درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 13:12   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5180صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 24 شهریور 1392 - 13:09
مدیر عامل سازمان انتقال خون/ روابط عمومی می تواند به پیشبرد اهداف سازمان کمک کند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا) - پور فتح الله در جمع کارکنان روابط عمومی گفت: روابط عمومی نبض تپنده یک سازمان بوده و با انعکاس درست اخبار و فعالیت های سازمان می تواند به پیشبرد اهداف آن کمک کند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون اعلام کرد، دکتر پور فتح الله در اولین دیدار خود با کارکنان روابط عمومی سازمان ضمن اعلام این مطلب افزود: جلب مشارکت جمعی درون سازمانی از مهمترین کارکردهای روابط عمومی است و یک سازمان و پیوندها و تعاملات آن باید مثل یک خانواده باشد و همه در فعالیت های آن مشارکت کرده نسبت به انعکاس اخبار آن حساسیت به خرج دهند.

وی روابط عمومی را پدید آورنده و هدایت کننده این تعامل دانست و افزود: تغییر ادبیاتی متناسب با جایگاه منزلتی کارکنان هر بخش از دیگر کارهای روابط عمومی درون سازمانی است و ابزارهای مختلف روابط عمومی مثل سایت و مجله به این تعامل کمک می کنند.

وی روابط بین المل را نیز برای اشاعه فرهنگ علمی انتقال خون به دنیا موثر دانست و گفت: وقتی ما به عنوان مرکز بین الملی همکاری های سازمان جهانی بهداشت معرفی می شویم این فرصت را می یابیم که همراه با آموزش انتقال خون کشورهای مختلف فرهنگ، اقتصاد و ادبیات انتقال خون کشور خود را نیز به آنان منتقل کنیم.

مدیر عامل سازمان، فرهنگ خاص اهدای خون در ایران را از جمله گنجینه های منحصر به فرد و قابل الگو برداری در دنیا دانست و افزود: هم اکنون رواج فرهنگ انتقال خون ایران در منطقه مدیترانه دیده می شود اما فرهنگ بومی انتقال خون ایران هنوز در کشورهای دیگر مشابهی ندارد.وی سرمایه گذاری در روابط بین الملل سازمان را دارای برون ده بسیار مفیدی دانست و افزود: باید تلاش کنیم ایران به عنوان مرکز تولید لوازم و تجهیزات مورد نیاز انتقال خون مطرح شود و به این سمت برویم که برندهای بین المللی در ایران تجهیزات انتقال خون را تولید کنند و با اولویت دادن به مصرف تولیدات داخل، تولید کننده های ایرانی را برای تامین ملزومات مورد نیاز انتقال خون حمایت کنیم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد