درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 23:57   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51667صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریدوشنبه، 15 اسفند 1401 - 12:29
نگاهی به سریال مسمومیت دانش‌آموزان دختر، سمی به اسم آشفتگی‌های اطلاع‌رسانی
در عصری که هر شهروند با در دست داشتن موبایل دوربین دار یک خبرنگار است نقش اطلاع رسانی ها باید در راستای بیان جزییات و شفافیت آن باشد اما صدا و سیمای میلی فارغ از تمام این موضوعات به دعوت کارشناسان بسنده کرده کارشناسانی که صحه بر این مسئله گذاشته اند و می خواهند با ارائه آموزش های ابتدایی نگرانی های خانواده ها را کاهش دهند و این یعنی بحران در بحران.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || سونیا فرهادی کارشناس ارشد روزنامه نگاری: مسمومیت سریالی دانش آموزان دختر در استانهای مختلف فارغ از جریان های سیاسی یک بحران تلقی شده و به شدت جای خالی اطلاع رسانی شفاف و دقیق احساس میشود اما چه کسانی در مسیر این اطلاع رسانی ها غفلت کرده اند یا کوتاهی ، تاکنون مشخص نیست چون همیشه در زمان بروز بحران ها یک دستگاه خاص پاسخگو نیست.


بازتاب گسترده اخبار این مسمومیت از کانال ها و سایت های مختلف نشان دهنده آشفتگی دنیای خبر و اطلاع رسانی است تا انسجام واحد ‌. اما در این میان نقش مهم اطلاع رسانی صدا و سیمای ملی بسیار پررنگ تر است زیرا با دعوت از کارشناسان مختلف به جای آنکه این موضوع بحران را به درستی مدیریت کنند شعله هایش را شعله ور تر کرده اند.


خوردن آب نمک، استشمام بهتر بو توسط دختران و یا بمب های بد بو بخشی از عناوین و تیترهای مهم صدا و سیما در گفتگو با کارشناسان است که نشان می دهد تهیه این نوع اخبار نه تنها تشویش خانواده ها را افزایش می دهد بلکه نقش اطلاع‌رسانی درست را به سایه کشانده تا محو کند.


برای مدیریت چنین بحران فراگیری نگرانی خانواده ها باید در درجه اول اهمیت باشد و نباید با بیان جملات کلیشه ای دامن به تشدید این التهابات زد.


در عصری که هر شهروند با در دست داشتن موبایل دوربین دار یک خبرنگار است نقش اطلاع رسانی ها باید در راستای بیان جزییات و شفافیت آن باشد اما صدا و سیمای میلی فارغ از تمام این موضوعات به دعوت کارشناسان بسنده کرده کارشناسانی که صحه بر این مسئله گذاشته اند و می خواهند با ارائه آموزش های ابتدایی نگرانی های خانواده ها را کاهش دهند و این یعنی بحران در بحران.


ماحصل نادیده گرفتن یک اطلاع رسانی درست استرس ، تنش و نگرانی های خانواده است جامعه و نهادی که نتواند در پوشش اخبار بحران به درستی رفتار کند نمی تواند ادعای پیگیری درست را هم داشته باشد.


سکوت و اهمال در دنیای ارتباطات به هیچ عنوان شایسته خانواده های نگران نیست نباید با تصورات واهی و افکار آشفته این چنین موضوعات مدیریت شود ...


امیدوارم در روزهای آینده مسیر و جریان این اطلاع رسانی برای خانواده ها به گونه ای رقم بخورد که بتوان از سطح این آشفتگی ها کاست.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد