درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:13   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52328صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 3 خرداد 1402 - 11:09
رئیس مرکز روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد: روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ها، کنشگران فعال عرصه مالیات هستند
رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ها، کنشگران فعال عرصه مالیات هستند، گفت: روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ های مالیاتی سراسر کشور، کنشگران ارتباطی عرصه مالیات بوده و سهم ویژه ای در موفقیت های سازمان امور مالیاتی کشور دارند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ها، کنشگران فعال عرصه مالیات هستند، گفت: روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ های مالیاتی سراسر کشور، کنشگران ارتباطی عرصه مالیات بوده و سهم ویژه ای در موفقیت های سازمان امور مالیاتی کشور دارند.
 
 به گزارش شادا، به نقل از پایگاه خبری-تحلیلی مالیاتی ایران، مهدی محمدی، رئیس مرکز روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در همایش ارتباطات و روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و در جمع مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ های مالیاتی سراسر کشور با بیان اینکه در گذشته حوزه اقتصاد و ارتباطات از مفاهیم غیرقابل وصل محسوب می شدند، گفت: امروزه نمی توان پیوستگی این دو حوزه را کتمان کرد و یقینا هر تصمیم اقتصادی و انجام هر فکر و ایده ای بدون پیوست ارتباطی محکوم به شکست است.
 
 وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در سازمان امور مالیاتی کشور نیازمند خلاقیت و همت مضاعف است، اظهارداشت: تمایز ارزشمند کار روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در سازمان امور مالیاتی کشور از آنجا مشهود است که به عنوان تنها روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حوزه اقتصادی کشور، واژه «فرهنگ سازی» با عبارت «روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌» در این سازمان همراه شده است.
 
 رئیس مرکز روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به تغییر ماهیت فضای ارتباطات و انتقال پیام در دوره جدید، تصریح کرد: ما از رسانه های جمعی به رسانه های فردی با اثر جمعی رسیدیم که این امر حاکی از آن است که روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ها به عنوان کنشگران ارتباطی بایستی جایگاه خود را در سازمان تنظیم کرده و به فراخور شرایط موجود سیاست گذاری های مناسبی اتخاذ کنند.
 
 محمدی با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سهم بزرگی در موفقیت های سازمان دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم ایده فرهنگ سازی در نظام مالیاتی که سال ها برای آن تلاش شده در مرحله عمل نیز جامه عمل بپوشد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد