درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 13:12   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51710صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 21 اسفند 1401 - 13:50
گزارش برگزاری دوره آموزشی–توجیهی روابط‌عمومی‌های ادارات کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی
قائم مقام و سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در دوره دو روزه توجیهی آموزشی مسئولان و شاغلین روابط‌ عمومی ادارات کل اموال تملیکی سراسر کشور حضور یافت.
  

 

سخنگوی سازمان اموال تملیکی: روابط‌عمومی را باید جدی گرفت نه آنکه در حاشیه باشد
شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || قائم مقام و سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در دوره دو روزه توجیهی آموزشی مسئولان و شاغلین روابط‌ عمومی ادارات کل اموال تملیکی سراسر کشور حضور یافت.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی صاحب حجتی قائم مقام و سخنگوی سازمان در دوره آموزشی–توجیهی
روابط‌عمومی‌های ادارات کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان ها، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و بهره گیری از مضامین مناجات شعبانیه برای ورود به ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان، اظهارداشت: کشور و جامعه با جنگ ترکیبی و پروپاگاندای رسانه های بیگانه روبرو است که باید برای آن برنامه داشت. شاهد هستیم در هر موضوعی یک بحران برای جامعه ایجاد می کنند که مهمترین مسئله این روزها مسمومیت دانش آموزان است.

وی به نقش روابط‌عمومی پرداخت و یادآور شد: ضرورت دارد افرادی در حوزه روابط‌عمومی مشغول باشند که نگاه موسعی نسبت به مسائل روزمره و جاری داشته باشند.

قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه جنگ امروزی، جنگ روایت ها است، بیان داشت: در حیطه ای که هستیم باید اثرگذار باشیم و بتوانیم روی افکار عمومی در حد بضاعت تاثیر بگذاریم.

سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی آینه سازمان شناخته می شود، گفت: هر چه این آینه شفاف تر باشد دقیقتر می تواند مسائل را منعکس کند. مشکلاتی در سازمان از حیث منابع انسانی وجود دارد اما در عین حال این سازمان چابک است و بعضا یک نفر چند مسئولیت دارد.

وی یادآور شد: توقع از مدیران کل استان ها این است که افرادی درگیر روابط‌عمومی باشند که وقت موثر بگذارند. اتفاقات بزرگی در استان ها رقم می خورد که ارزشمند و پرحجم است اما در انعکاس آن کار درست و به موقعی انجام نمی شود. کار روابط‌عمومی را باید جدی گرفت و نه اینکه در حاشیه باشد.

حجتی به وظایف روابط‌عمومی اشاره و عنوان کرد: یکی از وظایف مدیریت بحران است که باید چگونگی و نحوه برخورد با آن را بدانیم. ممکن ایت فضایی علیه سازمان در استانی ایجاد شود باید بدانیم چطور رفتار کنیم و آن را از تهدید به فرصت تبدیل کنیم تا جلوی آسیب گرفته شود.

قائم مقام سازمان با طرح سوالی مبنی بر اینکه کدام یک از روابط‌عمومی‌های استانی کانال خبری اموال تملیکی در فضای مجازی دارند، تصریح کرد: دومین وظیفه روابط‌عمومی رصد شبکه های اجتماعی است و باید نسبت به اخبار و وقایع تحلیل داشت.

وی ادامه داد: سومین موضوع مدیریت رسانه و انتشار محتوای مورد نظر است که چقدر دقیق، عامه پسند و با ابزار لازم برای جذب افکار عمومی باشد. پرداختن به مسئله ظرافت و هنر می خواهد تا بتوان تصویر قابل دفاع از عملکرد، اقدامات و اداره کل خود خلق کنید.

حجتی نحوه ارتباط گیری و تعامل با رسانه ها و مسئولان سایر دستگاه ها را از دیگر وظایف روابط‌عمومی دانست و یاد آور شد: نگاه اقناعی و تبیین کننده داشته باشید. از مدیران کل استان ها توقع داریم نسبت به اطلاع رسانی فعالتر عمل کنند. روابط‌عمومی باید موتور محرک این بخش باشد.

وی با اشاره به اینکه سازمان و ادارات کل هر ماه مزایده، حراج و موارد دیگری برای اطلاع رسانی دارد، عنوان کرد: این موضوع علاوه بر اطلاع رسانی نقش مهمی در توزیع عادلانه فرصت برای مردم، کسب و کار و فروش سازمان دارد.

سخنگوی سازمان به تفاوت روابط‌عمومی و تبلیغات پرداخت و اظهارداشت: تبلیغات با صرف پول محقق می شود اما روابط‌عمومی با حداقل هزینه هم قابل انجام است و بر پایه تعامل و ارتباطات متمرکز است.

وی ادامه داد: تبلیغات شک برانگیز، با دید کوتاه مدت، به صورت ادعا و سود محور است اما روابط‌عمومی بر پایه اعتماد، با نگاه بلند مدت و معمولا اثباتی و دارای منافع مشترک با افکار عمومی محسوب می‌شود.

حجتی در پایان تاکید کرد: زحماتی که در استان ها کشیده می شود همراه با پوشش رسانه ای مناسب نیست که باید این رویه اصلاح شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان اموال تملیکی:
برگزاری دوره‌های آموزشی برای مسئولان روابط‌عمومی اموال تملیکی لازم و قابل تحسین است

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، روابط‌عمومی را نیازی فوری و اساسی برای برون رفت دستگاه های اجرایی از روزمرگی های متداول توصیف کرد.

علی جمشیدی که در دوره دو روزه توجیهی و آموزشی مسئولان و شاغلین روابط‌ عمومی ادارات کل اموال تملیکی سراسر کشور در کرج سخن می گفت، اظهار داشت: روابط‌عمومی برای برون رفت دستگاه های اجرایی و موسسات از روزمرگی های متداول امروزی واجب است و نباید به آن بی توجهی کرد.


جمشیدی در ادامه ضمن برشمردن مثال هایی در باب آداب تشریفات و ضرورت اهتمام لازم برای انجام کامل آن، خاطرنشان کرد: در صورت عدم انجام تشریفات به موقع و در اندازه کافی، هرج و مرج و بی برنامگی حادث می شود که تمام توان مدیریتی را برای اصلاح باید به کار بست و در نهایت نتیجه شایسته نیز بدست نمی آید.


وی با اشاره به ضرورت مقوله آموزش و توجه به این موضوع در دوره فعلی مدیریت سازمان، تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای مسئولان روابط‌عمومی سازمان در اقصی نقاط کشور و سراسر استان ها لازم و قابل تحسین است که باید در ادامه نیز با برنامه ریزی جامع و مدونی استمرار یابد.


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان اموال تملیکی در پایان ضمن تشکر از برگزار کنندگان این دوره، بیان داشت: از خوش سلیقگی و نوع نگاه شما در برگزاری کارگاه های مناسب و انتخاب کتب موضوعه، مراتب سپاسگزاری را به عمل آورده که این بیانگر تغییر نگاه سازمان به حوزه روابط‌عمومی و تلاش برای بهبود اوضاع است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد