درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 11:00   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5215صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 27 شهریور 1392 - 13:37
کاربرد خبرخوان در روابط عمومی
عادل میرشاهی (سردبیر شارا) - برای استفاده از خبرخوان نیازمند بهره گیری از نرم افزاری هستید که خوشبختانه با حجم پایینی که دارند به راحتی از طریق اینترنت قابل دستیابی هستند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فید یا خبرخوان یکی از ابزارهای مفید برای روابط عمومی در اینترنت است که اغلب روابط عمومی ها از آن استفاده نمی کنند.
به گزارش شارا، این ابزار ارتباطی به روابط عمومی ها این اجازه را می دهد که سرعت دریافت اطلاعات خود را به شدت افزایش دهند.
یکی از وظایف روابط عمومی ها نظارت یا به اصطلاح مانیتورینگ رسانه ای است. روابط عمومی با استفاده از خبرخوان می تواند تنها با قرار دادن آدرس خبرخوان سایت های مورد نظر در نرم افزارهای خبرخوان، به محض انتشار اخبار در سایت از آن مطلع شوند.



آخرین اخبار یک سایت در سایت شما
سایت هایی که صفحه خبرخوان را در خود دارند به کاربران دیگر این اجازه را می دهند که با استفاده از کدهای خاصی محتوای سایتشان در سایت های دیگر نمایش داده شود.
بالطبع اگر بازدید کننده از عنوان خبر شما خوشش بیاید، می تواند با کلیک بر روی لینک خبرخوان وارد سایت شما شود. در واقع شما با این کار بازدید کننده بیشتری را به سایت خودتان جذب کرده اید.


نرم افزار خبرخوان فارسی
با گسترش استفاده از اینترنت در کشورهای فارسی زبان، استفاده از خبرخوان در این کشورها نیز به شدت رواج یافته است. به طوری که برخی از نرم افزارهای خبرخوان در اینترنت به زبان فارسی نیز ارائه می شوند.
برای استفاده از این ویژگی تنها کافی است از بخش تنظیمات این نرم افزار که به صورت پیشفرض به زبان انگلیسی می باشند، زبان فارسی را انتخاب کنید.


نرم افزارهای خبرخوان
برای استفاده از خبرخوان نیازمند بهره گیری از نرم افزاری هستید که به همین منظور نوشته شده است. خوشبختانه نرم افزارهای خبرخوان حجم پایینی دارند و به راحتی از طریق اینترنت قابل دستیابی می باشند.
برای دریافت این نرم افزارها فقط کافی است که در یکی از موتورهای جستجو گر، عبارت «Download Free Feed Reader» را جستجو کرده و پس از ورود به سایت، نرم افزار مورد نظر را دانلود نمایید. معمولا در قسمت «Help» که به زبان انگلیسی می باشد می توانید نحوه استفاده خبرخوان را مطالعه کنید.
غفلت سایت های روابط عمومی از خبرخوان
متاسفانه با وجود اینکه قرار گرفتن خبرخوان باعث افزایش بازدید سایت از طریق موتوهای جستجو می شود، اما بسیاری از سایت های به نام در حوزه روابط عمومی، لینک خبرخوان را در صفحه اصلی خود قرار نداده اند.
در این شرایط حتی کسانی که از نرم افزار خبرخوان استفاده می کنند، نمی توانند از اطلاعات به روز شده این سایت ها استفاده کنند.


نحوه استفاده از خبرخوان
این اطلاع رسانی به این صورت است که پنجره کوچکی در بالای منوی تنظیمات ساعت (Tray) باز شده و عنوان خبر یا مطلب درج شده در سایت را نمایش می دهد و در صورتی که کارگزار روابط عمومی نیاز به مطالعه کامل مطلب داشته باشد می تواند بر روی آن کلیک کرده و از متن کامل آن استفاده کند.
با استفاده از خبرخوان یا فید، دیگر نیازی به چک کردن سایت وجود ندارد و تنها زمانی به سایت مراجعه می کنید که خبر مورد نظرتان در سایت منتشر شده باشد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد