درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:11   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52338صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 3 خرداد 1402 - 14:13
بررسی چالش‌های روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بخش معدن و صنایع معدنی ایران
در دومین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی بخش معدن و صنایع معدنی ایران که به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو همزمان با هفتۀ روابط‌عمومی و هفتۀ معدن، در یزد برگزار شد، چالش‌های روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این واحدها بررسی و راهکارهای تنویر افکار عمومی در ارائه عملکرد های امید بخش به جامعه مورد هم اندیشی قرار گرفت.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در دومین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی بخش معدن و صنایع معدنی ایران که به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو همزمان با هفتۀ روابط‌عمومی و هفتۀ معدن، در یزد برگزار شد، چالش‌های روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این واحدها بررسی و راهکارهای تنویر افکار عمومی در ارائه عملکرد های امید بخش به جامعه مورد هم اندیشی قرار گرفت.


به گزارش پایگاه خبری معدن نامه، براساس همین گزارش در مراسم آغازین این گردهمایی محمود دهقان از استادان حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی‌ در سخنانی به راهکارهای موثر در معرفی و شناساندن توانمندی های بخش معدن توسط روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ها اشاره کرد و گفت : معدن به رغم توسعه، اشتغال و ارزآوری که در کشور ایجاد کرده، موفقیت قابل توجهی برای شناساندن نقاط قوت خود نداشته است.


این نویسنده و مدرس حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، افزود: حضور متنوع در رسانه ها، به ویژه رسانه های غیر رسمی، اثربخشی بالایی برای انتقال پیام دارد.


دهقان، روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ها را پیشانی سازمان و شرکت ها دانست که باید از مدیری توانمند و خلاق بهره ببرد. وی گفت: اطلاع رسانی اثربخش، باید برای مخاطب خاص با زبانی قابل فهم طراحی و اجرا شود. وی پاسخگو بودن، روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ها را از جمله ویژگی های مثبت این حوزه دانست و افزود فعالیت هدفمند در حوزه مسوولیت اجتماعی یکی از راه های موثر در شناساندن جایگاه شرکت ها است.


“حمید علی‌آبادیان” مدیر روابط‌عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) نیز با بیان اینکه طی سال ۱۴۰۱ شاهد پیشرفت‌های چشمگیر در صنعت بودیم که پوشش رسانه‌ای منصفانه و گسترده‌تری را برای اطلاع‌رسانی به اقشار مختلف مردم می‌طلبید،


بر لزوم همدلی و پشتیبانی روابط‌عمومی صنایع معدنی از یکدیگر در عرصۀ رسانه تأکید کرد وگفت: با امضای موافقت‌نامه بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت آموزش‌و‌پرورش؛ فضای قابل توجهی در نظر گرفته می‌شود تا نمایشگاه دائمی معرفی معادن برپا شود تا شناخت و آگاهی آحاد جامعه به‌ویژه دانش‌آموزان نسبت به عرصۀ معدن گسترش یابد.


وی در ادامه؛ برگزاری جشنوارۀ فیلم و مستند معدن و تولید فیلم‌ داستانی را از جمله برنامه‌های در دستور کار روابط‌عمومی سازمان ایمیدرو برشمرد و افزود جشنوارۀ عکس معدن نیز طی بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد که در همین راستا بایستی به همت روابط‌عمومی صنایع معدنی، سفرهای مطبوعاتی ویژۀ عکاسان و بازدید آنان از ظرفیت‌های معدنی انجام گیرد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد