درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:41   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51410صفحه نخست » پنجشنبه، 13 بهمن 1401 - 18:45
روزنامه خراسان: بازگشت اینستاگرام؛ شاید هرگز!
با این که پیش از این رفع محدودیت از پلتفرم های پرکاربرد به عادی شدن شرایط بود اما وزیر ارتباطات ظهر دیروز بازگشت اینستاگرام را مشروط به مذاکرات پلتفرم ها با این وزارتخانه مشروط کرد
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| با این که پیش از این رفع محدودیت از پلتفرم های پرکاربرد به عادی شدن شرایط بود اما وزیر ارتباطات ظهر دیروز بازگشت اینستاگرام را مشروط به مذاکرات پلتفرم ها با این وزارتخانه مشروط کرد

پس از خبر مکاتبه با شرکت متا، رسانه ها به نقل از مسئولان متا آوردند: «ما وارد مکالمه با مقام‌های ایران نمی‌شویم.»

تمام کشورها در شرایط اضطرار و التهابات اجتماعی تلاش می کنند در شبکه های اجتماعی به نوعی سازوکارهای کنترلی را تقویت و مدیریت کنند.

کاربران نیز خواهان شرایطی عادلانه در عرصه فضای مجازی هستند،اما واقعیت این است که کاربران و به ویژه فعالان و سرمایه گذاران داخلی حوزه اقتصاد دیجیتال از این شرایط و محدودیت اینترنت متضرر شده اند.

یکی از نمایندگان مجلس می گوید: این که ما می گوییم شبکه های اجتماعی خارجی را فیلتر کرده و در پلتفرم های داخلی تبیین انجام می دهیم، خوب است اما در پلتفرم های داخلی برای چه کسی می خواهیم تبیین انجام دهیم؟

در شرایطی که  ما در ابتدای توسعه پلتفرم های بین المللی، سازوکار تعریف شده و مشخصی برای نحوه ورود مردم، تعریف نکردیم و اجازه دادیم که تا اکنون اشتغال حدود۹میلیون نفر وابسته به این سکوها شود، چگونه و با چه منطقی آن ها را به یک باره و آنی حذف کنیم؟

آیا پلتفرم های خارجی در تمام کشورها نماینده و دفتر دارند؟ و اگر دارند، شرایط همه آن کشورها همچون شرایط ما در عرصه بین المللی است؟
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد