درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 08:38   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51917صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 13 خرداد 1402 - 08:11
🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» روز چهارشنبه 24 خرداد 1402 توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی برگزار می‌شود.
  

نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
(روابط‌عمومی و سه رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی در سال 1402)
بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»
 



اشاره
بهار و تابستان 1402 با سه رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی روابط‌عمومی‌ مصادف شده است:
- 27 اردیبهشت «روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی» و «روز جهانی ارتباطات دوربرد و جامعه اطلاعاتی»
- 25 تیر، ۲4مین سالگرد درگذشت «دکتر حمید نطقی» بنیانگذار روابط‌عمومی‌ایران
- 16ژوئیه (25 تیر) «روز جهانی روابط‌عمومی» و زادروز «آیوی لی» بنیانگذار روابط‌عمومی در جهان


به همین مناسبت موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌در نظر دارد با مشارکت تشکل‌های روابط‌عمومی، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی و مدیران روابط‌عمومی، مراسم گرامی‌داشتی در روز چهارشنبه ۲4 خرداد ۱۴۰2 برگزار نماید.

اول: 27 اردیبهشت «روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی» و «روز جهانی ارتباطات دوربرد و جامعه اطلاعاتی»
در روز 27/12/1384 و آخرین روزهای این سال، معاون امور مطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به پیشنهاد مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی طی نامه‌ای از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا با عنایت به لزوم توجه خاص به روابط‌عمومی در کشور و ضرورت توجه به این مقوله از طریق نام‌گذاری یک روز خاص به این نام، روزی به نام روز روابط‌عمومی نام‌گذاری شود.


وی در این نامه ضمن اشاره به پیگیری‌ها و پیشنهادهای انجمن‌ها و مؤسسات فعال حوزه روابط‌عمومی در این خصوص، دلایل برجسته نام‌گذاری این روز را این‌گونه اعلام کرده بود:


ـ برجسته‌‌سازی روابط‌عمومی در سطح افکارعمومی
ـ تبیین ضرورت توجه به مقوله روابط‌عمومی در سطح مدیران ارشد و ارتقای دیدگاه آن‌ها در این خصوص؛
ـ تجمیع مراسم مختلف گرامی‌داشت روابط‌عمومی در یک روز معین.


در پاسخ به این درخواست، مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگی عمومی طی نامه‌ شماره 1555/الف مورخ 19/9/85 اعلام کرد: در خصوص پیشنهاد نام‌گذاری یک روز به‌عنوان «روز روابط‌عمومی» برابر مصوبه جلسه590 مورخ 28/06/85 شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز 27 اردیبهشت به عنوان «روز ارتباطات و روابط‌عمومی» تعیین و اعلام می‌گردد.


پس از آن در تاریخ 02/10/85 مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کرد: نام‌گذاری روز 27 اردیبهشت به عنوان روز روابط‌عمومی نشان از اهتمام جدی مسئولان نسبت به اهمیت و کارکرد نهاد روابط‌عمومی دارد.


روز جهانی ارتباطات دوربرد و جامعه اطلاعاتی: این روز از گذشته به عنوان"روز جهانی مخابرات" و به مناسبت تاسیس اتحادیه بین‌المللی مخابرات در هفدهم ماه می سال 1865 شناخته می‌شده است و در جریان برگزاری کنفرانس این اتحادیه در مالاگا در سال 1973 رسمیت پیدا کرد.


هدف اصلی از تعیین این روز به عنوان روز جهانی مخابرات عبارت بود از افزایش آگاهی جهانی از تغییر و تحولات اجتماعی ناشی از گسترش اینترنت و تکنولوژی‌های جدید و همچنین کمک به کاهش شکاف دیجیتال.


روز جهانی جامعه اطلاعاتی یک روز در تقویم بین‌المللی مصادف با هفدهم ماه می است که در جریان برگزاری نشست مجمع عمومی سازمان ملل و برگزاری مجمع جهانی جامعه اطلاعاتی در تونس در سال 2005 به تصویب رسید.


در نوامبر ۲۰۰۶ کنفرانس تام‌الاختیار اتحادیه بین‌المللی ارتباطات دوربرد در آنتالیا در ترکیه تصمیم گرفت هر دو رویداد (روز جهانی ارتباطات دوربرد و جامعه اطلاعاتی) در روز هفدهم مه جشن گرفته شود.

دوم: 25 تیر، ۲4مین سالگرد درگذشت «دکتر حمید نطقی» بنیانگذار روابط‌عمومی‌ایران
دکتر حمید نطقی در ۱۱ شهریور سال ۱۲۹۹ هجری شمسی در تبریز متولد شد. وی پس از گذراندن تحصیلات ابتدایی در این شهر با خانواده خویش به شهر آستارا مهاجرت کرد و در مدرسه حکیم نظامی ‌‌این شهر به ادامه تحصیل پرداخت و در همین مقطع از تحصیل با نیما ‌یوشیج شاعر نوپرداز و بلندپایه ایران نیز آشنا شد.


وی سپس به تهران آمد و در دانشکده حقوق دانشگاه تهران به تحصیل مشغول شد و در سال ۱۳۲۱ با درجه لیسانس از این دانشکده فارغ‌التحصیل و بی‌درنگ ادامه تحصیل در رشته حقوق قضایی تا مقطع دکترا در دانشگاه استانبول را آغاز کرد. وی به سبب علاقمندی به ادبیات و شعر در این دانشگاه با نشریه‌های ادبی شروع به همکاری نمود و از این طریق راه خود را به‌سوی وسایل ارتباطی و جهان ارتباطات آغاز کرد.


دکتر نطقی پس از بازگشت به ایران در سال ۱۳۲۷، ابتدا به کنسرسیوم نفت و سپس به شرکت نفت ایران و انگلیس پیوست و به‌عنوان مشاور هیات‌ مدیره کنسرسیوم و در شاخه ارتباط با مطبوعات اداره اطلاعات و انتشارات شرکت نفت مشغول به‌کار شد.
وی در سال ۱۳۳۰ به مدیریت روابط‌عمومی‌‌‌ شرکت نفت منصوب شد و از آن زمان به بعد فعالیت‌های جدی خود را در زمینه روابط‌عمومی‌ آغاز کرد.


پس از تاسیس موسسه عالی روزنامه‌‏نگاری و روابط‌عمومی‌‌‌ در سال ۱۳۴۶ از دکتر نطقی برای مدیریت گروه روابط‌عمومی‌‌‌ و تدریس دروس تخصصی این رشته دعوت به‌عمل آمد، در نتیجه وی از شرکت ملی نفت ایران جدا و کار خود را به‌طور تمام وقت در این موسسه آغاز کرد و در سال ۱۳۵۰ کتاب «مدیریت و روابط‌عمومی‌‌‌» را تالیف کرد.


دکتر نطقی تا سال ۱۳۵۷، همزمان با پیروزی انقلاب، خود به‌عنوان رییس گروه آموزشی روابط‌عمومی‌‌‌ همچنان باقی ماند.


وی پس از پیروزی انقلاب، با توجه به حذف رشته روابط‌عمومی‌‌‌ از نظام آموزشی کشور همچنان به فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و مشاوره‌ای خود با مدیران واحدهای روابط‌عمومی‌‌‌ کشور و دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی (دانشکده علوم ارتباطات) ادامه داد که در پی تلاش‌های ایشان و شادروان دکتر کاظم معتمدنژاد و همکاری و هماهنگی مسئولان آموزش عالی، رشته علوم ارتباطات اجتماعی در سال ۱۳۶۸ مجددا در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی راه‌اندازی شد.


دکتر حمید نطقی به عنوان بنیان‌گذار و پدر روابط‌عمومی‌ نوین ایران در ۲۵ تیرماه سال ۱۳۷۸، بدرود حیات گفت.

سوم: 16ژوئیه (25 تیر) «روز جهانی روابط‌عمومی» و زادروز «آیوی لدبتر لی» بنیانگذار روابط‌عمومی جهان


فعالان روابط‌عمومی‌از سرتاسر جهان قرار است سومین سالگرد «روز جهانی روابط‌عمومی» را دور هم جشن بگیرند که این‌ یک افتخار بزرگ برای صنعت روابط‌عمومی‌در جهان به‌شمار می‌آید. این جشن بزرگ و جهانی قرار است در روز شانزدهم ژوئیه ۲۰۲3 و به شکل‌های مختلفی ازجمله گردهمایی‌های حضوری، تعاملات آنلاین و سایر فعالیت‌ها برگزار گردد.


در ماه اوت سال ۲۰۲۰، «آینی آدکونله» بنیان‌گذار و مدیرعامل بلک‌هاوس‌مدیا، بر نیاز مبرم معرفی روابط‌عمومی‌به جهانیان به ‌بهترین و مؤثرترین شکل ممکن تأکید کرد و اظهار داشت که روابط‌عمومی‌جزو آن دسته از حرفه‌هاست که بسیار مورد کج‌فهمی‌و سوءبرداشت قرار گرفته است حال‌آنکه جزو مهم‌ترین جنبه‌های استراتژیک هر کسب‌وکار و نهادی محسوب می‌شود که قادر است آن‌ها را به اهداف موردنظرشان نزدیک کند و از وقوع بسیاری از مشکلات و بحران‌ها برای شرکت‌ها و کشورها جلوگیری به‌عمل آورد.


بسیاری از فعالان حوزه روابط‌عمومی‌امیدوارند از طریق جشن گرفتن روز جهانی روابط‌عمومی‌ این پیام را برای تمام مردم جهان و شرکت‌ها و سازمان‌ها برسانند که می‌توانند به شکل بهتری از مزایای روابط‌عمومی‌بهره‌مند شوند و در حوزه‌های مرتبط با آن دست به نوآوری بزنند.


درواقع علت انتخاب روز ۱۶ جولای برای برگزاری روز جهانی روابط‌عمومی‌این بوده که این روز مصادف است با روز تولد «آیوی لدبتر لی» (Ivy Ledbetter Lee) که یکی از چهره‌های ماندگار و بزرگ تاریخ روابط‌عمومی‌به‌شمار می‌آید و امید آن است که امسال و با برگزاری این جشن بزرگ، گامی‌اساسی و مهم در راستای درک هر چه ‌بهتر و کامل‌تر از حرفه روابط‌عمومی‌ برداشته شود.

محورهای علمی اجلاس


دنیای روابط‌عمومی پویاتر از همیشه است. آیا برای آنچه در سال 1402 در راه است آماده هستید؟
اول: روابط‌عمومی: از مسئولیت اجتماعی به سمت حاکمیت زیست‌محیطی و اجتماعی (ESG)
دوم: از هوش مصنوعی مولد تا پی‌آرچت‌جی‌پی‌تی (PRChatGPT)
سوم: آشنایی با رویکردها و بینش‌های جدید روابط‌عمومی

بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

دریافت جایزه یک دستاورد بزرگ و ابزاری ارزشمند برای بهبود و ایجاد آگاهی معنادار برای یک سازمان و شرکت است. نکته مهمی که در مورد جوایز باید به‌خاطر بسپاریم این است که جوایز به ایجاد اعتبار، اعتماد و افزایش شهرت کمک می‌کند.


اهدای این جوایز این فرصت را فراهم می‌آورد تا سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد از همدیگر بیاموزند و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.


بیست‌ودومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران» (National Awards of Iran's Public Relations Industry) در سال 1402 توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی برگزار می‌شود. هدف از اعطای این جوایز، شناسایی متخصصان روابط‌عمومی است که عملکرد برجسته‌ای در اعتلای روابط‌عمومی داشته‌اند.


امسال 30 جایزه با دو هدف کلی اعطا می‌شود؛ یکی به‌رسمیت شناختن برنامه‌های جدید روابط‌عمومی مانند ESG و دیگری به‌رسمیت شناختن روابط‌عمومی یا برنامه‌های ارتباطیِ بخش‌هایِ مختلفِ روابط‌عمومی.

 

شما تلاش خود را انجام دادید، اکنون به رسمیت شناخته شوید
 چرا جوایز:

 برنده شدن جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران مزایای زیر را به همراه دارد:
 - استعداد، توانمندی، خلاقیت و تلاش شما را به نمایش می‌گذارد.
 - اعتبار شما را در صنعت روابط‌عمومی افزایش می‌دهد.
 - روحیه و انگیزه کارکنان و همکاران روابط‌‎‌عمومی را تقویت می‌کند.
 - به بهبود درک بهتر مخاطب و مشتری کمک می‌کند.
 - فرصت‌های شبکه‌سازی با دیگر متخصصان روابط‌عمومی موفق را فراهم می‌کند.
 - فرصت‌های پوشش مناسب و مثبت رسانه‌ای فراهم می‌کند.
 - به ظهور رهبران فکری صنعت روابط‌عمومی کمک می‌کند.

 
اعتبار و جوایز برگزیدگان
اعتبار موردنیاز برگزاری جشنواره از محل هزینه‌های شرکت در جشنواره و داوری تامین می‌شود.

بخش‌های اصلی جشنواره
قدردانی‌ها در این جشنواره در دو سطح و مقوله کلی صورت می‌گیرد:


دسته اول: جوایز ویژه ESG2023
«در دوران همه‌گیری و پس از آن نگرش‌ها نسبت به موضوعات ESG تغییر پیدا کرد و فرصت‌های بی‌نظیری برای توجه جهانی به این موضوعات به‌وجود آمد و در این میان فعالان روابط‌عمومی در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف این امکان را پیدا کردند تا به‌عنوان کسانی که بهتر از هر کسی در زمینه اطلاع‌رسانی و گزارش ESG به ذینفعان می‌توانند فعالیت کنند شناخته شوند. علاوه بر این جهانیان دانستند که افشای اطلاعات ESG نه یک امر فانتزی و تبلیغاتی بلکه یک ضرورت غیرقابل انکار و یک اصل اخلاقی برای هر سازمان و شرکتی محسوب می‌شود که تعهد و مسئولیت‌پذیری آن سازمان یا شرکت را در زمینه شفافیت و اطلاع‌رسانی حداکثری به جامعه و حساسیت به موضوعات زیست‌محیطی به اثبات می‌رساند.»


موسسه کارگزار روابط‌عمومی مفتخر است برای نخستین بار در ایران جوایز سال 1402 خود را در زمینه environmental,social and governance (ESG) اعلام کند که به سازمان‌ها، شرکت‌ها و افرادی اعطا می‌شود که بهترین عملکرد را در زمینه پرداختن به موضوعات زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی از خود بر جا گذاشته‌اند و تحقیقات و سرمایه‌گذاری‌ها و ارتباطات موثری را در این زمینه برقرار ساخته‌اند.


اهداف: این جوایز به سازمان‌ها و شرکت‌هایی تعلق خواهد گرفت که اقدام‌های مثبت و موثری در ارتباط با جامعه و زیست‌محیط و ارتباطات صورت داده‌اند.


با توجه به تقاضای روزافزون و دایمی سرمایه‌گذاران، سهامداران و عموم مردم جامعه با محوریت توجه جدی‌تر سازمان‌ها و شرکت‌ها به موضوعات زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی، جوایزی با سه هدف زیر در نظر گرفته شده است:


* «توسعه و ترویج فعالیت‌های مرتبط با ESG در میان سازمان‌ها و شرکت‌ها از طریق شناسایی موفقیت‌ها و دستاوردهای آن‌ها در زمینه فعالیت‌های زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی؛
* تشویق رهبری مبتنی بر موضوعات ESG در میان رهبران و حرفه‌ای‌های دنیای کسب‌وکار که در مجموع دارای اثرهای مثبتی بر کسب‌وکارها، جامعه و زیست‌محیط است.
* ایجاد و توسعه یک سیستم منظم برای ارتباط مؤثر با ذی‌نفعان در زمینه ESG می‌تواند پیامدهای مثبت بسیاری را برای سازمان‌ها و شرکت‌ها به ارمغان آورد که این اثرها هم بر افراد و هم بر محیط‌زیست و کره زمین وارد خواهد آمد و جهان را به‌جای بهتری برای زندگی‌ تبدیل خواهد نمود و هدف بزرگی به نام توسعه پایدار و متوازن را تحقق خواهد بخشید.»


جایزه ESG2023 در بخش‌های زیر اعطا می‌شود:
- جایزه ملی پایداری
- ستاره ارتباطی ESG ایران
- ستاره روابط‌عمومی ESG ایران
- جایزه سرآمدی ESG
- جایزه طلایی سه ستاره ESG
- جایزه بهترین اقدام و فعالیت ESG سال
- جایزه نوآوری تحقیقاتی ESG سال
- جایزه تأثیرگذاری بر دنیای واقعی سال
- جایزه اقدام در راستای مصرف بهینه سال
- جایزه ملی ESG
- جایزه ویژه رهبری ESG
- جایزه رهبری فکری ESG
- جایزه ملی بهترین کمپین ESG
- جایزه ملی تدوین استراتژی ESG (استراتژی جامع و کاربردی با هدف حفاظت از محیط‌زیست از طریق تأثیرگذاری مثبت بر مشتریان، همکاران و جوامع به بهترین شکل ممکن)
- جایزه ملی گزارش‌گری و مستندسازی ESG
- جایزه بهترین مجری ESG سال

دسته دوم: جوایز ویژه NAIPRI
جوایزNAIPRI ، معتبرترین جوایز روابط‌عمومی در ایران هستند. این جوایز در سال 1380 به منظور ارج نهادن و ایجاد شناخت عمومی از دستاوردها و مشارکت‌های مثبت سازمان‌ها و متخصصان فعال روابط‌عمومی در ایران بنیادگذاری شدند.
جایزه NAIPRI در بخش‌های زیر اعطا می‌شود:


- جایزه ملی مدیران ارتباط‌گر
- جایزه ملی روابط‌عمومی سرآمد
- جایزه ملی مدیریت روابط‌عمومی
- جایزه ملی کارشناس برتر روابط‌عمومی
- جایزه ویژه برنامه‌ریزی

- جایزه ملی مدیریت برند
- جایزه ویژه مدیریت انتشارات
- جایزه ویژه مدیریت تبلیغات
- جایزه ویژه مدیریت ارتباطات درون‌سازمانی
- جایزه ویژه مدیریت ارتباطات الکترونیک
- جایزه ویژه مدیریت روابط رسانه‌ای
- جایزه ویژه مدیریت تشریفات
- جایزه ویژه مدیریت ارتباطات بحران
- جایزه ویژه مدیریت مسئولیت اجتماعی
- جایزه ویژه کار خلاقانه
- جایزه ویژه کمپین روابط‌عمومی
- جایزه ویژه قلب طلایی (نوع‌دوستی)

روش شناسی
مقدمه

جایزه PRESG2023 به ارزیابی و شناسایی سازمان‌ها و شرکت‌های برتر در زمینه ایجاد تعادل بین سودآوری و توجه به موضوعات زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی می‌پردازد؛ سازمان‌ها و شرکت‌هایی که توانسته‌اند ارزش‌های بلندمدت و بزرگی را برای سرمایه‌گذاران، سهامداران و کلیت جامعه به ارمغان بیاورند و در نظر آن‌ها سربلند باشند:


1- جایزه PRESG2023 با هدف حمایت و قدردانی از سازمان‌ها و شرکت‌هایی که جزو پیشگامان حوزه ESG به‌شمار می‌آیند طراحی شده است.
2- جوایز PRESG2023 تنها جوایزی هستند که با هدف ارزیابی و سنجش بهترین عملکردها و موفق‌ترین سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد در زمینه سرمایه‌گذاری و پرداختن به موضوعات ESG (زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی) اعطا می‌شوند و به صورت اختصاصی برای روابط‌عمومی‌ها طراحی شده‌اند.
3- جوایز PRESG2023 توسط تعدادی متشکل از کارشناسان مستقل و فعالان حرفه‌ای روابط‌عمومی و دانشگاهی ارزیابی شده و به بهترین آثار و عملکرد اعطا خواهد شد.
4- این جایزه دارای 15 بخش اصلی است.
5- فهرست برندگان این جایزه در kpri.ir منتشر می‌شود.
6- برای شرکت در این جشنواره به فرایند خاصی نیاز نیست و تمام سازمان‌ها و شرکت‌ها در فرایند بررسی‌های مرتبط با این جایزه شرکت داده می‌شوند.
7- هر شرکت‌کننده فقط امکان شرکت در سه مقوله رقابتی را دارد.
8- مطالعات موردی مرتبط با هر پروژه و اثر باید دارای بخش‌های اصلی شامل مقدمه، اهداف، فعالیت‌های اصلی و مستندات مربوطه باشند.
9- در صورت ارایه پروژه‌های تعاملی و مشارکتی باید موافقت و رضایت تمام مشارکت‌کنندگان در آن پروژه دریافت شده باشد.
10- تصمیم هیئت داوران در مورد هر پروژه قطعی بوده و قابل‌اعتراض و تجدیدنظر نیست.
11- داوری آثار و پروژه‌ها به ‌صورت گروهی خواهد بود و بررسی یک مقوله بر عهده یک داور خاص قرار نخواهد گرفت.
12- شرکت‌هایی که در فرایند رقابت مشارکت کرده‌اند می‌توانند برای آگاهی از بازخوردهای مربوط به پروژه خود پس از اعلام برندگان با دبیرخانه تماس بگیرند و این بازخوردها در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.
13- فهرست مطالعات موردی شرکت‌کنندگان در وب‌سایت موسسه کارگزار روابط‌عمومی منتشر خواهد شد و به همین دلیل هم تمام شرکت‌کنندگان در این رقابت باید مطمئن باشند که تمام اطلاعات ارایه شده موثق است.
 

فرایند ورود
تمام آثار و پروژه‌های ورودی در ابتدا از نظر معیارهای عمومی و بر اساس شرایط بالا مورد بررسی و قضاوت قرار می‌گیرند.
در مرحله بعد، آرای داوران به هر پروژه مشخص می‌کند که آن پروژه برای ورود به رقابت در کدام مقوله از مقوله‌های بالا مناسب است و آن اثر و پروژه‌ای که بالاترین امتیاز را پس از این بررسی‌ها به خود اختصاص دهد به‌عنوان برنده جایزه آن مقوله معرفی خواهد شد.

مهلت ارسال آثار
علاقه‌مندان تا 20 خرداد 1402 فرصت دارند آثار خود را به نشانی الکترونیکی موسسسه کارگزار روابط‌عمومی ارسال نمایند.

ویژه‌نامه روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
این ویژه‌نامه به منظور اطلاع‌رسانی و انتشار مقالات، یادداشت‌ها، دیدگاه‌ها و معرفی و ثبت اقدامات روابط‌عمومی‌های موسسات و شرکت‌های خصوصی و دولتی منتشر می‌شود.

مشخصات تماس
تلفن ثابت: ۶۶۹۴۳۶۷۰- ۶۶۵۷۰۱۹۴ (۰۲۱(
تلفن همراه: ۰۹۱۲۱۹۳۸۴۱۹
وب‌سایت: https://kpri.ir - www.shara.ir
پست الکترونیک: info@kpri.ir - info@shara.ir – kargozar80@yahoo.com
تلگرام: https://telegram.me/sharapr


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید


  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد