درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 08:38   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51624صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 10 اسفند 1401 - 22:45
ثبت درخواست ارزیابی خبرنگاران در سامانه جامع رسانه‌‌ها تسهیل و تسریع شد
بر این اساس با توجه به تغییرات انجام شده، خبرنگاران برای ثبت درخواست ارزیابی خود نیازی به ارائه معرفی­‌نامه کاغذی از سوی مدیر مسئول رسانه محل فعالیت ندارند بلکه کافی است هنگام ثبت نام در سامانه، رسانه مورد نظر خود را مشخص کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || در اطلاعیه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی آمده است:


با تغییرات پیش بینی شده در سامانه خبرنگاری هم اکنون مشکلات قبلی برطرف شده و سامانه جدید بزودی رونمایی خواهد شد.

بر این اساس با توجه به تغییرات انجام شده، خبرنگاران برای ثبت درخواست ارزیابی خود نیازی به ارائه معرفی­‌نامه کاغذی از سوی مدیر مسئول رسانه محل فعالیت ندارند بلکه کافی است هنگام ثبت نام در سامانه، رسانه مورد نظر خود را مشخص کنند.

پس از آن این درخواست به صورت الکترونیکی برای مدیر مسئول رسانه مورد نظر ارسال می‌شود. بعد از تائید درخواست خبرنگار از سوی مدیر مسئول ادامه بررسی پرونده صورت می گیرد.

در تغییرات جدید آثار خبرنگاران به خصوص مواردی که آثار به دلیل نداشتن نام نویسنده، دچار مشکل می­‌شد، با تأیید مدیر مسئول رسانه، روند تسهیل می‌شود.


در این اطلاعیه با اشاره به اینکه با تغییرات جدید در سامانه و تسهیل فرایندها، از این ‌پس فقط خبرنگاران دارای پرونده تائید شده در سامانه جامع رسانه­‌های کشور می­‌توانند از خدمات یا امکانات در نظر گرفته شده بهره­‌مند شوند، تاکید شده خبرنگاران با توجه به نوع و ترتیب انتشار رسانه­‌ای که در آن مشغول به فعالیت هستند باید به صورت متناوب آثار خود را در سامانه بارگذاری کنند تا در ارزیابی­‌های بعدی تداوم فعالیت حرفه‌ای آنان احراز شده، بتوانند حائز کسب امتیازات لازم گردند.


نکته دیگر اینکه در تغییرات جدید امکانی فراهم شده تا خبرنگاران بتوانند حوزه‌های فعالیت حرفه‌ای خود را در سامانه ثبت نمایند. در این زمینه تلاش شده همه شاخه‌ها و زیرشاخه‌های متعارف به عنوان موضوعات کاری قابلیت انتخاب داشته باشد.
گفتنی است، سامانه فعلی از چهارشنبه ۱۰ اسفند غیرفعال می شود و پس از چند روز با تغییرات جدید در دسترس‌ قرار خواهد گرفت.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد