درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 18:10   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 520صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 17 اردیبهشت 1391 - 05:39
انتشار شماره 84 فصلنامه رسانه
  

هشتاد و چهارمین شماره فصلنامه علمی – ترویجی وسایل ارتباط‌جمعی «رسانه»، (ویژه بهار و تابستان 1390)، از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد.
 به گزارش روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، در این شماره که دو شماره اخیر فصلنامه در یک شماره، منتشر شده، مقالات متنوعی از نویسندگان و پژوهشگران حوزه رسانه و ارتباطات به چاپ رسیده است.
 نخستین مقاله، به تأثیر رسانه‌های مجازی بر جنبش وال استریت پرداخته است. این مقاله در صدد است تا جایگاه و تقش رسانه‌های مجازی در شکل‌گیری و تداوم «جنبش وال استریت را اشغال کنید» که یک جنبش اعتراض‌آمیز نسبت به بی‌عدالتی‌‌های موجود در نظام سرمایه‌داری و لیبرالیسم غرب است را بررسی نماید.
 «تبیین هنجارهای توسعه عدالت زبانی در رسانه با رویکرد قرآنی»، عنوان دومین پژوهشی است که به تشریح موضوع خنثی نبودن زبان در ارتباطات اجتماعی می‌پردازد. نویسنده در این بررسی با رجوع به آیات قرآن کریم و تفسیر المیزان، درصدد دستیابی به الزامات و هنجارهای به کارگیری زبان درارتباط با مخاطبان است که رسانه‌ها می‌توانند در خط مشی‌گذاری محتوای زبانی خود در دستور کار قرار دهند.
 «بیداری اسلامی و ایران هراسی: تحلیل گفتمان مطبوعاتی خبری» نام سومین مقاله‌ای است که در این شماره آمده است. در این بررسی، نویسندگان مقاله به تبیین نقش تعیین‌کننده جمهوری اسلامی ایران در بیداری اسلامی و موج ایران‌هراسی نشأت گرفته از آن در سطح رسانه‌های بین‌المللی، می‌پردازند.
 چهارمین مقاله به موضوع «درآمدی بر مدل آرمانی کنترل استراتژیک با ایجاد سازمانی مورد مطالعه سند افقی رسانه ملی» اختصاص دارد. در این بخش، بر اهمیت برنامه‌ریزی و کنترل در سازمان‌های رسانه‌ای بسیار تأکید شده و نویسندگان مقاله با مرور مدل‌ها و نظریات کنترل استراتژیک در تلاشند تا مدل مناسبی را برای کنترل سند افق رسانه ملی ارائه دهند.
 «مطبوعات رضا خانی، طرح اندیشه ایرانشهری و مشروعیت‌سازی برای حکومت پهلوی»، پنجمین مقاله از این شماره فصلنامه است که در آن چگونگی عملکرد مطبوعات و نشریات دوره رضا خانی، به عنوان ابزار تبلیغاتی دستگاه حاکم، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
 مقاله ششم، به موضوع «آیین زنده، ارتباط زنده» اختصاص دارد. پژوهشگران در این مطالعه، با به‌ کارگیری شیوه اسنادی – کتابخانه‌ای، به معرفی ساختار مناسب برای ارائه آیین‌ها و مناسک مذهبی در تلویزیون می‌پردازند.
 «نگاهی به نحوه حضور علم در رسانه‌های نوین»، عنوان هفتمین مقاله‌ای است که در آن به نحوه حضور علم در رسانه‌های نوین و امکانات و فرصت‌هایی می‌پردازد که این رسانه‌ها در اختیار فعالان عمومی‌سازی علم قرار داده‌اند. نوشته حاضر ضمن مروری کوتاه بر تعاریف و مبانی ارتباطات علم، فعالیت‌های علمی – عمومی در اینترنت را مورد بررسی قرار می‌دهد.
 «نظرسنجی از بازدیدکنندگان هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها»، نام هشتمین مقاله در این شماره از فصلنامه است که در آن تلاش می‌شود با انعکاس و بازتاب نظرات و افکار بازدیدکنندگان نمایشگاه، شناخت دقیقی از دیدگاه آنان نسبت به نمایشگاه و وضعیت موجود ارائه دهد.
 آخرین بخش از مطالب فصلنامه نیز شامل «فهرست گزیده مقالات ارتباط جمعی در مطبوعات است» که جهت آشنایی بیشتر خوانندگان با موضوعات و مطالعات این حوزه گردآوری و ارائه شده است. 
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد