درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:04   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51508صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 25 بهمن 1401 - 10:58
استراتژی بکارگیری هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
به طور منظم عملکرد ابتکارات روابط‌عمومی مبتنی بر هوش مصنوعی خود را نظارت و ارزیابی کنید و در صورت لزوم تنظیمات را برای بهینه‌سازی نتایج و دستیابی به اهداف روابط‌عمومی خود انجام دهید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| دکتر منصور ساعی- از ChatGPT پرسیدم برای نوشتن استراتژی بکارگیری هوش مصنوعی در روابط‌عمومی چه مراحلی را باید طی کنیم؟

ابتدا اهداف روابط‌عمومی خود را مشخص کنید:
افزایش آگاهی از برند
بهبود پوشش رسانه‌ای
مدیریت ارتباطات بحران

ارزیابی فرصت‌ها و چالش‌های هوش مصنوعی برای روابط‌عمومی سازمان:
استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی را برای حمایت از اهداف روابط عمومی سازمن در نظر گرفتن هر گونه چالش فنی، اخلاقی یا قانونی ابزارهای هوش مصنوعی مناسب را انتخاب کنید:

از تولید زبان طبیعی برای ایجاد گزارش‌ها و خلاصه‌هایی از پوشش رسانه‌ای استفاده کنیم.
ابزارهای تحلیل احساس مخاطبان را پیاده‌سازی کنیم که بتوانیم همزمان بازخوردهای مشتریان را در نظر بگیریم.
فراهم کردن امکانات جمع‌آوری، ذخیره‌سازی و مدیریت داده در سازمان.

با توجه به هزینه‌های زیاد این کار، یکی از راه‌حل‌های مرسوم برون‌سپاری این کار به شرکت‌ها و دانشگاه‌های معتبر است.

ادغام امکانات هوش مصنوعی با فرایندهای روابط‌عمومی
هوش مصنوعی می‌تواند پشتوانه‌ی روابط‌عمومی در زمینه‌هایی چون تصمیم‌گیری و خلاقیت باشد.

نظارت و ارزیابی عملکرد
به طور منظم عملکرد ابتکارات روابط‌عمومی مبتنی بر هوش مصنوعی خود را نظارت و ارزیابی کنید و در صورت لزوم تنظیمات را برای بهینه‌سازی نتایج و دستیابی به اهداف روابط‌عمومی خود انجام دهید./ هموطن
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد