درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 20:09   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51685صفحه نخست » ادامه مطلب دوپنجشنبه، 18 اسفند 1401 - 16:28
تیک‌تاک، اینستاگرام و یوتیوب در دل اسپاتیفای
اسپاتیفای به‌تازگی تغییرات اساسی در اپلیکیشن موبایل خود ایجاد کرده است تا کاربران راحت‌تر بتوانند به محتوای بصری دسترسی داشته باشند. همین مسئله موجب شده است تا ظاهر آن شبیه شبکه‌های اجتماعی مثل تیک‌تاک،‌ اینستاگرام و یوتیوب شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || طراحی جدید اپلیکیشن اسپاتیفای، تمرکز بیشتری روی نمایش محتوای بصری و ویدئوها به کاربران دارد.

اسپاتیفای به‌تازگی تغییرات اساسی در اپلیکیشن موبایل خود ایجاد کرده است تا کاربران راحت‌تر بتوانند به محتوای بصری دسترسی داشته باشند. همین مسئله موجب شده است تا ظاهر آن شبیه شبکه‌های اجتماعی مثل تیک‌تاک،‌ اینستاگرام و یوتیوب شود.

اسپاتیفای جدید شامل چه ویژگی‌هایی است؟


تغییرات گفته شده در صفحه اصلی اسپاتیفای کاملاً مشهود است تا کاربران قادر باشند آسان‌تر از گذشته، محتوای صوتی و ویدئویی دلخواه خود را پیدا کنند. به همین علت المان‌های بصری و تصاویر متعددی هنگام اسکرول کردن، نمایش داده می‌شوند که بی‌شباهت به اینستاگرام و تیک‌تاک نیست.

هدف اصلی این تغییر، ارائه محتوای گوناگون از اکوسیستم کلی پلتفرم مذکور به علاقه‌مندان بوده است و احتمالاً می‌تواند آنها را برای ساعت‌های بیشتری درون اپ سرگرم کند.

اسپاتیفای در طی سال‌های اخیر، سرمایه‌گذاری سنگینی روی پادکست‌ها، کتاب‌های صوتی و لایو استریم‌ها داشته است و می‌خواهید فراتر از یک آرشیو آنلاین موسیقی عمل کند. البته سوق دادن کاربران به سوی انواع دیگر از محتوا، انتقادهایی را در پی داشته است؛ به‌طوری که بسیاری، این شرکت را متهم به دور کردن مشترکین از موسیقی و نمایش محتواهای پربازده به آنها کرده‌اند. اکنون به نظر می‌رسد که طراحی جدید اپلیکیشن با فضای اختصاصی بیشتر برای مواردی غیر از موسیقی، می‌تواند مشکل را تا حدود زیادی برطرف کند.

البته هنوز موسیقی به عنوان اولویت اصلی اسپاتیفای شناخته خواهد شد و کاربران می‌توانند در صفحه اصلی برنامه، به آلبوم‌ها و لیست‌های پخش در بالاترین قسمت، دسترسی داشته باشند. در ادامه، احتمال دارد که یک ویدئو پادکست یا تصاویری همراه با توضیحات از یک لیست پخش قرار گرفته باشد و امکان اسکرول کردن میان آن‌ها و دسترسی به موارد بیشتر هم وجود خواهد داشت. پخش خودکار ویدئوها در کنار قابلیت‌های قبلی، موجب شده است تا ظاهر برنامه مشابه با تیک‌تاک و اینستاگرام شود.

شایان ذکر است که اسپاتیفای حدود ۱ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری روی بخش پادکست خود داشته است تا بتواند محتوای مورد نیاز را برای علاقه‌مندان فراهم سازد.

طبق اعلام این شرکت، به‌زودی چندین ویدئو پادکست اختصاصی روی پلتفرم مذکور قرار خواهند گرفت. همچنین سرویس مشهور Anchor نیز با تغییر نام همراه بوده است و اکنون با عنوان Spotify for Podcasters در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار خواهد داشت.

تغییرات صورت گرفته در اسپاتیفای کمی تضاد را هم در پی داشته است؛ به‌طوری که از سادگی و ناوبری آسان در آن کاسته؛ اما راه‌های جدیدی را برای دسترسی کاربران به محتوا فراهم کرده است. برای مثال در گذشته، لیست‌های پخش به عنوان اصلی‌ترین راه برای دسترسی به موسیقی‌های جدید شناخته می‌شدند؛ اما اکنون علاقه‌مندان می‌توانند با اسکرول کردن در اپ، آهنگ‌های تازه را پیدا نمایند.

از دیگر قابلیت‌های جدید اسپاتیفای می‌توان به هوش مصنوعی شخصی بهبود یافته اشاره نمود که بهتر از گذشته می‌تواند سلیقه کاربر را تشخیص دهد و ویژگی‌هایی مثل Smart Shuffle را با دقت بالاتری در اختیار آنها بگذارد. قابلیت گفته شده، می‌تواند به صورت خودکار، قطعه‌های مشابه را به لیست‌های پخش قبلی اضافه نماید. اسپاتیفای اکنون به عنوان بزرگ‌ترین سرویس استریم محتوای صوتی شناخته می‌شود و با تمرکز بیشتر روی ویدئو پادکست‌ها، قصد دارد جایگاه یوتیوب در این زمینه را هم تصاحب کند./ دیجیاتو

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد