درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 04:03   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51471صفحه نخست » انتصابات روابط عمومیجمعه، 21 بهمن 1401 - 03:09
رئیس کل روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب شد
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با صدور حکمی فرید دوستی را به‌عنوان رئیس کل روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با صدور حکمی فرید دوستی را به‌عنوان رئیس کل روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در متن حکم مرتضی شاهمیرزایی به فرید دوستی آمده است:

«با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به رئیس کل روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب می‌شوید.

اهمیت صنعت پتروشیمی در عرصه داخلی و بین‌المللی و انعکاس مطلوب دستاوردهای آن با تکیه بر اخلاق حرفه‌ای، صداقت و مسئولیت‌پذیری مستلزم نگاهی راهبردی و آینده‌نگرانه در عرصه روابط‌عمومی و بهره‌گیری از خرد جمعی و رویکردی علمی جهت ارتقای جایگاه این صنعت ارزش‌آفرین است، لذا اهتمام به وظایف و اولویت‌های زیر جهت دستیابی به اهداف کلان صنعت پتروشیمی مورد انتظار و تاکید می‌باشد:

- بهبود فرآیندها و فعالیت‌های روابط‌عمومی و بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای و فرهنگی به‌روز جهت حفظ و ارتقای جایگاه شرکت
- برنامه‌ریزی و اتخاذ سیاست‌های مناسب جهت ارتقای جایگاه روابط‌عمومی بین روابط عمومی‌های هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی
- ایجاد هماهنگی و تعامل سازنده با روابط عمومی‌های وزارت نفت، شرکت‌های اصلی و تابعه و طرح‌ها و مجتمع‌های تولیدی
- ارتقای کم�'ی و کیفی ارتباطات و تعامل سازنده با خبرنگاران و اصحاب رسانه جهت مدیریت صحیح و بهنگام اخبار پتروشیمی
- پایش به‌روز اخبار و مطالب مرتبط با صنعت پتروشیمی در رسانه‌های داخلی و خارجی و انعکاس منظم به مدیریت شرکت
- پوشش رسانه‌ای پروژه‌های دانش‌بنیان، ساخت داخل (بار اول) و دستاوردهای نخبگان با هدف افزایش امیدآفرینی در جامعه
- پیگیری و هماهنگی مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها و برگزاری مراسم‌های امضای قراردادها و انعکاس به‌موقع اخبار مربوط به آنها
- سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برگزاری هدفمند همایش‌ها و نمایشگاه‌های ترویجی صنعت پتروشیمی به‌ویژه ایران‌پلاست و IPF
- تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و احیای مناسبت‌های مذهبی، روزهای تاریخی و ملی با رویکرد تبیین و اشاعه آرمان‌های انقلاب
- شناسایی، آموزش و به‌کارگیری نیروی انسانی، متخصص و کارآمد به‌ویژه نخبگان جوان و انقلابی بر اساس شایسته سالاری
- تدوین گزارش و پیوست رسانه‌ای فعالیت‌های حوزه مسئولیت‌های اجتماعی طرح‌ها و مجتمع‌های تولیدی صنعت پتروشیمی
- ترویج فرهنگ کار و تلاش، احیای جایگاه قرآن و اهل بیت (ع)، به‌کارگیری نمادهای اسلامی ایرانی و تقویت هویت ملی
- اطلاع‌رسانی مناسب و روشنگری به‌منظور ایجاد و تقویت ارتباط با گروه‌های اجتماعی مؤثر با هدف نشر روایت پیشرفت کشور

امید است، با استعانت از درگاه الهی و برنامه‌ریزی دقیق در انجام وظایف و امور محوله موفق و مؤید باشید.»

براساس این گزارش، از سوابق و تجربیات حرفه‌ای فرید دوستی می‌توان به مسئولیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای در دانشگاه‌ها و سایر مراکز علمی و پژوهشی در کشور اشاره کرد.

 



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد