درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 شهریور 1402 - 03:52   

فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد

  مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

روز جهانی پاک‌سازی زمین و نقش ارتباطات و روابط‌عمومی

  روز جهانی پاک‌سازی زمین و نقش ارتباطات و روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی، پاشنه آشیل اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی است
  شرکت‌های بزرگ فناوری می گویند مقررات هوش مصنوعی لازم است
  اهمیت پذیرش و یادگیری از اتفاقات ناگوار زندگی/ آنچه که انکار می‌کنید، شما را شکست می‌دهد
  PR Newswire اولین محصول اشتراک‌گذاری اجتماعی را منتشر کرد
  روابط‌عمومی‌ ورزشی و پتانسیل حضور رونالدو در ایران
  سنگاپور آتش‌نشانان را با عینک هوش مصنوعی مسلح می‌کند
  روز جهانی پاک‌سازی زمین و نقش ارتباطات و روابط‌عمومی
  گردهمایی دو روزه مدیران روابط‌عمومی منطقه یک سازمان دامپزشکی کشور
  برگزاری آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات روابط‌عمومی و آموزش همگانی در سال 1402
  شایستگی روابط‌عمومی در سازمان‌ها و سندروم شیشه خیارشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52211صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 24 اردیبهشت 1402 - 15:55
در سمینار تخصصی روابط‌عمومی در کرمان مطرح شد: از معیار ارزیابی روابط عمومی‌ها تا لزوم ترویج فرهنگ یاریگری
یک مدرس ارتباطات گفت: شاخص کار روابط‌عمومی تعداد اخبار نیست، بلکه معیار و شاخص در میزان و کیفیت حل مسائل ارتباطی سازمان است، اینکه چند مشکل سازمان را حل و دغدغه‌ها را مدیریت کردید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || حمید شکری خانقاه صبح امروز ۲۴ اردیبهشت ماه در سمینار تخصصی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به مناسبت هفته ارتباطات و روابط‌عمومی در محل دانشگاه پیام نور کرمان اظهار کرد: روابط عمومی‌هایی کارآمد، اثرگذار و توانمند هستند که قادر باشند از رنج ها و مسائل ارتباطی دستگاه گذر و آنها را درمان کنند.

وی افزود: شاخص کار روابط‌عمومی تعداد اخبار نیست، بلکه معیار و شاخص در میزان و کیفیت حل مسائل ارتباطی سازمان است، اینکه چند مشکل سازمان را حل و دغدغه‌ها را مدیریت کردید.

شکری بیان کرد: باید تلاش کنیم یاد بگیریم چگونه از دردها بگذریم و بر رنج های سازمان غلبه و آن را درمان کنیم.

این پیشکسوت روابط‌عمومی گفت:
روابط‌عمومی در واقع مدیریت پیشرفته اقناع و جلب اعتماد و افزایش سرمایه اعتماد سازمان است.


وی تصریح کرد: روابط‌عمومی، مدیریت هوشمندانه ارتباطات انسانی است.

به گزارش ایسنا، دکترعلی بیگ زاده معاون استاندار کرمان نیز در این سمینار اظهار کرد: باید در هر کاری که به عهده داریم، درست انجام وظیفه کنیم که این در گرو آگاهی، آگاهی در گرو شناخت و شناخت در گرو آموزش است.

همچنین محمدرضا بهرامی مدیرعامل انجمن یاس(حمایت از بیماران سرطانی) کرمان در این سمینار با اشاره به عملکرد این مجموعه در حمایت از بیماران و خدمات ارائه شده، گفت: نیازمند همکاری روابط عمومی‌ها در ترویج فرهنگ یاریگری و مسئولیت اجتماعی هستیم.

وی افزود: متاسفانه اکنون خیلی‌ها فقط به فکر خودشان هستند در حالی که قبلا همه در مراسم شادی و غم در کنار هم بودند و همکاری و همراهی داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی‌: تا 10 مهر فرصت ارسال آثار باقی است


  رونالدو و دیپلماسی ورزشی


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شایستگی روابط‌عمومی در سازمان‌ها و سندروم شیشه خیارشور


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  حامد بلخاری مدیر روابط‌عمومی سندیکای بیمه‌گران ایران شد


  گردهمایی دو روزه مدیران روابط‌عمومی منطقه یک سازمان دامپزشکی کشور


  برگزاری آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات روابط‌عمومی و آموزش همگانی در سال 1402


  ‍ انتشار شماره ۱۶۰ «مدیریت ارتباطات»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات