درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:50   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51385صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 10 بهمن 1401 - 15:14
رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی تاکید کرد: روابط‌عمومی، فرهنگ ساز و پیشانی هر سازمان
میکائیل جمال پور در رویداد انتقال تجربه در حوزه ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه با عنوان «تجربه ای نو» با حضور فعالان مطرح حوزه ارتباطات که در دانشگاه پیام نور مرمز تبریز برگزار شد، به اهمیت انتقال تجربه در حوزه ارتباطات اشاره کرد و گفت: همکاران بسیاری در حوزه های مختلفی همچون صنعت، فرهنگ، اموزش و... سال ها کار می کنند بعد از سی سال و بازنشستگی با رفتن از اداره کوله باری از تجربه های تلخ و شیرین از یک مجموعه را با خود می برند و متاسفانه این تحربیات ارزشمند به نسل بعدی آنها منتقل نمی شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-||  رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با بیان اینکه پیشانی هر سازمان روابط‌عمومی است، گفت: متاسفانه آنگونه که باید و شاید به روابط‌عمومی ارزش قائل نشده و توجه نکردیم، روابط‌عمومی تیمی است که کل بار سازمان را به دوش می کشد و چهره سازمان می شود.

به گزارش نصر، میکائیل جمال پور در رویداد انتقال تجربه در حوزه ارتباطات،
روابط‌عمومی و رسانه با عنوان «تجربه ای نو» با حضور فعالان مطرح حوزه ارتباطات که در دانشگاه پیام نور مرمز تبریز برگزار شد، به اهمیت انتقال تجربه در حوزه ارتباطات اشاره کرد و گفت: همکاران بسیاری در حوزه های مختلفی همچون صنعت، فرهنگ، اموزش و... سال ها کار می کنند بعد از سی سال و بازنشستگی با رفتن از اداره کوله باری از تجربه های تلخ و شیرین از یک مجموعه را با خود می برند و متاسفانه این تحربیات ارزشمند به نسل بعدی آنها منتقل نمی شود.


وی با بیان اینکه این نشست قدمی برای تحقق انتقال تجربه در حیطه رسانه و روابط‌عمومی است، افزود: تجربه باید به اشتراک گذاشته شود و جلسات، نشست ها و همایش ها با این محوریت ها باید تداوم داشته باشد چرا که هر روز در حال تجربه اتفاقات جدیدی هستیم.


رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به اینکه شاهد چرخش و شکاف نسل هستیم، ادامه داد: تجربه گذشتگان باید به نحوی به نسل جدید ارائه شود تا روز به روز شاهد پیشرفت مجموعه باشیم و جوانی که تازه وارد عرصه می شود بتواند با استفاده از تجربه نسل گذشته آموزه های خود را پیش ببرد.


وی اضافه کرد: دانشجویان بیشتر از احساس نیاز به دانش استادان به تجربه آنها نیاز دارند تا به موفقیت دست یابند.


جمال پور با بیان اینکه پیشانی هر سازمان روابط‌عمومی است، گفت: متاسفانه آنگونه که باید و شاید به روابط‌عمومی ارزش قائل نشده و توجه نکردیم، روابط‌عمومی تیمی است که کل بار سازمان را به دوش می کشد و چهره سازمان می شود.
وی ادامه اهمیت انتقال فکر، رفتار و تجربه در چنین نشست هایی اشاره کرد و افزود: هر تجربه که مطرح می شود، عنوان یک پایان نامه و پژوهش است.


وی در انتها خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی هر سازمان فرهنگ ساز ان مجموعه است.


این گزارش حاکی است؛ رویداد «تجربه ای نو» به همت انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی در دانشگاه پیام نور برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد