درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:13   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52232صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 26 اردیبهشت 1402 - 10:04
دیدار وزیر فرهنگ با پیشکسوتان و صاحب نظران حوزه روابط‌عمومی‌
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ امروز دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه همزمان با هفته ارتباطات و روابط‌عمومی‌ ضمن دیدار صمیمانه با پیشکسوتان و صاحبنظران حوزه روابط‌عمومی‌ پای دغدغه های فعالان این عرصه نشست.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ امروز دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه همزمان با هفته ارتباطات و روابط‌عمومی‌ ضمن دیدار صمیمانه با پیشکسوتان و صاحبنظران حوزه روابط‌عمومی‌ پای دغدغه های فعالان این عرصه نشست.
 
 به گزارش مرکز
روابط‌عمومی‌ و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در دیدار با پیشکسوتان و صاحبنظران روابط‌عمومی‌ با اشاره به دغدغه های مدیران و فعالان حوزه روابط‌عمومی‌ گفت: از آنجا که فعالیت در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی‌ کاملا به شناخت عمیق از مردم، جامعه و درک عمیق نسبت به تحولات اصلی وابسته است، این حوزه در تقسیم بندی دانشگاهی زیرمجموعه شاخه علم جامعه شناسی قرار گرفته است و فعال این حوزه در صورتی که بتواند به تمامی این شاخص ها به بهترین شکل ممکن تسلط یابد می توان جایگاهی مطلوب برای حوزه روابط‌عمومی‌ و ارتباطات ترسیم کرد.
 
 اسماعیلی گفت: وزارت فرهنگ از هرگونه پیشنهادات سرامدان حوزه روابط‌عمومی‌ در خصوص تدوین و اصلاح مقررات و آیین نامه های این حوزه استقبال می کند و تا به امروز هم روند اصلاح برخی آیین نامه ها از سوی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارتخانه آغاز شده است.
 
 وی با اشاره به اینکه راه برون رفت از چالش های حوزه روابط‌عمومی‌ را باید در دل تجربیات فعالان حرفه ای این حوزه جستجو کرد، گفت: تلقی بسیاری از مدیران از حوزه روابط‌عمومی‌، انتشار صرف اخبار سازمان است که این سطح از انتظار، حداقلی است؛ چرا که اثرگذاری خبر وابسته به مولفه های متفاوتی است که باید در کنار هم مورد توجه قرار گیرد.
 
 وی با اعلام آمادگی وزارت فرهنگ و کمیسیون فرهنگی اجتماعی دولت برای ارتقای وضعیت حرفه ای و صنفی روابط‌عمومی‌ها و اهالی رسانه، از مدیران و فعالان این حوزه خواست با ارایه پیشنهادات و راهکارها، مشارکت فعال در تعیین شاخصه های علمی متناسب با تحولات روابط‌عمومی‌ در راستای تدوین اسناد جدید و تاثیرگذار داشته باشند.
 
 گفتنی است پیش از سخنان وزیر فرهنگ، جمعی از مدیران و فعالان روابط‌عمومی‌ بخش دولتی و خصوصی سراسر کشور به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود پرداختند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد