پرونده‌ها مربوط به تسهیلات خرد هستند که به راحتی می‌توان آنها را در همان مراحل ابتدای تشکیل پرونده به سازش رساند و از این طریق ضمن کاهش حجم تشکیل پرونده‌های قضایی در قوه قضائیه و کاستن از حجم کار واحدهای حقوقی بانک‌ها، در راستای افزایش رضایتمندی مردم نیز اقدام کرد.

دکتر للـه‌گانی تصریح کرد: بعضا با تشکیل پرونده در مراجع قضایی دست بانک‌ها و موسسات اعتباری برای کمک به مشتریان بسته می‌شود؛ در حالی که بسیاری از این پرونده‌ها را می‌توان از طریق بخشودگی یا تقسیط جرائم حل و فصل کرد. تشکیل این پرونده‌ها از سوی مشتریان، ناشی از بی‌اطلاعی آنان از ابزارهای بخشودگی بانک‌ها است که در نهایت موجب خسران بانک و مشتری می‌شود و بر حجم پرونده‌های قوه قضائیه می‌افزاید.

معاون فرهنگی قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف این قوه نیز طی سخنانی در این مراسم با قدردانی از بانک رفاه کارگران و همت و جدیت مدیران این بانک در فراهم آوردن بستر توسعه همکاری متقابل با قوه قضائیه از طریق این تفاهم‌نامه، گفت: هدف از امضای این تفاهم‌نامه استفاده از داوری و روش‌های جایگزین به منظور حل و فصل مسائل و مشکلات فی‌مابین بانک‌ها و مشتریان بدون مراجعه به دادگاه‌ها است.

حجت‌الاسلام دکتر صادقی افزود: مرکز توسعه حل اختلاف کشور در حوزه‌های مختلف اقتصادی فعال و دارای مراکز حل اختلاف تخصصی است. با امضای تفاهم‌نامه همکاری با بانک رفاه کارگران در حوزه پولی و بانکی نیز شعب صلحی حل اختلاف تشکیل خواهد شد و امیدواریم از این طریق مسائل و مشکلات بانک‌ها و مشتریان را بدون مراجعه به دادگاه‌ها به سازش برسانیم.

وی افزود: این اقدام مبارک و حرکت پویا که از امروز آغاز می‌شود منجر به این خواهد شد که انشاالله با همت و جدیت مدیران بانک رفاه کارگران و مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه در آینده‌ای نزدیک شاهد این باشیم که هیچ پرونده‌ای که یک طرف آن بانک‌ها باشند، به دادگاه‌ها ارجاع نشود و بتوانیم موارد را در این شعب صلحی به نتیجه برسانیم.

معاون فرهنگی قوه قضائیه افزود: در این مراکز تخصصی صلح‌یارانی به همراه متخصصان مسلط بانکی حضور خواهند یافت و حتی‌المقدور تلاش خواهند کرد از طریق روش‌های حرفه‌ای و دوستانه بستر توافق و سازش طرفین را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام دکتر صادقی در پایان حمایت بانک رفاه کارگران از فعالان حوزه حل اختلاف در بخش خصوصی را خواستار شد و گفت: برخی از همکاران مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه در بخش خصوصی فعالیت می‌کنند. این مراکز خصوصی با مجوز و دریافت پروانه از این مرکز دایر می‌شوند و در حوزه عمومی حل اختلاف فعالیت می‌کنند. توسعه این مراکز در دستور کار قوه قضائیه قرار دارد و بدون شک بانک رفاه کارگران می‌تواند از این قوه در توسعه این مراکز حمایت و با اعطای تسهیلات به شاغلان آنها بستر فعالیت موثر آنها را فراهم کند.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم از سوی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه نشان ستاد ملی "صبر" (صلح، بخشش و رضایت)، به دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و دکتر حمیدرضا فتحی‌بیرانوند قائم‌مقام وی و عضو هیئت مدیره این بانک اعطا شد.

 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد