درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:54   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51840صفحه نخست » ادامه مطلب سهپنجشنبه، 17 فروردین 1402 - 16:54
هشدار سامسونگ به کارکنان در مورد استفاده از چت‌جی‌بی‌تی
مدیران سامسونگ در حال بررسی اقداماتی هستند که استفاده از ChatGPT و عرضه اطلاعات حساس شرکت به این بات را محدود و مسدود ‌‌می‌کند. از جمله این اقدامات ‌‌می‌توان به محدود کردن سایز سوالات به 1024 بایت اشاره کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || سامسونگ اخیرا به کارکنان بخش‌‌‌های تولیدی خود هشدار داده که در کار با بات هوش مصنوعی چت‌جی‌بی‌تی احتیاط کنند و اطلاعات حساس شرکت را به این ابزار به اشتراک نگذارند.

چندی پیش آژانس اطلاعاتی بریتانیا و پلیس اتحادیه اروپا موسوم به یوروپل از شهروندان خواستند تا درباره آنچه با چت‌بات ChatGPT به اشتراک ‌‌می‌گذارند، وسواس و حساسیت بیشتری به خراج دهند.

حتی OpenAI که شرکت سازنده ChatGPT محسوب ‌‌می‌شود، به کاربران توصیه کرد که در مکالمات خود با این ربات، از اشتراک هرگونه اطلاعات شخصی و حساس خودداری کنند.

آمازون و جی‌پی‌مورگان نیز چندی پیش از کارمندان خود خواستند تا در استفاده خود از ChatGPT به این هشدارها درباره اشتراک اطلاعات حساس توجه کنند

در همین رابطه، مهندسان کارخانه‌‌‌های تولیدی تراشه‌‌‌های سامسونگ نیز همانند دیگر افراد، به استفاده از این بات هوش مصنوعی روی آورده‌اند و طی 20 روز گذشته، سه مورد نشت اطلاعات از این شرکت در نتیجه کار با ChatGPT گزارش شده است.

به همین جهت، سامسونگ از این مهندسان خواسته تا اطلاعات شرکت را در با این بات به اشتراک نگذارند. در یکی از این موارد، یکی از کارکنان این شرکت از ChatGPT خواسته تا ارورهای موجود در سورس کد یک تراشه نیمه‌هادی را چک کند؛ اطلاعاتی که حساس و مربوط به دیتابیس این شرکت بوده است.

یکی دیگر از مهندسان این شرکت نیز پس از ایجاد یک کد برنامه برای تشخیص خرابی‌‌‌های تجهیزات، از ChatGPT خواست تا این کد را بهبود ببخشد. مورد سوم نیز به کارمندی بر‌‌می‌گردد که متن پیاده‌شده جلسه‌ای را در اختیار ChatGPT قرار داد و از این ابزار خواست تا از این آن خلاصه‌برداری کند.

اگر استفاده از این بات هوش مصنوعی توسط مهندسان سامسونگ به همین شکل ادامه یابد، بخش زیادی از اطلاعات و داده‌‌‌های حساس و تجاری این شرکت در اختیار OpenAI قرار خواهد گرفت.

به همین روی، مدیران سامسونگ در حال بررسی اقداماتی هستند که استفاده از ChatGPT و عرضه اطلاعات حساس شرکت به این بات را محدود و مسدود ‌‌می‌کند. از جمله این اقدامات ‌‌می‌توان به محدود کردن سایز سوالات به 1024 بایت اشاره کرد.

گفته ‌‌می‌شود که در صورت مشاهده استفاده از این بات هوش مصنوعی و درز بیشتر اطلاعات این شرکت، احتمالا ChatGPT در این شرکت مسدود و ممنوع خواهد شد. برخی منابع خبری نیز از تلاش سامسونگ برای عرضه محصولی جهت استفاده داخلی کارکنان و قابل رقابت با ChatGPT خبر داده‌اند/ آی‌تی ایران

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد