شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || رئیس مرکز روابطعمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد با تاکید بر اینکه روابطعمومی ها، کنشگران فعال عرصه مالیات هستند، گفت: روابطعمومی های مالیاتی سراسر کشور، کنشگران ارتباطی عرصه مالیات بوده و سهم ویژه ای در موفقیت های سازمان امور مالیاتی کشور دارند.
به گزارش شادا، به نقل از پایگاه خبری-تحلیلی مالیاتی ایران، مهدی محمدی، رئیس مرکز روابطعمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در همایش ارتباطات و روابطعمومی و در جمع مدیران و کارشناسان روابطعمومی های مالیاتی سراسر کشور با بیان اینکه در گذشته حوزه اقتصاد و ارتباطات از مفاهیم غیرقابل وصل محسوب می شدند، گفت: امروزه نمی توان پیوستگی این دو حوزه را کتمان کرد و یقینا هر تصمیم اقتصادی و انجام هر فکر و ایده ای بدون پیوست ارتباطی محکوم به شکست است.
وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در سازمان امور مالیاتی کشور نیازمند خلاقیت و همت مضاعف است، اظهارداشت: تمایز ارزشمند کار روابطعمومی در سازمان امور مالیاتی کشور از آنجا مشهود است که به عنوان تنها روابطعمومی حوزه اقتصادی کشور، واژه «فرهنگ سازی» با عبارت «روابطعمومی» در این سازمان همراه شده است.
رئیس مرکز روابطعمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به تغییر ماهیت فضای ارتباطات و انتقال پیام در دوره جدید، تصریح کرد: ما از رسانه های جمعی به رسانه های فردی با اثر جمعی رسیدیم که این امر حاکی از آن است که روابطعمومی ها به عنوان کنشگران ارتباطی بایستی جایگاه خود را در سازمان تنظیم کرده و به فراخور شرایط موجود سیاست گذاری های مناسبی اتخاذ کنند.
محمدی با تاکید بر اینکه روابطعمومی سهم بزرگی در موفقیت های سازمان دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم ایده فرهنگ سازی در نظام مالیاتی که سال ها برای آن تلاش شده در مرحله عمل نیز جامه عمل بپوشد.
|