درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 مهر 1402 - 03:10   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»

  رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش
  اصول روابط‌عمومی| اخلاق | 1 |
  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا
  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود
  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند
  مدیر روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها
  گزارش وضعیت نگرش مصرف‌کنندگان در مورد تجارت الکترونیک
  برندسازی در چند کلام
  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52119صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 13 اردیبهشت 1402 - 16:22
درآمدی بر تحول دیجیتال
در مباحث مدرنی که در ارتباط با تحولات آینده حوزه اطلاعات و ارتباطات مطرح می‌شود، تفسیرهای مختلفی از مفهوم دیجیتالی شدن ارایه می‌گردد. به عنوان نمونه در «دیکشنری مطالعات رسانه و ارتباطات»، دیجیتالی شدن این‌گونه تعریف شده است: کامپیوترها به صورت دیجیتال کار می‌کنند و اطلاعات به صورت کدهای صفر و یک شکسته می‌شوند.
  


نویسندگان: بهنام تبریزی- اد لام- کرک گیرارد - ابراهیم حبیبی مجنده

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || در مباحث مدرنی که در ارتباط با تحولات آینده حوزه اطلاعات و ارتباطات مطرح می‌شود، تفسیرهای مختلفی از مفهوم دیجیتالی شدن ارایه می‌گردد. به عنوان نمونه در «دیکشنری مطالعات رسانه و ارتباطات»، دیجیتالی شدن این‌گونه تعریف شده است: کامپیوترها به صورت دیجیتال کار می‌کنند و اطلاعات به صورت کدهای صفر و یک شکسته می‌شوند.

 

امروزه تمام شکل‌های ارتباطات الکترونیک از طریق شکل‌های دیجیتال تبادل می‌شوند و ارتباطات کامپیوتری همه جا و همه چیز را در بر می‌گیرد.

 

در تعریف دیجیتالی شدن نیز چنین آمده است: دیجیتالی شدن یعنی ترجمه اطلاعات به شکل دیجیتال.

 

در تعریف روابط‌عمومی دیجیتال هم آمده است: روابط‌عمومی دیجیتال یعنی متحول‌سازی اخبار ایستا به دیالوگ‌های پویا از طریق تماس آنلاین مستقیم بین سازمان و مخاطبان و جامعه هدف مورد نظر آن.
 

فهرست مطالب
پیشینه تحول دیجیتال
مفهوم دیجیتالی شدن
اثرهای تحول دیجیتال
تحول دیجیتال فقط درباره تکنولوژی نیست
درس اول: قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری در حوزه تحول دیجیتال، استراتژی کاری‌تان را مشخص کنید
درس دوم: به‌کارگیری نیروهای داخل سازمان
درس سوم: طراحی تجربیات مشتریان از درون
درس چهارم: توجه به ترس کارکنان از بیکار شدن به خاطر تحول دیجیتال
درس پنجم: ایجاد فرهنگ‌سازمانی شبیه به سیلیکون ولی در درون سازمان‌ها
 


لینک فروشگاه: https://kpri.ir/?p=10790


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی


  چشم‌انداز روابط‌عمومی در استان البرز


  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  آمازون با Bedrock وارد بازار هوش مصنوعی مولد می‌شود


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  بهترین کمپین روابط‌عمومی آسیا و اقیانوسیه در سال 2023 معرفی شد


  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات