درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 29 اسفند 1401 - 20:29   

نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

  نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


ادامه ادامه مطلب دو

تلاش های تاجیکیان برای بازگشت به اصل ـ نوروز

  تلاش های تاجیکیان برای بازگشت به اصل ـ نوروز


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه علامه طباطبائی: روابط‌عمومی‌ یک اقدام دائمی و مداوم

  مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه علامه طباطبائی: روابط‌عمومی‌ یک اقدام دائمی و مداوم


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تلاش های تاجیکیان برای بازگشت به اصل ـ نوروز
  نقش رهبران سازمان در سلامت ذهنی کارکنان
  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی
  مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه علامه طباطبائی: روابط‌عمومی‌ یک اقدام دائمی و مداوم
  تست اولیه تبادل پیام بین پیام‌رسان‌های بومی موفقیت‌آمیز بود
  لایحه قضایی مقابله با اخبار جعلی به دولت ارسال شد
  کمی از چت جی‌پی‌تی می‌ترسیم!
  علی آزادی منش رئیس روابط‌عمومی‌ و امور بین‌الملل گروه پتروپارس شد
  روایاتی جالب درباره نوروز
  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51750صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 28 اسفند 1401 - 15:46
مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه علامه طباطبائی: روابط‌عمومی‌ یک اقدام دائمی و مداوم
روابط‌عمومی‌ باید هماهنگ کننده روابط مطلوب و حسنه بین اجزای یک سازمان و جامعه باشد؛ در اصل باید وظایف افراد را شناسایی و سپس روابط درون سازمانی و برون سازمانی را برقرار کند، همچنین با ابزارهای رسانه‌ای آشنا باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه علامه طباطبائی با عنوان اینکه راه‌اندازی نخستین نشریه انجمن علمی_دانشجویی روابط‌عمومی‌ یک کار ابداعی است گفت: پیش از این، انجمن علمی_دانشجویی روابط‌عمومی‌ باید دست بکار می‌شد، چرا که یکی از رسالت‌های روابط‌عمومی‌ است.

محسن حبیبی با تشریح اینکه عده‌ای روابط‌عمومی‌ را بنگاهی برای ارائه گزارش‌های روتین عملکردی می‌دانند افزود: ارائه گزارش بخش کوچکی از وظایف
روابط‌عمومی‌ است و ما در روابط‌عمومی‌ دانشگاه علامه طباطبائی سعی داشتیم علاوه بر کارهای روزمره، فعالیت‌های دیگری که نشان دهنده رسالت روابط‌عمومی‌ است را انجام دهیم.

وی ادامه داد: روابط‌عمومی‌ باید هماهنگ کننده روابط مطلوب و حسنه بین اجزای یک سازمان و جامعه باشد؛ در اصل باید وظایف افراد را شناسایی و سپس روابط درون سازمانی و برون سازمانی را برقرار کند، همچنین با ابزارهای رسانه‌ای آشنا باشد.

مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه علامه طباطبائی، این حرفه را یک اقدام مداوم و دائمی دانست و اضافه کرد: در شغل روابط‌عمومی‌ اصطلاح ۲۴_۷ رایج است؛ در واقع فردی که در این حرفه فعالیت می‌کند ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته مشغول بکار است.

حبیبی با اشاره به اینکه در روابط‌عمومی‌ دانشگاه از ابزار آلات بروز و مطلوبی استفاده می‌شود تصریح کرد: با استفاده از ابزارهای بروز توانستیم بسیاری از اقدامات رسانه‌ای را در سطح نسبتا مطلوبی به سرانجام برسانیم.

وی از برنامه‌های انجام شده خبر داد و خاطرنشان کرد: سازمان امور دانشجویی، ماموریت برگزاری جشنواره سردار شهید سلیمانی را به دانشگاه علامه طباطبائی داده بود که از برگزاری این مراسم رضایت بالایی را داشتند.

مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه علامه طباطبائی گفت: خوشبختانه درحال حاضر دانشگاه در حوزه روابط‌عمومی‌ نیروهای انسانی کاربلد و حرفه‌ای را دارا است، در اصل افرادی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند تحصیلات مرتبط با این رشته را دارند.

حبیبی از برپایی اولین نمایشگاه‌ دستاوردهای اخیر دانشگاه خبر داد و افزود: اولین نمایشگاه دستاوردهای اخیر دانشگاه از اول تا سوم اسفندماه در سالن ایران دخت، همراه با بازدید اساتید دانشگاهی و دانشجویان برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری بزرگداشت روز استاد از دیگر برنامه‌های انجام شده است. اساتید به همراه خانواده‌های خود به اردوگاه شهید باهنر دعوت شدند؛ این برنامه شامل مراسم رسمی در سالن همایش با معرفی اساتید برگزیده، سخنرانی وزیر اقتصاد و رئیس دانشگاه بود. همچنین ایجاد فضای تفریحی و برگزاری مسابقات بخشی از برنامه‌های بزرگداشت روز استاد بود.


مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه علامه طباطبائی از رونمایی کتاب صوتی نهج‌البلاغه خبر داد و عنوان کرد: این کتاب صوتی با همکاری رادیو نمایش و با صدای استاد منوچهری انجام شد. این کتاب صوتی به دانشگاه هدیه داده شد و یک اتفاق برای اولین بار در کشور بود که با حضور اساتید دانشگاه، پیشکسوتان و هنرمندان عرصه رادیو، بزرگانی در عرصه نهج‌البلاغه کشور، مخصوصا جناب آیت‌ا... صدیقی رئیس بنیاد نهج‌البلاغه رونمایی شد.

حبیبی خاطرنشان کرد: نقش آفرینی در تدوین و انتشار سند راهبردی سال ۱۴۰۱ دانشگاه علامه طباطبائی از دیگر اقدامات انجام شده است. یکی از اهداف اصلی مدیریت و ریاست دانشگاه این است که برنامه‌های دانشگاه بر ریل یک سند راهبردی در عرصه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و توسعه حرکت کند.

وی اضافه کرد: از بدو ورود رئیس دانشگاه، کمیته ویژه سند راهبردی روی کار آمد و سند ابتدایی و کلی دانشگاه در ۸ سرفصل نوشته و سپس به اعضای هیئت علمی ۱۱ دانشکده عرضه شد.

مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه علامه طباطبائی بیان کرد: با توجه به سند راهبردی از تمامی دانشکده‌ها درخواست شد تا برنامه‌های خود را براساس ۸ هدف اصلی بیان کنند و درنهایت پیشنهادات ارائه شده توسط اساتید مورد ارزیابی قرار گرفت و برنامه‌ها و اقدامات آتی مشخص شد.

حبیبی ادامه داد: در سایت دانشگاه بخش اختصاصی سند راهبردی بارگذاری شده، مصاحبه متعدد صورت گرفته و اتفاقات اخیر نیز انعکاس داده شده است. همچین با روسای دانشکده‌ها مصاحبه شده تا روند پیشرفت سند راهبردی هر دانشکده مشخص شود.

وی تصریح کرد: این سند بصورت کتاب با طراحی زیبا تهیه شده و قصد داریم سند راهبردی ۱۴۰۲ را بصورت کتابچه منتشر کنیم.

مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به اینکه شعار دانشگاه مرجعیت در علوم انسانی و هدف اصلی آن تحول در علوم انسانی است گفت: ما قصد داریم این سند راهبردی به نحو احسن انعکاس داده شود تا اساتید و دانشجویان از برنامه‌های انجام شده و اقدامات آتی مطلع شوند.

حبیبی با عنوان اینکه باید در برند سازی دانشگاه کوشا باشیم افزود: با رسانه‌های ملی رادیو، تلویزیون و خبرگزاری‌ها ارتباط برقرار شده تا اقدامات صورت گرفته را منعکس کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سعی شده با اساتید دانشکده علوم ارتباطات، ارتباط برقرار کنیم تا بزودی کمیته‌ای تشکیل شود که این کمیته پلی از طرف دانشکده علوم ارتباطات و روابط‌عمومی‌ با رسانه‌های مختلف باشد.

مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه علامه طباطبائی عطنا را یکی از ارکان مهم دانشگاه دانست و اضافه کرد: عطنا محلی برای اظهار نظرات اساتید در عرصه‌ها و رشته‌های مختلف است.

حبیبی با بیان اینکه عطنا یک رسانه تحلیلی است ادامه داد: سعی داشتیم میان عطنا و سایت دانشگاه تفکیک قائل باشیم، چرا که عطنا یک رسانه تحلیلی می‌باشد و سایت دانشگاه، رویدادها را بعنوان خبر و گزارش رسمی بیان می‌کند.

وی در پایان گفت: رسانه دانشگاه را در سال ۱۴۰۲ کاربردی خواهیم کرد و از ظرفیت کانون‌های فرهنگی و مرتبط و انجمن‌های علمی_دانشجویی بهره خواهیم برد.

منبع: شماره نخست نشریه علمی دانشجویی رسا، اسفند 1401
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


  تلاش های تاجیکیان برای بازگشت به اصل ـ نوروز


  کمی از چت جی‌پی‌تی می‌ترسیم!


  علی آزادی منش رئیس روابط‌عمومی‌ و امور بین‌الملل گروه پتروپارس شد


  لایحه قضایی مقابله با اخبار جعلی به دولت ارسال شد


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  نقش رهبران سازمان در سلامت ذهنی کارکنان


  تست اولیه تبادل پیام بین پیام‌رسان‌های بومی موفقیت‌آمیز بود


  مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه علامه طباطبائی: روابط‌عمومی‌ یک اقدام دائمی و مداوم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: بهار 1402: نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی»