درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:30   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52199صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 23 اردیبهشت 1402 - 15:34
قابلیت‌های جدید گوگل؛ توسعه هوش مصنوعی و اضافه کردن زبان فارسی
ساندار پیچای، «مدیرعامل» به همراه دیگر مدیران گوگل در این مراسم با اشاره به پیشرفت‌های هوش مصنوعی در محصولات این شرکت و توانایی‌های تازه‌ی «جی‌میل»، جدیدترین گوشی‌ هوشمند و تبلت این کمپانی را نیز معرفی کردند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || شرکت رایانه‌ای گوگل روز چهارشنبه دهم ماه می در سانفرانسیسکوی ایالت کالیفرنیا، تازه‌ترین محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود را معرفی کرد.

ساندار پیچای، «مدیرعامل» به همراه دیگر مدیران گوگل در این مراسم با اشاره به پیشرفت‌های هوش مصنوعی در محصولات این شرکت و توانایی‌های تازه‌ی «جی‌میل»، جدیدترین گوشی‌ هوشمند و تبلت این کمپانی را نیز معرفی کردند.

در این مراسم اعلام شد که «جیمیل» به زودی قابلیتی خواهد داشت که با استفاده از هوش مصنوعی تمام ایمیل‌ها را برای کاربر می‌نویسد. این ویژگی که «به من کمک کن بنویسم» نام دارد، اساساً گسترش «پاسخ‌های خودکار و متن تولیدی» است که گوگل قبلاً در جی میل از آن استفاده کرده است.

هنگام اعلام این ویژگی، ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، از از جی‌میل خواست تا از یک شرکت هواپیمایی درخواست کند پول بلیطش را پس بدهد. ویژگی هوش مصنوعی اطلاعاتی را از مبادلات قبلی با شرکت هواپیمایی جمع آوری کرد و یک پیام کامل برای درخواست بازپرداخت ایجاد کرد. ضمن اینکه کاربر می‌تواند پیام نوشته شده توسط جی‌میل را مطابق میل خود ویرایش و بعد ارسال کند.

یکی دیگر از موارد ذکر شده در رویداد گوگل، آغاز همکاری این شرکت با کمپانی ادوبی برای افزودن ویژگی‌های نو به چت‌بات «بارد» است. بر این اساس کاربران می‌توانند عکس‌های مورد نظر خود را تولید و ویرایش کنند و با دیگر افراد به‌اشتراک بگذراند.

گوگل همچنین اعلام کرد که قصد دارد تعدادی ویژگی امنیتی جدید را در سرویس‌های خود برای محافظت بهتر از کاربرانش ارائه کند. از جمله این خدمات محافظت از هرزنامه برای «گوگل درایو» و بهبود حذف تاریخچه جستجو در «نرم افزار مسیریاب» عنوان شده است.

گوگل در این رویداد به صورت رسمی از نسخه جدید مدل زبانی هوش مصنوعی خود هم رونمایی کرد. طبق اعلام گوگل، این مدل که «پالم ۲» نام دارد از ۱۰۰ زبان از جمله فارسی پشتیبانی می‌کند. به گفته «ساندار پیچای» در یک سال گذشته بیش از ۱۸۰ میلیارد بار از ویژگی‌های هوش مصنوعی گوگل استفاده شده است.

گوگل همچنین اعلام کرد در حال نمایش ویژگی‌ جدید پاسخ سوال کاربران با هوش مصنوعی در موتور جستجو است.

ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی جستجوگر گوگل فعلا برای کاربران آمریکایی امکانپذیر است.


گوگل در این رویداد فناوری از تبلت «پیکسل» در سه رنگ مختلف و با قیمت ۴۹۹ دلار و گوشی تاشو «پیکسل فولد» با قیمت ۱۸۰۰ دلار نیز رونمایی کرد.
 

منبع: صدای

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد