درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 2 مهر 1402 - 07:23   

فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون

  احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد

  نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی
  خدمات هوش مصنوعی OCI Generative
  تلگرام به نسخه 10.1 آپدیت شد
  بازداشت یک+ روزنامه‌نگار+در +کنگو
  احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون
  نظرات وال استریت در مورد لاچلان مرداک
  تراژدی جستجوی گوگل
  چرا عربستان روی افرادی مانند رونالدو سرمایه‌گذاری می‌کند و چه پیامی برای روابط‌عمومی‌ها دارد؟
  نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد
  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52397صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 10 خرداد 1402 - 12:55
روابط‌عمومی و عکاسان خبری
غلامرضا شمس ناتری - روابط‌عمومیها در وهله نخست از خبرنگاران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و جراید برای نشر اخبار و نشست‌ها بهره برده و از کارکرد عکس‌های خبری و پوشش تصویری آن کمتر مطلعند. عکاسان خبری برای اینکه از این قافله عقب نمانند خود پیش‌دستی کرده و سعی در ایجاد ارتباط و اهمیت پوشش تصویری می‌کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روابط‌عمومیهای ادارات و سازمان ها برای انتشار رویدادها که جنبه خبری و اطلاع رسانی منطقه یی و کشوری دارد سعی می کنند ابتدا خبرنگاران را مطلع کرده و کمتر از عکاسان خبری برای پوشش تصویری استفاده می کنند.


معمولا روابط‌عمومی ها علاقه یی در این زمینه نشان نمی دهند مگر آنکه جنبه مستندسازی برایشان داشته باشد.


این روابط‌عمومیها در وهله نخست از خبرنگاران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و جراید برای نشر اخبار و نشست‌ها بهره برده و از کارکرد عکس‌های خبری و پوشش تصویری آن کمتر مطلعند.


عکاسان خبری برای اینکه از این قافله عقب نمانند خود پیش‌دستی کرده و سعی در ایجاد ارتباط و اهمیت پوشش تصویری می‌کنند.


در واقع دعوت نامه های روابط‌عمومی ها بیشتر به دست خبرنگاران می رسد تا عکاسان!


یک روابط‌عمومی کارآمد و کار کشته که درباره اهمیت عکس از رخدادها و غیره آگاه است عکاسان را نادیده نگرفته و می‌داند چه بسا اهمیت عکس از خبر بیشتر بوده و انتشار یک عکس یا عکس‌های گزارشی می تواند اهداف یک سازمان در اذهان افکار عمومی را افزون کند.


شاید بتوان گفت مردم از خواندن یک خبر چند پاراگرافی حوصله چندانی به خرج نمی دهند و فقط به خواندن تیتر و لید خبر اکتفا کنند اما مسلما برای دیدن عکس های جذاب خبری فوری از کنار آن نمی گذرند.


از اینرو روابط‌عمومی ها با اهمیت بر شمردن خبر در کنار عکس از عکاسان خبری خبرگزاری ها غفلت نورزند و آنان را نیز در رویدادهای مهم خبری که می تواند بار اطلاع رسانی را افزون کند بی نصیب نگذارند.

انتهای پیام/

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  از تأثیر منفی رسانه‌ها بر خود جلوگیری کنید


  نظرات وال استریت در مورد لاچلان مرداک


  نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد


  تلگرام به نسخه 10.1 آپدیت شد


  تراژدی جستجوی گوگل


  چرا عربستان روی افرادی مانند رونالدو سرمایه‌گذاری می‌کند و چه پیامی برای روابط‌عمومی‌ها دارد؟


  خدمات هوش مصنوعی OCI Generative


  روابط‌عمومی


  احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون


  بازداشت یک+ روزنامه‌نگار+در +کنگو


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات