درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:01   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51690صفحه نخست » پنجشنبه، 18 اسفند 1401 - 16:36
گفتگوی جنجالی ایلان ماسک با کارمند توییتر
ایلان ماسک از زمان تصاحب توییتر، با استراتژی‌های مدیریتی‌اش بارها حاشیه‌ساز شده است. او به محض بستن قرارداد، مدیران عالی‌رتبه‌ی این شبکه‌ی اجتماعی را به بیرون از ساختمان مرکزی شرکت هدایت کرد و زمان زیادی نگذشته بود که تعدیل گسترده‌ی نیروها آغاز شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || فردی که خودش را کارمند توییتر معرفی می‌کند، می‌گوید به کامپیوترهای شرکت دسترسی ندارد. واکنش ایلان ماسک به سخنان او، جنجالی شده است.
 
 ایلان ماسک از زمان تصاحب توییتر، با استراتژی‌های مدیریتی‌اش بارها حاشیه‌ساز شده است. او به محض بستن قرارداد، مدیران عالی‌رتبه‌ی این شبکه‌ی اجتماعی را به بیرون از ساختمان مرکزی شرکت هدایت کرد و زمان زیادی نگذشته بود که تعدیل گسترده‌ی نیروها آغاز شد.
 
 ماسک قبل از آغاز تعدیل نیرو، گفته بود ورشکستگی توییتر دور از ذهن نیست. او با جملات نگران‌کننده، ذهن کارکنان توییتر را آماده و در نهایت با هزاران نفر از آن‌ها خداحافظی کرد. آن‌طور که به نظر می‌رسد، تعدیل نیروی توییتر همچنان ادامه دارد.
 
 فردی با نام کاربری Halli در توییتر خطاب به ایلان ماسک نوشته که از ۹ روز قبل، دسترسی او به کامپیوتر کاری‌اش غیرممکن شده است. ظاهراً او تنها نیست و ۲۰۰ کارمند دیگر توییتر نیز با چنین مسئله‌ای مواجه شده‌اند که به معنی اخراج آن‌ها است.
 
 هالی می‌گوید مدیر منابع انسانی توییتر نتوانسته است تأیید کند که او همچنان کارمند توییتر محسوب می‌شود یا نه. به گفته‌ی Halli، ایلان ماسک به ایمیل‌های او پاسخ نداده است.
 
 توییتی که Halli نوشت، به‌سرعت در توییتر وایرال شد. بیش از ۱۰ هزار نفر توییت را ری‌توییت کردند و تعداد بازدیدها به نزدیک ۱۴ میلیون رسید.
 
 هالی در توییتی دیگر از جک دورسی، بنیان‌گذار و مدیرعامل اسبق توییتر، درخواست کمک کرد. Halli می‌گوید در دوران مدیریت جک دورسی، شرکتش توسط توییتر تصاحب شد، اما اکنون به‌خاطر روی‌کارآمدن ایلان ماسک، او کارش را از دست داده است.
 
 پس از وایرال شدن توییت، ایلان ماسک واکنش نشان داد. ماسک از Halli خواست که جزئیات کارش را تشریح کند. Halli گفت برای ارائه‌ی جزئیات محرمانه به اجازه نیاز دارد و ماسک با این درخواست موافقت کرد.
 
 هالی در ادامه جزئیات قراردادی را که توسط او رهبری شد و نتیجه‌ی موفقیت‌آمیزی داشت، ارائه داد. او همچنین گفت روی تمامی پروژه‌های طراحی توییتر کار کرده است. ایلان ماسک با ایموجیِ خنده، به سخنان واکنش نشان داد.
 
 این نخستین باری نیست که واکنش‌های ایلان ماسک در توییتر خبرساز می‌شود. او پیش از تصاحب این شبکه‌ی اجتماعی، با یک ایموجی توهین‌آمیز به استقبال پاراگ آگراوال، مدیرعامل سابق توییتر، رفته بود./ زومیت
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد