درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:07   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51835صفحه نخست » جهان روابط عمومیپنجشنبه، 17 فروردین 1402 - 00:24
جدیدترین ترندهای روابط‌عمومی دیجیتال و بازاریابی
در عصر دیجیتال تقریبا هر چیزی قابل ردیابی و بررسی است. صبر نکنید کمپین های روابط‌عمومی دیجیتال و بازاریابی پایان یابند. از همان آغاز و به شکل مستمر، آنها را ارزیابی کنید. اهداف قابل اندازه گیری مشخص کنید، بدون هیچ تعللی آنها را دنبال کنید و اگر به اهداف تعریف شده نزدیک نشدید، روند کمپین را اصلاح کنید. پیگیری عملکرد نشان می دهد که کدام کمپین ها مؤثر هستند و کدام یک نیاز به تغییر دارند.
  

۱.بررسی هوشمندانه شبکه های اجتماعی

هرچه بیشتر مشتری ها، مراجعین، کارمندان و رقیبان خود را بشناسید، بهتر می توانید برنامه ریزی کنید. باید با طرز فکر مشتریان تان احتمالی تان آشنا باشید و راهبرد کسب وکاری خلق کنید که نیازها و خواسته های آنها را برآورده کند. با بهره گیری از داده ها و ابزارهای شبکه های اجتماعی می توانید شکاف ها و تهدیدهایی را پیدا کنید که پیش از این از وجود آنها آگاه نبودید. استفاده از اینسایت (ابزار تحلیل محتوا) شبکه های اجتماعی فرصت هایی را فراهم می کند تا در شرایط سخت اجتماعی و اقتصادی پویایی خود را حفظ کنید.

۲. نقش تصویر در افزایش درگیری مخاطبان

معمولا مردم به روایت ها واکنش نشان می دهند. ۶۵ درصد مردم یادگیرنده بصری هستند و استفاده از رنگ در محتوای دیداری تمایل آنها برای مطالعه آن را تا ۸۰ درصد افزایش می دهد. محتوای تان نه تنها باید اختصاصا مبتنی بر نیازها، امیال، ابهامات و انگیزه های جامعه مخاطب شما تنظیم شده باشد؛ بلکه باید از نظر بصری هم جذاب باشد.

افزودن تصویرسازی داده ها، اینفوگرافی، تصاویر و ویدیو به محتوای متنی نه تنها بر جذابیت آن می افزاید؛ بلکه کمک می کند مخاطب پیام تان را بهتر دریافت کند. امروزه استفاده عکس های آماده اینترنتی به عنوان محتوای تصویری کافی نیست. با استفاده از اطلاعاتی که در مرحله ی قبل جمع آوری کردید روایتی خلق کنید که مخاطبان تان را تحت تأثیر قرار بدهد و آن را طوری تصویرسازی کنید که درگیری آنها را با محتوا بسط دهد.

۳. اهمیت محتوای ویدیویی

میزان مصرف آنلاین ویدیو هرسال افزایش می یابد. اگر یک تصویر به هزار کلمه می ارزد؛ یک ویدیو می تواند یک روایت را به متن زندگی افراد بیاورد. بازدیدکنندگان به طور متوسط روزی ۱۰۰ دقیقه را به تماشای محتوای ویدیویی می گذارنند. محبوب ترین ویدیوها با صنعت سرگرمی و موسیقی مرتبط هستند در عین حال تقاضای فزاینده ای هم برای پخش زنده ویدیویی و ویدیوهای آموزشی وجود دارد.

 

ویدیوهای پخش زنده کمک می کنند تا احساس ارتباط و همانندی بین شما و مخاطبان تان تقویت شود. ویدیوهای آموزشی به سؤالات پاسخ می دهند و شناخت دیگران از برند و محصولات تان را افزایش می دهند. ویدیوهای کوتاه انیمیشنی به شما کمک می کنند تا با مشتریان خود رابطه طولانی مدتی بسازید و محصولات و خدمات تان را خلاقانه تر معرفی کنید.

۴. استمرار و ایجاد اعتماد در مخاطب

موفقیت روابط‌عمومی دیجیتال و راهبرد بازاریابی یک باره به دست نمی آید؛ بلکه نیاز به استمرار دارد. یکی از مهم ترین عوامل در ایجاد احساس نزدیکی و اعتماد، حفظ ارتباط و شنیدن حرف های مشتری است. زمانی که جامعه مخاطبان خود را پیدا کردید آن را به حال خود رها نکنید. مردم غالبا با برندهایی تعامل می کنند که اهداف و ارزش های شان را با آنها به اشتراک می گذارند. احساس نزدیکی با تعامل مداوم مخاطب با شما ایجاد می شود. هرچه بیشتر مخاطب خود را بشناسید، محتوای بهتری تولید می کنید و هرچه بیشتر در ارتباط با مخاطب باشید، احساس نزدیکی و اعتماد بیشتری ایجاد می کنید.

۵. به کارگیری سئو برای نتایج بهتر

محتوا همیشه بخش مهمی از
روابط‌عمومی دیجیتال و بازاریابی بوده است اما با اینکه بیشتر از ۲۰ سال است که موتورهای جست وجو به وجود آمده اند، متخصصان روابط‌عمومی به سئو توجه لازم را نداشته اند. هرچقدر هم در شناسایی مخاطبان و تولید محتوای جذاب هوشمندانه عمل کنید، اگر کسی آن را نبیند، چندان فایده ای ندارد.

 

گوگل در حوزه محتوا دستورالعمل های مشخصی دارد. هر بخش از محتوای خود را با در نظر گرفتن اصول سئو تولید کنید. تلاش کنید تا محتوا تا جای ممکن توسط مخاطب هدف تان دیده شود. یکی از راه های دیده شدن، دستیابی به موقعیت صفر گوگل است.

 

موقعیت صفر نتایجی است که در قالب یک پارگراف به همراه لینک صفحه بالاتر از همه ی نتایج گوگل به کاربر نمایش داده می شود و مستقیما به جست وجوی او پاسخ می دهد. با یادگیری اصول سئو می توانید به این جایگاه دسترسی پیدا کنید.

۶. تحلیل و ارزیابی

در عصر دیجیتال تقریبا هر چیزی قابل ردیابی و بررسی است. صبر نکنید کمپین های روابط‌عمومی دیجیتال و بازاریابی پایان یابند. از همان آغاز و به شکل مستمر، آنها را ارزیابی کنید. اهداف قابل اندازه گیری مشخص کنید، بدون هیچ تعللی آنها را
دنبال کنید و اگر به اهداف تعریف شده نزدیک نشدید، روند کمپین را اصلاح کنید. پیگیری عملکرد نشان می دهد که کدام کمپین ها مؤثر هستند و کدام یک نیاز به تغییر دارند.

منبع: resanium

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد