درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 06:19   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51548صفحه نخست » دوشنبه، 1 اسفند 1401 - 19:44
۱۷۲ اثر به دومین جشنواره منابع طبیعی و رسانه کردستان ارسال شد
وی با بیان اینکه بیشترین آثار را در هر یک از موضوعات فوق داشته باشد به عنوان رسانه برتر تجلیل خواهد شد، افزود: آثاری در جشنواره شرکت داده می شوند که در فاصله زمانی ابتدای فروردین ۱۴۰۱ تا پایان دی ۱۴۰۱ در یکی از نشریات استانی، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری استان و سرپرستی های نشریات سراسری، صدا و سیمای مرکز استان و رسانه های مجاز منتشر شده باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || مدیر روابط‌عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: ۱۷۲ اثر در بخش‌های مختلف از جمله گزارش، خبر، مصاحبه، عکس و فیلم به دبیرخانه دومین جشنواره منابع طبیعی و رسانه استان ارسال شد.

پیمان فتاحی با بیان اینکه آثار دریافتی در دومین جشنواره منابع طبیعی و رسانه کردستان به داوران هر بخش ارجاع داده شد، اظهار کرد: اختتامیه این جشنواره در هفته منابع طبیعی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشترین آثار را در هر یک از موضوعات فوق داشته باشد به عنوان رسانه برتر تجلیل خواهد شد، افزود: آثاری در جشنواره شرکت داده می شوند که در فاصله زمانی ابتدای فروردین ۱۴۰۱ تا پایان دی ۱۴۰۱ در یکی از نشریات استانی، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری استان و سرپرستی های نشریات سراسری، صدا و سیمای مرکز استان و رسانه های مجاز منتشر شده باشد.

مدیر روابط‌عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان یادآور شد: آثاری پذیرفته می شود که نام صاحب اثر قید شده باشد و افرادی که آثار آن ها با نام مستعار و کد ثبت می شود، باید به تایید مدیر مسئول رسانه رسیده باشد.

فتاحی اضافه کرد: جشنواره در بخش‌ رسانه‌های مکتوب شامل خبر، گزارش، مقاله، یادداشت، نقد، طرح، کاریکاتور، تیتر، کتاب و شعر و داستان و رسانه های دیجیتال شامل نرم افزار، وبلاگ ها، بازی ها و برنامه های چند رسانه ای نرم افزارهای تلفن همراه و پادکست است.

مدیر روابط‌عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان یادآور شد: بخش رسانه های شنیداری شامل مستند و مستند گزارشی، برنامه تعاملی با شنوندگان، آرم، ارم استیشن، آنونس، برنامه مجله ای، نمایش رادیویی و برنامه گفت و گو محور، میزگرد، مصاحبه و مناظره، از دیگر بخش خای این جشنواره است.

فتاحی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، صدا وسیمای مرکز کردستان، سازمان جهاد کشاورزی و مخابرات منطقه کردستان در برگزاری این جشنواره همکاری دارند.

وی گفت: ارتقا دانش رسانه‌ های استان در ارتباط با کارکردها و اهمیت های منابع طبیعی و آبخیزداری و ارائه رویکردهای نوین اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، ارتقای سطح کیفی خبر و گسترش فرهنگ مطالعه و شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه ها در زمینه منابع طبیعی و آبخیزداری از اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیر
روابط‌عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان آشنایی با اقدامات و اثر بخشی فعالیت های این اداره کل، آشنایی با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های رسانه های مکتوب و مجازی و ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه‌ها و ایجاد انگیزه و بستر مناسب برای مشارکت مردم و بهره برداران منابع طبیعی در امر حفاظت از این منابع را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

فتاحی افزود: بخش رسانه های دیداری شامل فیلم کوتاه، پویا نمایی، موشن گرافیک، نماهنگ، گزارش، میزگرد، گفت و گو و تله تئاتر، نمایش تلویزیونی و مستند گزارشی، برنامه تعاملی با بینندگان، اینفوگرافی و بخش شهروند خبرنگار(تمام موضوعات رسانه ای در ارتباط با منابع طبیعی) است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد