درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:47   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52276صفحه نخست » جمعه، 29 اردیبهشت 1402 - 12:36
چت جی‌پی‌تی بعد از به‌روزرسانی گستره به وب متصل شد
از جمله این ویژگی‌های جدید، دسترسی به بیش از ۷۰ افزونه [پلاگین] مرورگر شخص ثالث، از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی برنامه‌ریزی سفر مانند اکسپیدیا (Expedia) و کایاک (Kayak) گرفته تا ابزارهای بهره‌وری مانند اسلک (Slack) و زاپیر (Zapier) است.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || اوپن ای‌آی از به‌روزرسانی عمده‌ برنامه چت جی‌پی‌تی خود که به کاربران امکان می‌دهد سرانجام با ربات‌چت هوش مصنوعی وب را مرور کنند، رونمایی کرد.
 
 این ابزار بسیار محبوب که تعداد کاربران آن تنها دو ماه پس از راه‌اندازی در ماه نوامبر سال گذشته، به ۱۰۰ میلیون رسید، با استفاده از مجموعه داده‌هایی آموزش داده شد که در سال ۲۰۲۱ به پایان رسید و همین موضوع، توانایی‌های آن را در مقایسه با برخی رقبای جدیدترش به شدت محدود می‌کرد.
 
 این قابلیت‌های جدید تحت وب، به کاربران چت‌جی‌بی‌تی امکان دسترسی به اطلاعات به‌روز می‌دهد و آن‌ها می‌توانند درباره موضوعات و رویدادهای اخیر سوال‌های خود را مطرح کنند.
 
 از جمله این ویژگی‌های جدید، دسترسی به بیش از ۷۰ افزونه [پلاگین] مرورگر شخص ثالث، از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی برنامه‌ریزی سفر مانند اکسپیدیا (Expedia) و کایاک (Kayak) گرفته تا ابزارهای بهره‌وری مانند اسلک (Slack) و زاپیر (Zapier) است.
 
 این به‌روزرسانی فقط برای مشترکان چت جی‌پی‌تی پلاس که ماهیانه ۲۰ دلار برای دسترسی ممتاز [پرمیوم] به این برنامه پرداخت می‌کنند، در دسترس است.
 
 اوپن ای‌آی اعلام کرد: «تلاش می‌کنیم مرورگر وب و افزونه‌ها را در دسترس همه کاربران چت جی‌پی‌تی پلاس قرار دهیم. آن‌ها با حرکت از آلفا به بتا، به چت جی‌پی‌تی امکان داده‌اند به اینترنت دسترسی داشته باشد و از بیش از ۷۰ افزونه شخص ثالث بهره بگیرد.»
 
 اخبار مربوط به هوش مصنوعی جدید و ارتقایافته این غول فناوری، رویداد اصلی نشست سالانه توسعه‌دهندگان آن، گوگل آی/ او (Google I/O)، در هفته گذشته بود که طبق تعهد این شرکت برای تبدیل شدنش به «نخستین شرکت هوش مصنوعی» صورت گرفت.
 
 اطلاعیه‌های اوپن ای‌آی و گوگل در بحبوحه نظارت فزاینده قانون‌گذاران و تنظیم‌کنندگان بر ایمنی هوش مصنوعی منتشر می‌شود.
 
 سم آلتمن، مدیرعامل اوپن ای‌آی، این هفته مقابل کنگره حاضر می‌شود تا به سوال‌هایی درباره هوش مصنوعی مولد و خطرهایی که برای جامعه ایجاد می‌کند، پاسخ دهد.
 
 ریچارد بلومنتال، سناتور دموکرات کنتیکت که ریاست پنل حریم خصوصی و فناوری سنا را به عهده دارد، گفت:«هوش مصنوعی برای تحقق وعده‌ها و رسیدگی به مشکلات عمده خود، به قوانین و تدابیر فوری نیاز دارد.»
 
 «در این جلسه کار کمیته فرعی ما درمورد نظارت و شفاف‌سازی الگوریتم‌های پیشرفته و فناوری قدرتمند هوش مصنوعی شروع می‌شود.»
 
 منبع: Independent
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد