درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:17   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51739صفحه نخست » پنجشنبه، 25 اسفند 1401 - 21:13
نسخه جدید چت جی‌پی‌تی به ذهن انسان نزدیک می‌شود
اینسایدرپیپر در گزارشی که به همین مناسبت منتشر کرد، به نقل از وب‌سایت شرکت اوپن‌ای‌آی، می‌نویسد که جی‌پی‌تی-۴ جدیدترین نقطه عطف در تلاش اوپن‌ای‌آی به منظور پیشرفت در یادگیری عمیق است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || اوپن‌ای‌آی، شرکت سازنده برنامه مشهور چت‌جی‌پی‌تی که بر اساس مدل زبانی مبتنی بر هوش مصنوعی، از مقاله علمی و ادبی گرفته تا شعر و کدهای محاسباتی تولید می‌کند، از نسخه جدید این برنامه رونمایی کرد.


از همان اواخر نوامبر که چت‌جی‌پی‌تی عرضه شد، خیلی‌ها در انتظار انتشار جی‌پی‌تی-۴ (GPT-4) بودند و اینک بسیاری از کاربران که با نسخه‌ قبلی این برنامه کار کرده بودند، از قابلیت‌های خیره‌کننده این برنامه هوش مصنوعی شگفت‌زده شده‌اند.


اینسایدرپیپر در گزارشی که به همین مناسبت منتشر کرد، به نقل از وب‌سایت شرکت اوپن‌ای‌آی، می‌نویسد که جی‌پی‌تی-۴ جدیدترین نقطه عطف در تلاش اوپن‌ای‌آی به منظور پیشرفت در یادگیری عمیق است.


با به‌روزرسانی نسخه قدیمی چت‌جی‌پی‌تی، اینک جی‌پی‌تی-۴ پاسخ‌های متنی دقیق‌تری ارائه خواهد داد و داده‌های ورودی تصویری و متنی این فناوری را به شکل گسترده‌ای پیش می‌برد. به عنوان مثال، اگر کاربری، تصویری از داخل یخچال برای آن ارسال کند، جی‌پی‌تی-۴ نه تنها آنچه را در تصویر وجود دارد به‌درستی شناسایی می‌کند، بلکه آنچه را می‌توان با آن مواد تهیه کرد، نیز پیشنهاد خواهد داد.

اوپن‌ای‌آی اعلام کرد که در حال همکاری با یک شرکت همکار به نام «بی مای آیز» است تا مراحل پیشرفت‌های بعدی فراهم شود.


مایکروسافت که پشتیبانی مالی اوپن‌ای‌آی را بر عهده دارد، اوایل سال ۲۰۲۳ اعلام کرد که میلیاردها دلار تامین مالی این شرکت را بر عهده خواهد گرفت. شرکت سازنده ویندوز همچنین به‌سرعت این فناوری را در موتور جست‌وجوی بینگ، مرورگر اج و سایر محصولات خود ادغام کرد.


این موضوع به رقابت جدی با گوگل که نسخه‌های خود از فناوری هوش مصنوعی را ارائه کرده بود، منجر شد و در این میان، آمازون، بایدو و متا نیز تلاش کردند از این فناوری عقب نمانند.


اوپن‌ای‌آی همچنین اعلام کرد که نسخه جدید این برنامه در مقایسه به نسخه قبلی، درباره خطای عملکردی یا دروغ و توهین یا اصطلاحا «توهم»، به‌مراتب کمتر گزارش دریافت می‌کند.


به گفته اوپن‌ای‌آی، برای ساخت و توسعه جی‌پی‌تی-۴ شش ماه زمان صرف شده است تا ایمن‌تر و هماهنگ‌تر شود. جی‌پی‌تی-۴ به میزان ۸۲ درصد کمتر به درخواست‌های محتوای غیرمجاز پاسخ می‌دهد و ۴۰ درصد بیشتر احتمال دارد که پاسخ‌های واقعی بدهد.


سم آلتمن، بنیان‌‌گذار این شرکت، اذعان کرد که به رغم پیش‌بینی‌ها، جی‌پی‌تی-۴ هنوز ناقص و محدود است و همچنان در نخستین استفاده از آن، تاثیرگذارتر از زمانی به نظر می‌رسد که وقت بیشتری را با آن سپری کنید.

منبع: independentpersian

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد