درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 17:30   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51756صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 1 فروردین 1402 - 13:57
روابط‌عمومی‌‌ در سال 1402
دکتر حسن خسروی. مدرس دانشگاه و مولف کتاب روابط‌عمومی‌‌ و ارتباطات - برخی دولتمردان با چند حرکت نمایشی و همایشی تلاش کردند تا در سال 1401 گام‌هایی برای تقویت و دیده شدن جایگاه روابط‌عمومی‌ها‌ بردارند که از جمله آنها حضور ریاست محترم جمهوری جناب آقای رئیسی در همایش 26 آبان 1401 در سالن اجلاس سران بود. مطالبات اصلی و کلان روابط‌عمومی‌ها‌ در آنجا بطور شفاهی و کتبی تقدیم رئیس جمهور محترم شد؛ اما تسلط و سیطره مباحث داغ اقتصادی و تورمی و...؛ نگذاشت که خواسته های برحق و زمین مانده اهالی روابط‌عمومی‌‌ کشور به حد لازم و کافی به سرمنزل مقصود برسد و ما همچنان در این حسرت به سر می‌بریم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || حال و روز حرفه روابط‌عمومی‌‌ در ایران متاسفانه یا خوشبختانه با عملکرد مثبت یا منفی دولتمردان و سیستم حکمرانی کشور در ارتباط مستقیم است. با روی کار آمدن دولت سیزدهم در یادداشتی متذکر شدم که دولت فقط سال 1401 را فرصت دارد تا توانمندی؛ تفاوت؛ عملکرد مثبت خود را به صورت انقلابی و جهادی به مردم اثبات و نشان دهد؛ زیرا با ورود نمایندگان جدید مجلس پس از انتخابات اسفند 1402 به احتمال زیاد سیستم دولت با چالش‌های جدی با نمایندگان جدید روبرو خواهند شد که خود تحلیل جداگانه ای را می‌طلبد.

 

برخی دولتمردان با چند حرکت نمایشی و همایشی تلاش کردند تا در سال 1401 گام‌هایی برای تقویت و دیده شدن جایگاه روابط‌عمومی‌ها‌ بردارند که از جمله آنها حضور ریاست محترم جمهوری جناب آقای رئیسی در همایش 26 آبان 1401 در سالن اجلاس سران بود. مطالبات اصلی و کلان روابط‌عمومی‌ها‌ در آنجا بطور شفاهی و کتبی تقدیم رئیس جمهور محترم شد؛ اما تسلط و سیطره مباحث داغ اقتصادی و تورمی و...؛ نگذاشت که خواسته های برحق و زمین مانده اهالی روابط‌عمومی‌‌ کشور به حد لازم و کافی به سرمنزل مقصود برسد و ما همچنان در این حسرت به سر می‌بریم.


حقیقت ماجرا آن است که بدلایل نامعلومی؛ چیزی به نام روابط‌عمومی؛ اساسا دغدغه مدیران ما نیست و تا مادامی‌که این مسئله حل و فصل نشود بی‌مهری ها نسبت به روابط‌عمومی‌‌ همچنان ادامه خواهد داشت. در سال 1401 دولت همه تست‌ها و آزمون و خطاهای مورد نظر خود را دانسته یا ندانسته در عرصه های مختلف انجام داد و شاید تا حد زیادی به این موضوع نیز پی برده اند که باید به روابط‌عمومی‌ها‌ بها داده شود. چرا که به اعتقاد نگارنده؛ روابط‌عمومی‌‌ همه چیز سازمان و دار و ندار هر سازمان است.

 

برای یک شروع طوفانی و اثر گذار؛ دولت بایستی برای 27 اردیبهشت روز ملی روابط‌عمومی‌‌ و ارتباطات سنگ تمام گذاشته و با ارائه دستاورد و یا سندی جامع و مانع ؛ مطالبات برحق این عرصه را ادای دین و ابلاغ و اجرایی نماید.
مجددا تاکید می‌شود که دولت محترم موارد ذیل را بطور عاجل و آجل عملیاتی نماید:

1- تشکیلات و ساختار سازمانی روابط‌عمومی‌ها‌ بطور کاملا مستقل و در بالاترین سطح سازمانی و در سطح معاون وزیر؛ معاون استاندار و یا معاون ریاست سازمان در کنار مقامات ذیربط دستگاه ها باشند.


2 - روابط‌عمومی‌ها‌ دارای ردیف بودجه شفاف؛ مستقل و لازم و کافی باشند.


3 - روابط‌عمومی‌ها‌ امکان جذب و بکارگیری بهترین کارشناسان؛ متخصصان؛ نخبگان و کارآفرینان این عرصه را داشته باشند.


4 - روابط‌عمومی‌ها‌ به جهت الزامات کاری و فعالیت 24 ساعته همراه با استرس و اضطراب و فشار بسیار زیاد روحی روانی؛ به عنوان مشاغل سخت و زیان آور شناخته شده و از مزایای قانونی آن بهره‌مند شوند.


5 - روابط‌عمومی‌ها‌ به ابزار و تجهیزات و امکانات روز مربوطه به اندازه لازم و کافی مجهز شوند.


6 - بسترهای فنی و مخابراتی لازم برای امکان همراهی با مقوله هوش مصنوعی و توسعه دولت الکترونیک با دسترسی سریع؛ ارزان و بدون مزاحمت برای روابط‌عمومی‌ها‌ فراهم شود.


7 - روابط‌عمومی‌ها‌ می‌بایست صرفا بر اساس تخصص و حرفه ای گرایی اداره و مدیریت شوند و هرگونه نگاه جناحی و سلیقه ای و شخصی از آنها دور باشد.


8 - می‌بایست تمام ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل دستگاه‌ها و سازمان‌ها به گونه ای یکپارچه در اختیار روابط‌عمومی‌ها‌ قرار داده شده تا آنها وظایف خود را با همراهی و همکاری نهادهای مدنی؛ انجمن‌ها و تشکل‌های غیر دولتی در خصوص انجام درست مسئولیت اجتماعی؛ آموزش حقوق شهروندی؛ تقویت و ارتقاء سرمایه اجتماعی ادا نمایند.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد