شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا) - پور فتح الله در جمع کارکنان روابط عمومی گفت: روابط عمومی نبض تپنده یک سازمان بوده و با انعکاس درست اخبار و فعالیت های سازمان می تواند به پیشبرد اهداف آن کمک کند.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون اعلام کرد، دکتر پور فتح الله در اولین دیدار خود با کارکنان روابط عمومی سازمان ضمن اعلام این مطلب افزود: جلب مشارکت جمعی درون سازمانی از مهمترین کارکردهای روابط عمومی است و یک سازمان و پیوندها و تعاملات آن باید مثل یک خانواده باشد و همه در فعالیت های آن مشارکت کرده نسبت به انعکاس اخبار آن حساسیت به خرج دهند.
وی روابط عمومی را پدید آورنده و هدایت کننده این تعامل دانست و افزود: تغییر ادبیاتی متناسب با جایگاه منزلتی کارکنان هر بخش از دیگر کارهای روابط عمومی درون سازمانی است و ابزارهای مختلف روابط عمومی مثل سایت و مجله به این تعامل کمک می کنند.
وی روابط بین المل را نیز برای اشاعه فرهنگ علمی انتقال خون به دنیا موثر دانست و گفت: وقتی ما به عنوان مرکز بین الملی همکاری های سازمان جهانی بهداشت معرفی می شویم این فرصت را می یابیم که همراه با آموزش انتقال خون کشورهای مختلف فرهنگ، اقتصاد و ادبیات انتقال خون کشور خود را نیز به آنان منتقل کنیم.
مدیر عامل سازمان، فرهنگ خاص اهدای خون در ایران را از جمله گنجینه های منحصر به فرد و قابل الگو برداری در دنیا دانست و افزود: هم اکنون رواج فرهنگ انتقال خون ایران در منطقه مدیترانه دیده می شود اما فرهنگ بومی انتقال خون ایران هنوز در کشورهای دیگر مشابهی ندارد.وی سرمایه گذاری در روابط بین الملل سازمان را دارای برون ده بسیار مفیدی دانست و افزود: باید تلاش کنیم ایران به عنوان مرکز تولید لوازم و تجهیزات مورد نیاز انتقال خون مطرح شود و به این سمت برویم که برندهای بین المللی در ایران تجهیزات انتقال خون را تولید کنند و با اولویت دادن به مصرف تولیدات داخل، تولید کننده های ایرانی را برای تامین ملزومات مورد نیاز انتقال خون حمایت کنیم. |