درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:19   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52240صفحه نخست » ادامه مطلب سهسه شنبه، 26 اردیبهشت 1402 - 12:04
هوش مصنوعی دلهره‌ای در تقابل مدرنیته و واقعیت ارتباطی
🔶 روح اله دلیری مدیر ارتباطی و رسانه 🔶 - 27 اردیبهشت یادآور حساسیت و ضرورت، نیاز و مهم‌تر از همه، جایگاه واقعی روابط‌عمومی‌ و ارتباطات را بیان کنیم. پس می‌طلبد که به نقش اثرگذار این بخش فارغ از نگاه‌های سطحی و سنتی برخی مدیران ایمان بیاوریم و به دیدگاه‌های تنگ‌نظرانه‌ای که تلاش می‌کنند تا با پایین آوردن شان و جایگاه آن، فعالان این حوزه را رنج بدهند، بی‌اعتنا باشیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || صحبت شهر هوشمند، پیشرفت هیجانی در اطلاع رسانی، پایان قائله تفکر سنتی و رویداد فاحش اثرگذار در بهترین حالت حوزه ارتباطی، تیکه کلماتی است که باید دید از کنون تا واقعیت به کدام حد و مرز رسیده است.


همیشه بهانه گرامیداشت 17 May و آن رویداد شرکت نفت و راه آهن، ماجرایی که اتفاق افتاد تا در نهایت، به روز روابط‌عمومی‌ و حوزه ارتباطات ختم شود، یادآور نیاز به یک راز و در نهایت یک اداره، نهاد، سازمان، اداره کل و معاونت ختم گردید در حالیکه روابط‌عمومی‌ مفهومی فراتر از این حرف‌هاست. روابط‌عمومی‌ را می توان هنر مردم داری، تعامل و تفاهم اثربخش بین انسان‌ها دانست.


جای تامل و تعقل است وقتی تجربه یک خاطره تلخ را شنیدم، لزوم دایره ارتباطات و رسانه را واجب و واجب تر می کند؛ سال ها قبل وقتی یک تیم سیاسی اقتصادی به یک کشور آسیای شرقی سفر می کند، حین مذاکرات جمله ای را می شنود که هفت سال از آن رویداد گذشته بود. دیپلمات آسیایی می پرسد، بالاخره جنگ شما با عراق به کجا رسید؟ پاسخ بسیار هیجانی بود. کدام جنگ؟ ما بیش از 5 سال است که قطعنامه امضا کردیم و آن دیپلمات می پرسد پس چرا اطلاع رسانی نکردید؟؟ او می‌گوید، در آخرین خبر رسانه ها چیزی از صلح پایدار نشنیده است.


در بسیاری از عرصه ها ما به آن اتفاق ها پیروز و بازنده نمی شویم. از نحوه، توان و ظرفیت اطلاع رسانی ها، آسیب ها و یا فایده نصیب‌مان می شود. به‌ویژه که در عرصه ارتباطات در دنیایی از وسایل ارتباطی، نرم افزارها، سخت افزارها و با زایش روز به روز وسایل‌نو و شیوه‌های نوین ارتباطی مواجهیم که موفقیت در کار را با دانش‌افزایی مدام همراه می‌کند و می طلبد در دانش فنی به خدمت گیری این ظرفیت‌های نو توانمندی داشته باشیم.

27 اردیبهشت یادآور حساسیت و ضرورت، نیاز و مهم‌تر از همه، جایگاه واقعی
روابط‌عمومی‌ و ارتباطات را بیان کنیم. پس می‌طلبد که به نقش اثرگذار این بخش فارغ از نگاه‌های سطحی و سنتی برخی مدیران ایمان بیاوریم و به دیدگاه‌های تنگ‌نظرانه‌ای که تلاش می‌کنند تا با پایین آوردن شان و جایگاه آن، فعالان این حوزه را رنج بدهند، بی‌اعتنا باشیم.


افرادی خدوم ،متخصص، چند وجهی و لایه دار، گاها اهل کتمان و در صورت نیاز افرادی جنجالی برای راه اندازی یک جریان، که با همسویی سیستم و مدیر، آثار پرخیر و برکت فراوانی را همراه دارند. افرادی صاحب نظر و متخصص، باتجربه، فعال و دلسوز که با داشتن یکی از پر استرس ترین کارهای دنیا، به این مهم اعتقاد راسخ دارند که می توانند نقش موثری را در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها و ارتباطات سازمانی و مدیریت بحران ها ایفا کنند و تاکنون این نقش را به خوبی انجام داده اند و موفقیت هایی برای مجموعه خود به ارمغان آوردند و با هر نوع برخوردی چیزی از شان و منزلت آنها کسر نخواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد