درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:30   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51379صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیدوشنبه، 22 اسفند 1401 - 15:46
پیش‌بینی مایکروسافت درباره ترندهای اصلی تبلیغات کلیکی در سال 2023
مایکروسافت به عنوان یکی از قدرتمندترین برندهای حوزه تکنولوژی، اخیرا اعلام کرده است که سال 2023، شاهد رشد چشمگیر تبلیغات کلیکی خواهیم بود. این امر موضوعی است که اکثر کارشناسان به آن باور داشته و به نظر می رسد که در سال جاری، اتفاقات هیجان انگیزی رقم می خورد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مایکروسافت به عنوان یکی از قدرتمندترین برندهای حوزه تکنولوژی، اخیرا اعلام کرده است که سال 2023، شاهد رشد چشمگیر تبلیغات کلیکی خواهیم بود. این امر موضوعی است که اکثر کارشناسان به آن باور داشته و به نظر می رسد که در سال جاری، اتفاقات هیجان انگیزی رقم می خورد.

 

در این زمینه سوال اصلی این است که چه حوزه هایی، به عنوان ترندهای اصلی خواهند بود و بیشترین توجهات، معطوف به آنها می شود. در این زمینه با تحلیل انواع داده ها، سه حوزه اصلی انتخاب شده است که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد. با این حال قبل از پرداختن به موضوع اصلی، بهتر است تا نگاهی به تبلیغات کلیکی داشته باشیم.

 

به صورت کلی برای تبلیغات در بستر اینترنت، سه روش اصلی وجود دارد که شامل اجاره ماهانه، پرداخت یکجای کل هزینه و پرداخت هزینه به ازای هر کلیک می باشد. در این زمینه مورد سوم به واسطه فرمت خود، مقرون به صرفه تر بوده و این امکان را مهیا ساخته است که هر برندی بتواند در زمینه تبلیغات فعالیت نماید.

ترندهای اصلی تبلیغات کلیکی در سال 2023

در این زمینه معمولا تبلیغات یا در خود موتورهای جست و جو و یا در بسترهای مختلف نظیر سایت ها، به نمایش گذاشته می شود و به ازای هر بار کلیک بر روی تبلیغ شما، مبلغی مشخص کسر خواهد شد. این اقدام مزایای مختلفی دارد که برخی از آنها شامل بررسی دقیق آمارها خصوصا در زمینه تناسب هزینه با نتایج، هدف قرار دادن گروهی خاص و سرعت بالا در کسب نتیجه می باشد که باعث می شود تا هر برندی، به این سمت تمایل پیدا کند. با این حال تنها نکته منفی این است که برخی از شرکت ها، اقدام به کلیک های فیک می کنند تا هزینه بیشتری را از شما دریافت نمایند. به همین خاطر لازم است تا در قرارداد خود، به این موضوع توجه داشته باشید.

1- غذاهای ارگانیک 20 درصد رشد خواهد کرد

واقعیت این است که مشتری امروز، دیگر تمایل ندارد که زمان خود را در فروشگاه ها سپری کند. درواقع کمبود وقت بیش از هر زمان دیگری حس می شود. به همین خاطر فروش آنلاین، یک انتخاب کاملا مناسب محسوب می شود که حتی در بدترین بحران ها (نظیر ویروس کرونا) نیز می تواند به کار خود ادامه دهد. در این رابطه بیشترین رشد در زمینه تبلیغات کلیکی، برای محصولات ارگانیک خواهد بود. درواقع تغذیه سالم، یک ترند جهانی محسوب می شود که امسال خود را به خوبی نشان خواهد داد.

 

به همین خاطر حتی ایجاد برندی در این زمینه و یا اضافه کردن یک لاین جدید برای شرکت خودتان که در زمینه فروش محصولات ارگانیک فعالیت دارد، با شانس رشد بسیار بالایی همراه خواهد بود. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما باید برنامه ریزی درستی را انجام دهید تا افراد به اطمینان لازم نسبت به ادعاهای شما برسند. همچنین لازم است تا امکان خرید اقساطی وجود داشته باشد. درواقع با توجه به این امر که قیمت محصولات ارگانیک، به مراتب گرانتر از محصولات دیگر می باشد، طبیعی است که علی رغم تمایلات زیاد، امکان خرید همگانی وجود نداشته باشد و شما باید برای رفع این مانع، ایده های مختلفی را پیاده سازی نمایید.

 

در این رابطه برخی از برندها، مشتری را در سود فروش سهیم می کنند. برای مثال به ازای آوردن چند مشتری، تخفیف ویژه ای را دریافت می کنند. با این حال شما تنها زمانی بهترین نتایج را به دست خواهید آورد که چندین ایده مختلف داشته باشید.

2- پوشاک ورزشی تا اواسط سال رشد بی نظیری را خواهد داشت

با توجه به این امر که مهمترین رویداد ورزشی جهان (جام جهانی) به تازگی به پایان رسیده، جو ورزشی در تمام نقاط دنیا بسیار بالا بوده و تمایلات در این زمینه زیاد است. با این حال این امر تنها موضوع مهم نبوده و به صورت کلی، تنوع ورزش ها و انواع بحران های حوزه سلامت باعث شده است تا تمایل به ورزش بسیار بالا باشد. درواقع زندکی کم تحرک امروز که با انواع فست فودها همراه شده است، زمینه را برای انواع بیماری ها و چاقی بیش از حد، مهیا کرده و در این زمینه وجود شبکه های اجتماعی، کمک کرده است تا افراد تمایل داشته باشند که در بهترین وضعیت بدنی قرار گیرند. تمامی این دلایل باعث می شود تا تمایل به خرید انواع محصولات ورزشی بالا باشد. در این رابطه شما بهترین نتیجه را هنگامی به دست خواهید آورد که فروش خود را با یک کمپین ورزشی همراه سازید. این موضوع کمک خواهد کرد تا شدت نیاز در جامعه هدف، بسیار زیاد شود. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که ورزش های مورد علاقه در جامعه هدف خود را پیدا کرده و از ریسک کردن در این زمینه خودداری نمایید. درواقع اگر قصد ایجاد یک کسب و کار جدید را هم دارید، این حوزه می تواند نتایج بی نظیری را به همراه داشته باشد. درواقع شما حتی می توانید با ایجاد یک فروشگاه آنلاین و بدون درگیر شدن با هزینه های مختلف، در این رابطه فعالیت خوبی را داشته باشید.

3- تناسب اندام و برنامه غذایی اهمیت بیشتری را پیدا می کند

ترند آخر نیز در حوزه سلامت بوده و افراد تمایل دارند که بدون نیاز به حضور در باشگاه، تناسب اندام خود را به دست آورند. درواقع زندگی اکثر افراد به صورت کارمندی است که در آن زمان کافی برای رفتن به باشگاه وجود ندارد. نکته جالب دیگر این است که این ترند، اگرچه سرعت رشد کمتری نسبت به دو مورد قبل دارد، با این حال پیش بینی می شود که تا آخرین روزهای سال، اهمیت خود را حفظ کند و ابدا مقطعی نخواهد بود. در این زمینه برنامه غذایی نیز مهم بوده و افراد تمایل دارند که براساس طبع خود و شرایط بدنی که دارند، بهترین تغذیه ممکن را داشته باشند.

در آخر نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که به صورت کلی، می توان تمامی موارد فوق را در حوزه سلامت قرار داد و آن را به عنوان ترند اصلی در نظر گرفت. به همین خاطر لازم است تا شما در کنار توجه داشتن به بحث تبلیغات، تولید محتوای خوبی را نیز داشته باشید تا از فعالیت های خود، بالاترین میزان نتایج را به دست آورید.
 

نویسنده: مت جی. سوترن

مترجم: امیر آل علی

منبع: searchenginejournal
forsatnet

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد