درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 21:15   

تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور

  تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور


ادامه ادامه مطلب یک

افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی

  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی


ادامه ادامه مطلب دو

عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد

  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» منتشر شد

  فراخوان بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد
  سخنگو و دبیر هیئت دولت: مخابره پیشرفت‌های ایران از ظرافت‌های روابط عمومی‌ها است
  رییس جمهور: روابط عمومی‌ها و اصحاب ارتباطات، مشعل‌داران توسعه آگاهی و جهاد تبیین در جامعه هستند
  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی
  روابط‌عمومی‌های مازندران از سختی‌ها و جذابیت‌های کار خود گفتند
  بازنشر/ سایه روشن های روابط عمومی ایران در گفتگو با استاد کاظم متولی
  نگاهی گذرا به نامگذاری روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  ارتباطات جهان‌گستر و روابط‌عمومی‌های ارتباط گر
  بسته پیشنهادی اعتلای روابط‌عمومی در ایران
  روز جهانی ارتباطات دوربرد و جامعه اطلاعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5186صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 25 شهریور 1392 - 15:31
تشریح برنامه‌های جدید روابط عمومی وزارت بهداشت
  

شارا- رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت برنامه‌های جدید حوزه اطلاع‌رسانی این وزارتخانه را تشریح کرد.

 

به گزارش شارا به نقل از ایسنا ؛ دکتر عباس زارع‌نژاد با بیان این که یکی از مهم‌ترین اهداف نظام، حفظ، تأمین و ارتقاء سطح سلامت همه افراد جامعه است که به این مهم در اسناد بالادستی تاکید فراوان شده است، گفت: متأسفانه در دوره‌های مختلف هیچگاه سلامت جامعه دغدغه و جزء اولویت اول حاکمیت نبوده که نتیجه آن بروز چالش‌های متعدد طی ادوار گذشته بوده به شکلی که هر دولتی در حوزه سلامت، وارث مشکلات عدیده ناشی از نگاه نادرست دولتمردان گذشته است.

 

وی تأمین نیروی انسانی و منابع لازم حوزه ارتباطات متناسب با ساختار جدید ابلاغی دولت و تمرکز مدیریتی و سیاستگذاری در کلیه فعالیت‌های ارتباطی و فرهنگی حوزه سلامت را از مهم‌ترین ملزومات فعالیت مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت عنوان و خاطرنشان کرد: حوزه ارتباطات و روابط عمومی با توجه به ماموریت‌ها و وظایف خود می‌تواند در ایجاد همگرایی بین اجزای جامعه، یعنی دولت، ملت و حاکمیت برای رفع چالش‌های نظام سلامت نقش کلیدی ایفا نماید.

 

 

تدوین پیوست فرهنگی، آموزشی و تبلیغاتی

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، تدوین پیوست فرهنگی، آموزشی و تبلیغاتی را از دیگر برنامه‌های حوزه اطلاع‌رسانی نظام سلامت عنوان کرد و گفت: هدف از تدوین پیوست فرهنگی برای برنامه‌های نظام سلامت این است که با اجرای آن، همبستگی بین اجزای جامعه شامل بخش‌های مختلف دولت و مردم ایجاد شود که این مساله مهم‌ترین عامل در اجرای موفق برنامه‌های جامع نظام سلامت خواهد بود.

 

زارع‌نژاد تدوین پیوست فرهنگی را شامل برنامه‌های پزشک خانواده، سلامت خانواده، سلامت محیط کار، سلامت روان، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر، سیاست‌های تجویز و مصرف دارو و تجهیزات پزشکی، تولید و عرضه مواد خوراکی، آشامیدنی و بهداشتی، افزایش سهم سرانه سلامت از بودجه عمومی، خیرین سلامت، توسعه طب ایرانی - اسلامی و گردشگری سلامت دانست و یادآور شد: پیوست فرهنگی، آموزشی و تبلیغاتی کلیه فعالیت‌ها و برنامه‌های مورد نیاز، استفاده از همه ابزارهای ارتباطی به منظور آموزش عمومی و ارتقای فرهنگی و سواد سلامت آحاد مردم و جلب حمایت مراکز سیاستگذار و تصمیم‌ساز حاکمیتی را شامل می‌شود.

 

وی گفت: در یکی از جلسات شورای معاونین، پیشنهاد تشکیل کارگروه‌های موقتی، متشکل از صاحبنظران حوزه سلامت در حوزه های مختلف و متخصصین امر ارتباطات مطرح خواهد شد و تدوین پیوست در جلسات این کارگروه ها طی بازه زمانی سه ماهه خواهد بود .این برنامه‌ها بعد از تدوین برای اجرا به معاونت‌ها و حوزه‌های مرتبط ابلاغ و توسط یک کارگروه دائمی پایش و نظارت، ارزیابی و کنترل خواهد شد.

 

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت در ادامه به برنامه‌های حوزه اطلاع‌رسانی سلامت پرداخت و تعامل مناسب با رسانه‌ها اعم از دیداری، شنیداری، مکتوب، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی را از جمله برنامه‌های این حوزه عنوان کرد.

 

زارع‌نژاد در ادامه به اهمیت همکاری‌های درون سازمانی در ستاد وزارتخانه و دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: تعامل تنگاتنگ بین حوزه روابط عمومی و وزارتخانه به منظور مدیریت برنامه‌های وزیر بهداشت، بازمهندسی حوزه ارتباطات معاونت‌ها و تدوین شرح وظایف و ماموریت‌های رابطین روابط عمومی معاونت‌ها، تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‌ها و سازمان‌های وابسته و کمیسیون‌های منطقه‌ای و برگزاری دوره‌های آموزشی به منظور توانمندسازی مدیران و کارشناسان روابط عمومی حوزه‌های وابسته از مهم‌ترین برنامه‌های مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی خواهد بود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور


  روز روابط عمومی بر جامعه روابط عمومی کشور گرامی باد


  بازنشر/ سایه روشن های روابط عمومی ایران در گفتگو با استاد کاظم متولی


  روابط عمومی در خیریه ها، می بایست چه چیزهایی را در نظر بگیرند


  مردمداری از دیدگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی


  نخستین نشست رسمی که با کارکنان روابط‌عمومی بمناسبت روز روابط‌عمومی


  فعالیت روابط‌عمومی‌ها بر چه مداری می‌چرخد؟ ( ۲ از ۲ )


  هیأت رئیسه شورای روابط‌ عمومی‌های کردستان انتخاب شدند


  روابط عمومی‌های برتر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک معرفی می‌شوند


  جزییات نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» اعلام شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»