درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 2 مهر 1402 - 08:37   

فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون

  احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد

  نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی
  خدمات هوش مصنوعی OCI Generative
  تلگرام به نسخه 10.1 آپدیت شد
  بازداشت یک+ روزنامه‌نگار+در +کنگو
  احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون
  نظرات وال استریت در مورد لاچلان مرداک
  تراژدی جستجوی گوگل
  چرا عربستان روی افرادی مانند رونالدو سرمایه‌گذاری می‌کند و چه پیامی برای روابط‌عمومی‌ها دارد؟
  نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد
  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52372صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 8 خرداد 1402 - 10:09
ضرورت استفاده از رویکردهای نوین درساختار روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
همایش تجلیل از فعالین حوزه ارتباطات و روابط‌عمومیهای دستگاه های اجرایی استان روز یکشنبه در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مهدی عظیمی موفقیت در حوزه آب و انرژی را به عنوان یکی از کارکردهای موفق به کارگیری درست روابط‌عمومی به عنوان اهرم اصلی و عمل گر پایه در کشور خواند و گفت: موفقیت در مدیریت مصرف بهینه برق و صرفه جویی های سال گذشته در مدیریت کشور با توجه به محدودیت‌های جدی حوزه انرژی و همچنین موفقیت های کشف شده سال گذشته در تامین آب شرب و کشاورزی و اقناع افکار عمومی و ذینفعان در حوزه مدیریت آب کشور با توجه به محدودیت‌های ناشی از خشکسالی های شدید اخیر و کمبود منابع آبی در کنار مهندسی علمی آب و برق کشور از جمله کارکردهای موفق به کارگیری درست روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ است.

به گزارش تابا؛ همایش تجلیل از فعالین حوزه ارتباطات و روابط‌عمومیهای دستگاه های اجرایی استان روز یکشنبه در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد.

در ادامه این برنامه مدیر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه گذار دوره های حکمرانی مبتنی بر ابزار، در دوره های مختلف تاریخ از کشاورزی تا نظامی و صنعت به مرحله نوین در روزگار کنونی به نام حکمرانی مبتنی بر ابزار فناوری و اطلاعات ختم شده است؛ عنوان کرد: خروجی این تحولات افزایش سرعت، دقت، شفافیت و تلاش برای رسیدن به رضایت مندی آحاد جامعه است.

مهدی عظیمی ادامه داد: در دوره کنونی و دهه های اخیر به طور مشخص با اصلاح تعریف ارتباطات باز می توان از آن در روابط دیپلماتیک و استفاده از دیپلماسی عمومی برای حل مسائل و مشکلات پیچیده و بسیار حیاتی بین ملت ها و کشورها استفاده نمود.

وی موفقیت در حوزه آب و انرژی را به عنوان یکی از کارکردهای موفق به کارگیری درست روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان اهرم اصلی و عمل گر پایه در کشور خواند و گفت: موفقیت در مدیریت مصرف بهینه برق و صرفه جویی های سال گذشته در مدیریت کشور با توجه به محدودیت‌های جدی حوزه انرژی و همچنین موفقیت های به دست آمده سال گذشته در تامین آب شرب و کشاورزی و اقناع افکار عمومی و ذینفعان در حوزه مدیریت آب کشور با توجه به محدودیت‌های ناشی از خشکسالی های شدید اخیر و کمبود منابع آبی در کنار مهندسی علمی آب و برق کشور از جمله کارکردهای موفق به کارگیری درست روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ است.

مدیر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سازمان آب و برق خوزستان گفت: بر اساس آمار می توان به صورت قطعی ادعا کرد تفکر سازه ای و مهندسی علمی ابزار گرا به تنهایی پاسخگوی مطالبات مردم و ذینفعان در جامعه نیست از این رو ضرورت استفاده از رویکردهای نوین مبتنی بر شیوه های علوم ارتباطی و روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با محوریت مشارکت پذیری در عرصه کشور اجتناب‌ناپذیر شده است.

عظیمی اهمیت توجه به روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و شناخت نیازها و تحولات اخیر آن در دنیا و داخل کشور را امری بدیهی عنوان کرد و تصریح نمود: لازم است مدیران ارشد کشور فارغ از هر برهه، تاریخ و محل نگاه های نوع اول و سنتی که عموما حاصل برداشت های پیشین از کارکردهای روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بوده است را پوست انداری نموده و متناسب با اقتضائات روز دنیا و کشور یک نگاه جدید را برای ماندگاری و موفقیت سازمان ها از کارکرد روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ها تعریف و به کار گیرند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد سیاست گذار کلان و مدیران روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ها با باز تعریف ساختار و برنامه ها اعم از راهبردی و اجرایی در درون تشکیلات خود با هدف تاثیر بیش از پیش بر کیفیت عملکرد دستگاه ها، مدیران کلان را در به کارگیری هرچه بیشتر از این ظرفیت یاری نمایند.

انتهای پیام/

 

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  از تأثیر منفی رسانه‌ها بر خود جلوگیری کنید


  نظرات وال استریت در مورد لاچلان مرداک


  نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد


  چرا عربستان روی افرادی مانند رونالدو سرمایه‌گذاری می‌کند و چه پیامی برای روابط‌عمومی‌ها دارد؟


  تراژدی جستجوی گوگل


  تلگرام به نسخه 10.1 آپدیت شد


  خدمات هوش مصنوعی OCI Generative


  روابط‌عمومی


  احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون


  بازداشت یک+ روزنامه‌نگار+در +کنگو


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات