درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 تیر 1401 - 09:01   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی

  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چراغ راه روابط‌عمومی
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر اهمیت ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در واحدهای دانشگاهی
  روزنامه‌نگاری برند؛ ژورنالیسم در خدمت کسب‌وکار
  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان
  تقویم روز ارتباطات/ عقاید و اندرزهای مهم رابینسون درباره اهمیت آموزش تاریخ و یادآوری رویدادهای گذشته در رسانه ها
  پنج روش برای تقویت فعالیت‌هایی که مربوط به روابط‌عمومی است
  روز جهانی روابط‌عمومی
  انتصاب مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست
  باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5137صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 20 شهریور 1392 - 19:55
فرهنگ ارائه آگهی‌ به مطبوعات هنوز جایگاه اصلی خود را پیدا نکرده است
  

شارا- مدیرمسئول روزنامه جوان با بیان اینکه فرهنگ ارائه آگهی‌ به مطبوعات هنوز جایگاه اصلی خود را پیدا نکرده است، گفت: در مواردی مشاهده می‌شود که مطبوعات برای اداره امور خود، از یک محصول تبلیغ منفی می‌کنند و از تولید کننده باج می‌گیرند.
 
 محمد ودودحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: در مورد جایگاه آگهی‌های تبلیغاتی در مطبوعات و رسانه‌ها باید گفت که از آنجایی که مطبوعات به عنوان ارگان‌های مدنی در حوزه‌های اجتماعی مطرح و پیگیر مطالبات مردم از دولت و حاکمیت هستند، بر همین اساس باید برای آنها منابعی در نظر گرفته شود تا از همین حوزه مدنی بتوانند تأمین درآمد کنند.
 
 مدیرمسئول روزنامه جوان ادامه داد: اصل ارائه آگهی‌های تبلیغاتی در مطبوعات با رعایت چارچوب‌ها و قوانین کلی، اصلی درست است که موجب می‌شود مباحث اقتصادی رسانه‌ها بدون نیاز به کمک دولت تامین شود و رسانه‌ها و مردم به صورت خودکفایی از این طریق پیش بروند.
 
 وی ابراز داشت: فرهنگ ارائه آگهی‌ به مطبوعات هنوز جایگاه اصلی خود را پیدا نکرده است به طوری که اگر این فرهنگ به خوبی جا افتد و تولید کنندگان بدانند که با ارائه آگهی به مطبوعات می‌توانند محصولات خود را به دست مشتری اصلی برسانند از قبل این موضوع مطبوعات نیز خودکفا می‌شوند.
 ودودحیدری اضافه کرد: این فرهنگ به خوبی جا نیفتاده است و هنوز برای تولیدکننده ثابت نشده است که با ارائه آگهی در مطبوعات می‌توانند محصول را به دست مشتری برساند.
 
 این فعال رسانه‌ای گفت:‌ در بخشی از مطبوعات شاهد هستیم به جای اینکه آگهی به مخاطبان ارائه شود، این آگهی‌ها در قالب اخبار تولیدی و گزارش‌های تولیدی خبرنگاران و رسانه‌ها شکل می‌گیرد و جایگاهی را برای خود ایجاد می‌کند.
 به گفته وی در حقیقت مشتری به جای اینکه آگهی رسمی تبلیغات را مشاهده کند با اخباری مواجه می‌شوند که محصول را معرفی می‌کند.ودود حیدری اضافه کرد: این امر شاید مسئله بدی نباشد و بتوان آن را با اغماض پذیرفت اما موضوع زمانی پیچیده می‌شود و شکل غیراخلاقی به خود می‌گیرد که از این موضوع سوءاستفاده شود و شکل افراطی به خود بگیرد.
 
 وی یادآور شد: البته این معضل در بسیاری از کشورها مشاهده می‌شود که مطبوعات برای اینکه
 بتوانند خود را اداره کنند یک کالایی را تبلیغ منفی می‌کنند تا از تولیدکننده باج بگیرند و یا در تبلیغات مثبت، افراط می‌کنند.
 
 وی متذکر شد: این موضوع را نمی‌توان به همه مطبوعات تعمیم داد.
 مدیرمسئول روزنامه جوان با انتقاد از عدم وجود نظارت در این حوزه یادآور شد: از آنجایی که نظارت مدون بر این امر وجود ندارد شاهد افزایش روزافزون این مسئله در مطبوعات و رسانه‌های کشور هستیم.
 
 این فعال عرصه رسانه اظهار داشت: پیامد ادامه‌دار بودن امر مزبور این است که در نهایت موجب سلب اعتماد مخاطبان از مطبوعات می‌شود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ عقاید و اندرزهای مهم رابینسون درباره اهمیت آموزش تاریخ و یادآوری رویدادهای گذشته در رسانه ها


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  بهترین روش‌های ارزیابی روابط‌عمومی در سال 2022


  چراغ راه روابط‌عمومی


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی شورای شهر سیرجان


  باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد


  انتصاب مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی بهزیستی استان بوشهر


  پنج روش برای تقویت فعالیت‌هایی که مربوط به روابط‌عمومی است


  مدیر امور روابط‌عمومی بانک ایران زمین: مرکز تماس دیجیتال اولویت اصلی مدیریت روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی