درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 12:01   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51697صفحه نخست » پنجشنبه، 18 اسفند 1401 - 17:01
امکانات خاص گوشی کوکاکولا
گوشی کوکاکولا هم سرانجام عرضه شد. این گوشی که در اصل ریلمی ۱۰ پرو کوکاکولا ادیشن است، چه امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد؟
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || این گوشی با جعبه‌ای عرضه می‌شود که کمی بلندتر از جعبه نسخه استاندارد گوشی است.


گوشی کوکاکولا هم سرانجام عرضه شد. این گوشی که در اصل ریلمی ۱۰ پرو کوکاکولا ادیشن است، چه امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد؟


 ریلمی سال گذشته از یک گوشی به‌نام ریلمی ۱۰ پرو در سه نسخه مشکی، آبی و طلایی رونمایی کرد. چند هفته بعد این کمپانی با همکاری کارخانه نوشابه‌سازی کوکاکولا، از یک گوشی ویژه رونمایی کرد که به «گوشی کوکاکولا» مشهور شد. این گوشی در واقع نسخه سفارشی شده ریلمی ۱۰ پرو 5G است و با نام تجاری Realme 10 Pro 5G Coca-Cola Edition وارد بازار می‌شود.


این گوشی با جعبه‌ای عرضه می‌شود که کمی بلندتر از جعبه نسخه استاندارد گوشی است. روی این جعبه از همان تم آشنای دو رنگ مشکی-قرمز برند کوکا کولا استفاده شده و برند این نوشیدنی محبوب را نیز می‌توانید روی این جعبه ببینید. وقتی از زوایای مختلفی به این جعبه نگاه کنید، رنگ لوگو Coca-Cola تغییر می‌کند و تیره‌تر می‌شود. البته این جعبه خیلی بزرگ است و بعید به‌نظر می‌رسد که گوشی کوکا با این بسته‌بندی به‌دست مشتریان برسد.


اما وقتی گوشی را جعبه گشایی کنید، چیزهایی را در داخل آن خواهید دید که می‌توانند برای طرفداران نوشیدنی‌های Coca-Cola جذاب باشد. این شامل ۲۹ استیکر از شیشه و قوطی نوشابه و نمادهای سرگرم‌کننده این کمپانی می‌شود. سوزنی که برای بیرون کشیدن خشاب سیم کارت در داخل جعبه این گوشی قرار گرفته هم به شکل یک تشتک نوشابه (درب شیشه نوشابه کوکا) طراحی شده است که ایده بسیار نوآورانه و جذابی به‌نظر می‌رسد.


به‌همراه این استیکرها، یک کارت سفارشی به شکل قوطی نوشابه‌های کوکا نیز در داخل جعبه قرار دارد که روی آن نوشته شده فقط ۶ هزار نسخه از این گوشی تولید شده است و شماره گوشی شما را در این بین می‌گوید. به‌طور مثال در این بررسی، مدلی که به‌دست ما رسیده بود شماره ۸۴۱ بود. در داخل این جعبه یک قاب محافظ ژله‌ای، یک کابل شارژ، یک آداپتور شارژ ۳۳ وات SuperVOOC و برخی برگه و دفترچه راهنما نیز بود.


در مجموع، گوشی Realme 10 Pro 5G Coca-Cola Edition از همان سخت‌افزار نسخه استاندارد ریلمی ۱۰ پرو بهره می‌برد و فقط برای طراحی آن از طرح‌ها و لوگو برند Coca-Cola الهام گرفته شده است. قاب پشتی آن از یک پوشش مات بسیار زیبا بهره می‌برد تا با لمس آن حس خوبی به شما دست دهد و اثر انگشتان شما هم کمتر روی بدنه جای بماند. ایده طراحی قاب پشتی گوشی کوکاکولا اینگونه بوده که با در دست گرفتن گوشی، حس یک قوطی نوشابه به کاربر دست بدهد. و درست مثل لوگو روی جعبه، وقتی این روی لوگو قاب پشتی گوشی نور می‌افتد، رنگ آن تغییر می‌کند.


ریلمی نام طرح خاص این گوشی را Red & Black Collision: 70/30 Asymmetrical Black Design گذاشته است. از نام این طرح مشخص است که ۷۰ درصد قاب پشتی قرمز و ۳۰ درصد آن به‌رنگ مشکی اختصاص داده شده است. لوگو کارخانه کوکا کولا کل بخش قرمز رنگ را در بر گرفته، در حالی که لوگو ریلمی در گوشه پایین سمت چپ و در بخش مشکی بدنه حضور دارد. علاوه بر این، دو حلقه قرمز رنگ هم دور لنزهای دوربین دوگانه پشتی گوشی قرار دارند که ریلمی نام این سبک طراحی را هم Camera Lens Halo گذاشته است.


ریلمی از نمادهای شرکت مشهور نوشابه‌سازی در طراحی رابط کاربری گوشی کوکاکولا هم استفاده کرده است. در پس زمینه این گوشی تصویری از گربه نماد شرکت ریلمی با بدنی از جنس نوشابه ژله‌ای است که روی شکم آن هم نام کوکا کولا نقش بسته است. آیکون اپلیکیشن‌ها نیز متناسب با این تم، سفارشی شده‌اند. این شامل آیکون برنامه‌هایی مثل ساعت، تنظیمات، دوربین و غیره می‌شود.


به‌صورت پیش‌فرض تم Cheers! For Real برای این گوشی انتخاب شده است، اما شما می‌توانید از طریق صفحه تنظیمات، تم‌های دیگر را هم انتخاب کنید. اما به‌جز آیکون اپلیکیشن‌ها، انیمیشن شارژ و دیگر موارد نیز سفارشی شده‌اند و با گربه روی پس زمینه سازگارند که نمای جالبی را به گوشی می‌بخشد. در اینجا رینگتون گوشی و صدای نوتیفیکیشن‌ها هم سفارشی هستند و برای آن‌ها از موسیقی رسمی شرکت نوشابه‌سازی کولا استفاده شده است.


وقتی هم که اپلیکیشن دوربین را اجرا می‌کنید، صدای شاتر آن سفارشی است و یک فیلتر اختصاصی به نام 80s Cola نیز در دسترس شما قرار دارد. اگر با صدای شاتر دوربین راحت نبودید هم می‌توانید به بخش تنظیمات دوربین رفته و از طریق منوی Shutter sound، آن را تغییر دهید.


خوشحالیم که ریلمی رابط کاربری گوشی کوکاکولا را هم سفارشی کرده و شبیه به تم آن طراحی کرده است. چرا که پیشتر گوشی‌هایی مثل ریلمی GT Neo 3 150W Thor Love و مدل Thunder Limited Edition این شرکت را هم دیده‌ایم که فقط از نظر طراحی ظاهری سفارشی شده‌اند و رابط کاربری آن‌ها هیچ تفاوتی با نسخه معمولی گوشی ریلی جی‌تی نئو ۳ ندارد.

ریلمی این گوشی را در یک پیکربندی با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و با قیمت ۲۵۵ دلاری عرضه می‌کند. بنابراین اگر از طرفداران دوآتشه برند کوکا کولا هستید، برای خرید یک گوشی سفارشی با نمادها و طراحی مخصوص این برند نیازی نیست هزینه زیادی را بپردازید. هرچند که قرار است فقط ۶ هزار نسخه از این گوشی تولید و وارد بازار شود و این یعنی بعد از اتمام موجودی کارخانه، قیمت آن در بازار دست دوم افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.


البته ریلمی می‌گوید که این ۶ هزار نسخه فقط در هند عرضه می‌شوند. پس باید امیدوار باشیم که وقتی گوشی کوکا کولا ادیشن ریلمی ۱۰ پرو 5G را در دیگر بازارهای جهانی ملاقات می‌کنیم، در تعداد بیشتری تولید شود.
 

منبع: گجت نیوز




 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  رسانه سمی


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد