درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 20:28   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51874صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 19 فروردین 1402 - 22:31
فراخوان دومین جشنواره روابط‌عمومی واحدهای دانشگاه تهران
دومین جشنواره روابط‌عمومی واحدهای دانشگاه تهران در سه بخش عمومی «تولید و توزیع محتوا»، «ارتباطات، انتشارات و مستندسازی» و «تبلیغات و تشریفات» و بخش ویژه «ارائه طرح‌واره جشن ۹۰ سالگی دانشگاه تهران» برگزار می‌شود.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || دومین جشنواره روابط‌عمومی واحدهای دانشگاه تهران در سه بخش عمومی «تولید و توزیع محتوا»، «ارتباطات، انتشارات و مستندسازی» و «تبلیغات و تشریفات» و بخش ویژه «ارائه طرح‌واره جشن ۹۰ سالگی دانشگاه تهران» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه تهران، اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تعیین شده و اختتامیه جشنواره و معرفی برگزیدگان در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.


علاوه بر مسئولان و کارکنان روابط‌عمومی واحدهای دانشگاه تهران، هر یک از اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه که اثری قابل عرضه در قالب هر یک از محورهای جشنواره تولید نموده‌اند، می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.


اضافه شدن بخش «تشریفات» به بخش‌های جشنواره روابط‌عمومی واحدهای دانشگاهی دانشگاه تهران، مهمترین تفاوت دومین دوره جشنواره با اولین دوره آن است.


«ارائه طرح‌واره پویش تبلیغاتی جذب دانشجوی غیرایرانی» و «ارائه روایت موفق‌ترین تجربه ارتباطاتی یا اقدام در حوزه ارتباطات (درون سازمانی یا برون سازمان) در سال ۱۴۰۱» از جمله محورهای متفاوت و نو در این جشنواره است که به صورت مسئله‌محور و کاربردی به تجربه ارتباطی در نهاد علم توجه دارد.


بخش ویژه دومین جشنواره روابط‌عمومی واحدهای دانشگاه تهران به «ارائه طرح‌واره جشن ۹۰ سالگی دانشگاه تهران» اختصاص پیدا کرده است. در این فراخوان آمده است: «صدای پای ۹۰ سالگی دانشگاه تهران به گوش می‌رسد. سال ۱۴۰۳ شمسی مقارن است با نودمین سالگرد تصویب قانون تأسیس دانشگاه تهران. یکسال برای زمینه‌سازی جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن رویداد جشن ۹۰ سالگی دانشگاه تهران فرصت باقی است؛ فرصتی مغتنم و البته کوتاه. اولین گام درباره جشن ۹۰ سالگی نماد آموزش عالی ایران را با همراهان دومین جشنواره روابط‌عمومی واحدهای دانشگاه تهران برمی‌داریم.


علاوه بر دست‌اندرکاران روابط‌عمومی واحدهای دانشگاه تهران، هر یک از اساتید، دانشجویان، کارکنان، دانش‌آموختگان و دوستداران دانشگاه تهران و به عبارتی هر یک از ذی‌نفعان این دانشگاه می‌توانند در این بخش ویژه شرکت نموده و نسبت به ارائه طرح‌واره جشن ۹۰ سالگی دانشگاه تهران اقدام نمایند. چه اینکه ذی‌نفعان دانشگاه تهران به گستره یک ایران است؛ همه ایران مخاطب بخش ویژه جشنواره روابط‌عمومی واحدهای دانشگاه تهران خواهد بود. نخستین درنگ برای ۹۰ سالگی را با شما رقم می‌زنیم...


شرکت‌کنندگان در این بخش تا ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برای ارسال آثار فرصت دارند.


در این بخش ویژه، یک طرح‌واره برگزیده و دو طرح‌واره شایسته تقدیر معرفی و تجلیل می‌شود. همچنین تحلیل محتوای کلیه طرح‌واره‌های دریافتی و طرح و برنامه نهایی جشن ۹۰ سالگی دانشگاه تهران در روز ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ همزمان با هشتادونهمین سالگرد افتتاح دانشگاه تهران رونمایی خواهد شد. شایان ذکر است ذیل هر یک از طرح‌ها و ایده‌های مندرج در طرح و برنامه نهایی جشن ۹۰ سالگی دانشگاه تهران، مشخصات پیشنهاددهنده آن طرح و ایده قید می‌گردد و دانشگاه تهران خود را متعهد به حفظ مالکیت معنوی ارائه‌دهندگان ایده می‌داند.»

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد